eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › budowanie wizerunku firmy
  • Rekrutacja pracowników: w 2016 r. postaw na employer branding

    Rekrutacja pracowników: w 2016 r. postaw na employer branding

    12:25 15.01.2016

    ... on-line – podkreśla Anna Kurczewska-Formela z LeasingTeam Group. – Wykorzystywanie najnowszych rozwiązań technologicznych w rekrutacji przyczynia się do budowania pozytywnego wizerunku firmy jako pracodawcy, skraca czas realizacji procesu rekrutacji, a co najważniejsze pomaga przyciągać najlepszych kandydatów – dodaje Kurczewska-Formela. Powrót ... WIĘCEJ

    Tematy: rekrutacja pracowników, employer branding, rynek pracy, tendencje na rynku pracy
  • Jak budować wizerunek firmy w sieci?

    Jak budować wizerunek firmy w sieci?

    09:44 09.06.2015

    ... . Stąd już prosta droga do budowania pozytywnego wizerunku firmy. SEO, czyli optymalizacja i pozycjonowanie stron internetowych. Na sam początek wybierz frazy kluczowe, na które chcesz pozycjonować swoją witrynę. Podpowiadamy, że warto zainwestować w kombinacje fraz brandowych (np. nazwy firmy) ze słowem „opinie”. Popularność takiego zestawienia ... WIĘCEJ

    Tematy: wizerunek firmy, wizerunek firmy w sieci, wizerunek w sieci, wizerunek firmy w internecie
  • Employer branding – moda czy konieczność?

    Employer branding – moda czy konieczność?

    07:57 20.05.2015

    ... pozycja rynkowa firmy? Czy firma wzmacnia swoją pozycję czy ją traci? Jakie są plany firmy na najbliższe lata? Co stanowi wyróżnik firmy, co firma ... normy społeczne. Dopiero po opracowaniu strategii, która jest odpowiedzią na cele biznesowe firmy, cele związane z działaniami employer brandingowych, która uwzględnia korzyścią jakie osiągną odbiorcy ... WIĘCEJ

    Tematy: employer branding, budowanie wizerunku firmy, kreowanie wizerunku firmy, budowanie wizerunku pracodawcy
  • 4 sposoby na Employer Branding

    4 sposoby na Employer Branding

    00:16 18.05.2015

    ... pracodawcy, a w centrum zainteresowań tego rodzaju działań znajduje się budowanie więzi i relacji pomiędzy organizacją, a pracownikami i kandydatami. Poniżej kilka obszarów, które powinieneś uwzględnić planując działania employer brandingowe dla swojej firmy. 1. Badania to podstawa Rozpoczynając pracę nad budowaniem strategii komunikacyjnej ... WIĘCEJ

    Tematy: employer branding, budowanie wizerunku firmy, kreowanie wizerunku firmy, budowanie wizerunku pracodawcy
  • Employer branding

    Employer branding

    12:30 26.11.2014

    ... Termin wprowadzony w roku 2001 przez firmę McKinsey, na język polski tłumaczony jako "budowanie wizerunku pracodawcy". Employer branding to długofalowa strategia mająca na celu zbudowanie pozytywnego wizerunku firmy w oczach pracowników, kandydatów na pracowników, klientów oraz partnerów biznesowych. Może być: wewnętrzny – ukierunkowany na ... WIĘCEJ

    Tematy: employer branding, budowanie wizerunku pracodawcy, wizerunek firmy, kreowanie wizerunku firmy
  • Strona biznesowa na Google+: jak zwiększyć jej popularność?

    Strona biznesowa na Google+: jak zwiększyć jej popularność?

    09:58 29.04.2014

    Obecność na Google+, pozytywnie wpływa na pozycję strony w wynikach wyszukiwarek. Działania na tej platformie, pomagają zarówno wypromować markę, jak i pozytywnie podziałają na SEO. Jako dodatkową zachętę potraktuj to, że testy przeprowadzone przez współpracowników byłego SEOmoz wykazały, że obecność na Google+, pozytywnie wpływa na pozycję strony ... WIĘCEJ

    Tematy: Google+, strona firmowa, firmowa strona www, firma w internecie
  • Wizerunek firmy: pracownicy bronią pracodawców

    Wizerunek firmy: pracownicy bronią pracodawców

    11:07 10.04.2014

    ... głosu, ale również siłę współtworzenia wizerunku firmy, w której pracują. Organizacje, które inwestują w media społecznościowe i prowadzą w nich otwarty dialog ze swoimi pracownikami, mogą liczyć na to, że pracownicy Ci będą odwzajemniali ich wysiłki, stojąc na straży dobrej reputacji firmy, z którą się identyfikują - komentuje wyniki ... WIĘCEJ

    Tematy: wizerunek pracodawcy, budowanie wizerunku firmy, badania pracowników, wizerunek firmy
  • Reputacja firmy nie do przecenienia

    Reputacja firmy nie do przecenienia

    00:23 03.02.2014

    ... z przyjętą strategią – tylko 13 proc. respondentów przyznaje, że wdrożony w ich przedsiębiorstwach program zarządzania ryzykiem „bardzo dobrze” wspiera strategię biznesową firmy. W ten proces zaangażowani są coraz częściej członkowie zarządu i kadra kierownicza. Według dwóch trzecich badanych nadzór nad procesem zarządzania ryzykiem strategicznym ... WIĘCEJ

    Tematy: wizerunek pracodawcy, budowanie wizerunku firmy, badania przedsiębiorców, wizerunek firmy
  • Gwiazdy Internetu: czego Polacy szukają w sieci?

    Gwiazdy Internetu: czego Polacy szukają w sieci?

    12:07 09.01.2014

    ... opinie, często będące oszczerstwami, nierzadko zamieszczane w sieci przez konkurencję, albo opinie sfabrykowane przez zajmujące się tym profesjonalnie firmy – mówi Dawid Urbańczyk. Jego zdaniem firmy powinny zachęcać swoich klientów do pozostawiania opinii na ich temat w Internecie. Tym bardziej, że zadowolony klient rzadko dzieli ... WIĘCEJ

    Tematy: internet, badania internautów, budowanie wizerunku firmy, wizerunek firmy
  • Hejterzy zagrażają dobrej opinii firm

    Hejterzy zagrażają dobrej opinii firm

    00:41 29.12.2013

    ... . Eksperci odradzają też korzystanie z usług firm, które specjalizują się w wybielaniu internetowego wizerunku. W Polsce tego typu biznes dopiero raczkuje, ale na Zachodzie działa cała rzesza firm specjalizujących się w usługach tzw. ochrony wizerunku firmy. Są one w stanie usunąć praktycznie każdą negatywną opinię zamieszczoną w sieci. – To ... WIĘCEJ

    Tematy: hejterzy, oszczerstwa w internecie, nieuczciwa konkurencja, czyny nieuczciwej konkurencji


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: