-
Banki a urządzenia mobilne i serwisy społecznościowe
... się awangardą tych zmian. Możliwość korzystania z konta bankowego w każdym miejscu na ziemi i o każdej porze dnia i nocy to dziś już nie wirtualna, ale realna rzeczywistość.
-
Jak deweloperzy dbają o dane osobowe klientów?
... deweloperzy, poza nielicznymi wyjątkami, mają jeszcze bardzo dużo do zrobienia. Co prawda skupiliśmy się tylko na stronach internetowych, ale przecież rzeczywistość wirtualna z każdym rokiem staje się coraz większą częścią naszego codziennego życia. To właśnie do wirtualnego świata przenosi się walka o klienta. A klienci ...
-
Nowe technologie budują gospodarkę. Poznaj 10 najnowszych trendów
... % wyższe niż w 2016 r. Usługi Trzeciej Platformy, chmura publiczna, zaawansowana analityka, rozwiązania mobilne, akceleratory innowacji, systemy kognitywne, sztuczna inteligencja, rzeczywistość rozszerzona/ wirtualna (AR/VR) czy bezpieczeństwo nowej generacji to obszary, które będą wkrótce stanowić prawie 75 proc. wydatków na wszystkie technologie ...
-
E-commerce motorem wzrostu największych sieci detalicznych
... potrzebę, poprzez dostarczanie zakupów klientom w godzinę po ich zamówieniu. Intensywny styl życia - rozwijające się technologie, takie jak sztuczna inteligencja, robotyka i rzeczywistość wirtualna, zmieniają styl naszego życia i sposób, w jaki będziemy robić zakupy. Nowoczesne technologie wkraczają nie tylko do sfery obsługi klienta, ale również ...
-
Gdzie wiodą nas nowe technologie?
... reprezentującymi globalną naukę, technikę oraz świat biznesu. Dowodzi on, jak w ciągu nadchodzącej dekady nowe technologie, w tym sztuczna inteligencja, robotyka, rzeczywistość wirtualna i rozszerzona oraz chmura, przeobrażą nasze życie i pracę. Kluczowym zamiarem autorów raportu jest podpowiedzieć czytelnikom, w jaki sposób na nadchodzące zmiany ...
-
7 trendów technologicznych. Co nam przyniesie IT?
... projektu R&D dla podróży służbowych i wypoczynkowych, wykorzystująca usługi Machine Learning skierowane na komunikację z podróżującym – opowiada Robert Strzelecki. 7. Wirtualna i Rozszerzona Rzeczywistość O przyszłości tej technologii mówią liczby. IDC wskazuje, że wartość rynku wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości wzrośnie do ponad 162 mld ...
-
Największe sieci handlowe na świecie 2018
... raport Deloitte sprzedaż detaliczna dzięki najnowszym technologiom odzyskuje wigor. Wpływ na ten stan rzeczy mają Internet Rzeczy, sztuczna inteligencja, rzeczywistość rozszerzona i wirtualna, jak również robotyka, które powinny stać się przedmiotem zainteresowania detalistów, i to zarówno tradycyjnych, jak i internetowych. Liderzy bez zmian ...
-
Trendy 2018. Gdzie zmierza reklama cyfrowa?
... efektywności swoich wydatków reklamowych. Nowe technologie tworzą przestrzeń reklamową W ciągu najbliższych kilku lat nowe technologie: smart TV, wearables, wirtualna i rozszerzona rzeczywistość oraz sztuczna inteligencja (AI) znacznie zwiększą możliwości pozyskiwania klientów w nowy, innowacyjny sposób. Już teraz prawie trzy czwarte reklamodawców ...
-
Kompetencje cyfrowe przydają się w ubezpieczeniach
Dziś na rynku pracy szczególnie liczą się osoby, które mogą zaoferować pracodawcy wysokie kompetencje cyfrowe. Branża ubezpieczeń nie jest tu żadnym wyjątkiem. I wprawdzie firmy ubezpieczeniowe deklarują, że dają swoim pracownikom możliwość rozwoju tego rodzaju umiejętności, to jednak okazuje się, że pomiędzy tymi deklaracjami a realiami istnieje ...
-
10 trendów technologicznych, które ukształtują przyszłość handlu
... dostępna głównie dla hobbystów i specjalistów. 6. AR, VR & IR (może i nadal brzmią tajemniczo, ale już zdążyły podbić świat handlu) Zarówno rzeczywistość rozszerzona, jak i wirtualna, a także Internet Rzeczy z roku na rok wywierają coraz większy wpływ na handel. Jak podaje Harvard Business Review, inwestycje w AR ...
-
Czy firmy telekomunikacyjne są gotowe na 5G?
... które to wymaga wysokiej przepustowości transmisji danych oraz niskiej latencji. Znajdzie ono swoje zastosowanie przede wszystkim w takich dziedzinach jak wirtualna i rozszerzona rzeczywistość, przesył wideo o wysokiej rozdzielczości ultra HD i HD, cyfrowa opieka zdrowotna oraz inteligentne domy, budynki, fabryki i miasta. Jednak, aby zilustrować ...
-
Wdrożenie 5G podwyższy zużycie energii o 170%
... (edge computing). Ponadto, nowa technologia będzie mieć zastosowanie w takich obszarach jak przesyłanie materiałów wideo o wysokiej rozdzielczości (HD i Ultra HD), wirtualna i rozszerzona rzeczywistość, inteligentne domy, budynki, fabryki, a nawet całe ekosystemy inteligentnych miast czy cyfrowa opieka zdrowotna. Kiedy do tego może dojść? Większość ...
-
Jak HoReCa walczy o doświadczenia konsumentów?
... niespotykane dania i składniki. Drukowanie 3D wciąż znajduje się na wczesnych etapach, ale jest już wykorzystywane przy przygotowywaniu deserów. W USA rzeczywistość wirtualna jest z kolei coraz częściej wykorzystywana do zamawiania spersonalizowanych burgerów i kanapek. 2) Zanurzenie w marce Obejmuje szefów kuchni, ale także wystrój i oczywiście ...
-
Sieci handlowe: jak odbudować zaufanie konsumentów po pandemii?
... bezdotykowe będą niezbędne podczas robienia zakupów w sklepie, jak i dokonywania płatności, więc proces ich implementacji powinien zostać zintensyfikowany. Sztuczna inteligencja i rzeczywistość wirtualna pozwalają klientom zobaczyć, jak wyglądają na przykład w danym ubraniu czy z wybranym cieniem do powiek lub szminką. Sieć handlowa Nordstrom jako ...
-
Nowe technologie 2021. 6 prognoz Cisco
... magazynowymi lub dostawami. Przyszłość służby zdrowia także wykracza poza zdalne konsultacje. Nowe technologie takie jak 5G, sztuczna inteligencja czy wirtualna lub rozszerzona rzeczywistość nadal się rozwijają. Wizja operacji wykonywanych zdalnie może w końcu stać się rzeczywistością. W zakładach produkcyjnych czy przemyśle paliwowym konserwacja ...
-
Kobiety w sektorze finansowym. Co z ich karierą zawodową?
... Bocian, Client Manager, Antal Finance & Accountancy. Polityka równych szans, mit czy rzeczywistość? 58% respondentów raportu “Kobiety w finansach” uważa, że płeć ma ... - objaśnia Małgorzata Żelazko, CFA, Dyrektor ds. Relacji Inwestorskich i Analiz Finansowych, Wirtualna Polska Holding. W mojej ocenie warto również zwrócić się o wsparcie drugiej strony ...
-
Co czeka e-commerce w 2023 roku?
... e-commerce. Jest to po prostu kolejny kanał, który pozwala znaleźć nowych klientów – stwierdza Wojciech Łaszkiewicz. Wykorzystanie rozszerzonej rzeczywistości Wirtualna i rozszerzona rzeczywistość eliminuje jeden ze słabych punktów e-commerce – niemożność sprawdzenia, jak produkt wygląda w rzeczywistości. Dzięki AR (technologia, która pozwala nam ...
-
TOP trendy rynku pracy 2024: pokolenie Z rozdaje karty?
... i benefity. Człowiek w centrum sztucznej inteligencji Publikacja porusza także kwestie AI na rynku pracy. 58% pracodawców uważa, że sztuczna inteligencja oraz rzeczywistość wirtualna będą miały pozytywny wpływ na zatrudnienie w ich organizacji w najbliższych dwóch latach. Rozwój sztucznej inteligencji już teraz zmienia miejsca pracy. W związku ...