-
CUBE.ITG S.A. przechodzi na GPW
... rozwijających się sektorów gospodarki, takich jak finanse i bankowość, ubezpieczenia, telekomunikacja, usługi i handel, energetyka, administracja publiczna oraz służba zdrowia. ... IT, serwis IT. O ofercie Polska/zagraniczna (inne rynki notowań): Polska Rynek (podstawowy/równoległy): podstawowy Wartość IPO/sprzedaży: Przejście z rynku NewConnect ...
-
Top Marka w mediach 2014
... najczęściej opisywanych branż: motoryzacja, energetyka, telewizja, stacje paliw, banki, telekomunikacja, sieci handlowe, ubezpieczenia, radio i artykuły spożywcze. Wzorem poprzednich ... z Eneą) za wydźwięk publikacji. Najwięcej punktów za wydźwięk uzyskał Tauron Polska Energia, który w podsumowaniu zajął drugie miejsce przed Energą. Telewizja okazała ...
-
Zagrożenia internetowe: iPKO na liście najczęściej atakowanych banków świata
... . Trojany bankowe pozostają wciąż najlepiej rozwiniętą i najbardziej dochodową częścią cyberprzestępczego biznesu – mówi Łukasz Nowatkowski, ekspert bezpieczeństwa G DATA Polska. Prognozy Kolejny rok powinniśmy przywitać dysponując sygnaturami ponad 3,5 miliona różnych wariantów złośliwego oprogramowania odkrytego w mijających dwunastu miesiącach ...
-
Rynek pracy specjalistów 2014
... uplasowały się: bankowość, finanse i ubezpieczenia (wzrost liczby ofert pracy o 8,4%), telekomunikacja i zaawansowane technologie (spadek o 11%), przemysł ciężki (wzrost o 6,2%) oraz budownictwo i ... produkcję i logistykę. Wzrost zapotrzebowania na tych specjalistów pokazuje, że Polska gospodarka jest w stosunkowo dobrym stanie. Wynik wskaźnika ...
-
Top Marka w mediach 2015
... liczbę publikacji oraz zasięg, marka pokonała brandy Tauron Polska Energia oraz Energa. Blisko 12 proc. stanowiły informacje o wydźwięku pozytywnym. ... w podsumowaniu social media, gdzie zajęła 3. miejsce – za TVN24 i TVN. Telekomunikacja W porównaniu do ubiegłorocznego zestawienia w prasie pisano częściej na temat telekomunikacji. W rezultacie ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 49/2015
... ze sprzedaży nett. Zdobywcy tytułu Najmocniejsza Polska Marka: Słodycze i lody – Wedel Produkty żywnościowe – Winiary Napoje bezalkoholowe – Tymbark Napoje alkoholowe – Tyskie Odzież i obuwie – Reserved Produkty niespożywcze – Apart Kosmetyki i higiena – Ziaja Media i wydawnictwa – TVN Telekomunikacja – Play Handel - Komfort Usługi – o2.pl ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 07/2016
... różnymi ulgami. W gronie oferowanych firm są przedsiębiorstwa z sektorów: telekomunikacja, rolnictwo, przemysł przetwórczy Gospodarka Wenezueli jest w głębokim kryzysie. Według ... W 2015 roku wzrosła ona o 6,9 proc., najwolniej od ćwierćwiecza. W dodatku Polska z powodu radykalnych działań rządu i spowodowanej nimi obniżki ratingu przez agencję ...
-
Czas patriotów. Wywiad z ministrem skarbu, Dawidem Jackiewiczem
... i nie powinniśmy dyskryminować podmiotów zagranicznych”. W związku z tym w ramach postępowania przetargowego polska firma państwowa nie wybiera polskiego, państwowego partnera, bo przecież ... jednym z posiedzeń Komisji Skarbu Państwa ówczesny minister uzasadniał, że telekomunikacja to nie podstawowa działalność KGHM i w związku z tym – nie ma sensu ...
-
Globalny rynek fuzji i przejęć w I poł. 2016 r.
... Równie ciekawie zapowiada się druga połowa 2016 roku. Na sprzedaż jest Raiffeisen Bank Polska. Fundusz MidEuropa przymierza się natomiast do sprzedaży sieci Żabka. EDF kontynuuje także ... 46,5 mld USD. Kolejny pod względem wartości transakcji jest sektor TMT (telekomunikacja, media, technologie) z kwotą 316 mld USD (wzrost z 131 mld USD w I kw.), w ...
-
Bank Światowy obniża prognozy dla polskiego PKB
... nieco poniżej kwietniowych oczekiwań (3,5 i 3,5). Z powodu osłabienia w inwestycjach, w pierwszej połowie 2016 r. polska gospodarka spowolniła do 3,1 procent z 3,6 procent w całym roku ... . Najbardziej regulowane obszary - w tym finanse, księgowość, transport, telekomunikacja czy prawo - są kluczowym motorem wzrostu w gospodarkach rozwiniętych. Jednak ...
-
Dyrektorzy finansowi: prognozy III kw. 2016 r.
... firm trudniących się produkcją i ochroną zdrowia. Na drugim biegunie plasują się telekomunikacja i media, usługi finansowe oraz dobra konsumpcyjne. Dyrektorzy finansowi przewidują, ... badania. Ponad połowa badanych (57 proc.) poszukuje również nowych rynków zbytu. Polska jest jedynym krajem w Europie, w którym tak istotnie dominują strategie ...
-
Zarobki w Polsce: trendy 2017
... też odpowiedzią na trudności związane ze znalezieniem odpowiednich kandydatów do pracy stałej. Czytaj także: - Mało elastyczne warunki pracy. To właśnie Polska - Jakie wynagrodzenia w 2017 roku? LUKA KOMPETENCYJNA Zaledwie 37% pracodawców jest pewnych, że ich organizacja posiada obecnie zasoby kompetencyjne konieczne do ...
-
Catalyst: jak nasz rynek obligacji wypada na tle Europy Środkowo- Wschodniej?
... liczba takich podmiotów to 133 przedsiębiorstwa. Czytaj także: - Obligacje korporacyjne. Polska vs USA - 10 rzeczy, o których trzeba pamiętać inwestując w obligacje Sąsiedzkie obligacje ... rynkach. Większość stanowią banki, inne sektory to moda, telekomunikacja, energetyka i pożyczki. Nie wdając się w szczegóły, przy tak niskich wartościach również ...
-
Kapitał ludzki i rozwój oferty, czyli plany inwestycyjne firm 2017
... , przewyższającym średnią ogólnopolską, cechują się branże: Ubezpieczenia (56%), IT i Telekomunikacja (55%), Bankowość (53%), Produkcja przemysłowa (53%), Internet, nowe media, e-commerce, ... %. Pokazuje to, że region Europy Centralnej dynamicznie się rozwija, a Polska ma w tym rozwoju istotne miejsce. Jesteśmy jednym z najbardziej atrakcyjnych rynków ...
Tematy: inwestycje, rozwój firmy -
Edelman Trust Barometer 2018: zaskakujące wyniki dla Polski
... , że coraz trudniej określić, czy konkretna wiadomość pochodzi ze sprawdzonego źródła. Polska zajmuje siódme miejsce od końca w kategorii zaufania do mediów (34 proc. w 2018 ... , wyraźnie wyprzedając takie branże jak ochrona zdrowia (64%), motoryzacja, energetyka czy telekomunikacja (po 63%). To ciekawy paradoks: ufamy branży jako takiej, ale nie ...
-
Trendy 2018. Gdzie zmierza reklama cyfrowa?
... reklamę wideo firmy w Polsce wydały 30% więcej niż w 2016 r. Badanie IAB Polska potwierdza, że wideo jest obecnie najbardziej wzrostowym formatem reklamy. Ilość ... na reklamę cyfrową wydały: handel (18% udziału), motoryzacja (11%), telekomunikacja (8%), finanse (7%) i żywność (7%). Kluczowymi dla branży reklamy cyfrowej zagadnieniami i wyzwaniami ...
-
Usługi w chmurze. Znane i lubiane?
... rozwiązania. W opinii Polaków najbardziej odpowiednimi sektorami do zastosowania rozwiązań chmurowych są: telekomunikacja (73%), produkcja (70%) oraz handel (70%). - W pierwszym etapie cyfrowej ... chmur od różnych dostawców – mówi Jarosław Szymczuk, Dyrektor Generalny, IBM Polska i Kraje Bałtyckie. – Przejęcie firmy Red Hat umacnia pozycję IBM jako ...
-
Jaki jest wpływ koronawirusa na polskie firmy?
... pandemii. Trzecie miejsce na podium zajęły ex aequo woj. śląskie i mazowieckie. 3. Polska (nie)przygotowana na pracę zdalną Jak wynika z przeprowadzonego badania ... stopniu wprowadziły pracę zdalną w swoich firmach, znalazły się: Nieruchomości, IT i telekomunikacja, Usługi dla biznesu oraz SSC/BPO. Branże, które nie wdrożyły możliwości pracy ...
-
Rynek pracy: stopa bezrobocia nie przeraża, zatrudnienie w górę
... sektorach, jak: hotelarstwo i gastronomia, kultura, rozrywka, rekreacja, sport, telekomunikacja i IT. Przydatne linki: Oferty pracy Projekcja inflacji i wzrostu ... nałożą się skutki istotnych podwyżek płacy minimalnej w bieżącym i przyszłym roku. Polska na europejskim tle Eurostat podaje wskaźnik bezrobocia dla krajów członkowskich UE-27 w maju 2020 ...
-
Monitor Rynku Pracy: maleją obawy o zatrudnienie, ale szukamy go dłużej
... wspierać w okresie szczytu zamówień, mówi Marzena Milinkiewicz, Dyrektor Operacyjna Randstad Polska. Szanse na znalezienie nowej pracy oceniane coraz lepiej ... satysfakcji charakteryzują się pracownicy opieki zdrowotnej i pomocy społecznej (84%), sektora telekomunikacja i IT (80%) oraz administracji publicznej (79%). Najmniej zadowolone są osoby ...
-
Wynagrodzenia: kto w 2021 roku ma szanse na wysokie zarobki?
... dostosowanych do obecnych kryteriów. METODYKA Przedstawiona w „Przeglądzie wynagrodzeń. Polska 2021” analiza wysokości płac bazuje na danych o wynagrodzeniach oferowanych ... publikujemy w ujęciu miesięcznym, w polskich złotych (brutto), a w przypadku sekcji „IT i telekomunikacja (umowa o współpracę B2B)” w ujęciu netto na fakturze. Wszystkie ...
-
Szczepienia pracowników przeciwko Covid-19 oczekiwane przez pracodawców
... szczepień, chcą przekonywać przede wszystkim firmy z sektora IT, technologie, telekomunikacja, komunikacja, media a także sektora publicznego. Pracodawcy, którzy nie mają ... z jakiegokolwiek innego powodu ich nie przyjęły – dodaje ekspert. Polska podzielona w szczepieniach Największe oczekiwania od pracowników mają firmy zlokalizowane w Polsce ...
-
Najpopularniejsze marki w polskim Internecie
... przez SentiOne. Jak powstaje ranking Social Index? SentiOne, polska firma wspierająca marki w monitoringu Internetu i automatyzacji obsługi klienta z ... sklepy internetowe, Finanse - bankowość, ubezpieczenia i płatności, Moda, Motoryzacja, RTV, Seriale, Telekomunikacja - sieci operatorów komórkowych, Zdrowie i uroda oraz Żywność i napoje. RTV - Apple ...
-
Konsumenci wierzą w zrównoważony rozwój, ale są bariery
... , elektronika, motoryzacja, dobra luksusowe, branża naftowo-gazowa, rozrywka domowa, telekomunikacja i inne. Komentując wyniki badania, Karine Trinquetel, ekspertka ds. zrównoważonego ... tych przekonań. Z kolei, podsumowująca wyniki dla Polski, ekspertka Kantar Polska: Katarzyna Zalewska, Account Manager, Sustainability Research Lead, zwraca ...
-
Wystartowała XXVI edycja ogólnopolskiego konkursu WIKTORIA - Znak Jakości Przedsiębiorców
... - Fundusz pomocy osobom niepełnosprawnym rozpoczynającym działalność gospodarczą. Projekt „Polska od Kuchni”, którego celem jest upowszechnianie zasad zdrowego stylu ... Ciężki 9. Rolnictwo i Produkcja Spożywcza 10. Transport, Motoryzacja, Spedycja i Logistyka 11. Telekomunikacja, Informatyka i Elektronika 12. Turystyka, Hotelarstwo i Gastronomia 13. ...
-
Niewypłacalności sektora MSP w Polsce wzrosły o 350% od 2019 roku
... zadłużonych sektorach po obu stronach Atlantyku, takich jak przedsiębiorstwa użyteczności publicznej i telekomunikacja. Co więcej, globalny wskaźnik WCR wynosi obecnie rekordowe 86 dni, ... wyzwaniem – wyjaśnia Aylin Somersan Coqui, dyrektor generalny Allianz Trade. Polska - wysokie koszty uderzają zwłaszcza w sektor MSP, który masowo korzysta z ...
-
Firmy nie szczędzą pieniędzy na reklamę telewizyjną
... wzrostów inwestycji reklamowych między innymi sektora pozostałe, do którego zaliczamy instytucje z sektora publicznego. Ponadto intensywne działania reklamowe w telewizji prowadziły sektory: telekomunikacja, finanse i żywność – komentuje Iwona Jaśkiewicz - Kundera, Chief Investment Officer w Publicis Groupe Polska.
-
Wystartowała XXVII edycja ogólnopolskiego konkursu WIKTORIA - Znak Jakości Przedsiębiorców
... - Fundusz pomocy osobom niepełnosprawnym rozpoczynającym działalność gospodarczą. Projekt „Polska od Kuchni”, którego celem jest upowszechnianie zasad zdrowego stylu ... Ciężki 9. Rolnictwo i Produkcja Spożywcza 10. Transport, Motoryzacja, Spedycja i Logistyka 11. Telekomunikacja, Informatyka i Elektronika 12. Turystyka, Hotelarstwo i Gastronomia 13. ...
-
Inwestycje w spółki zombie, czyli ryzyko wpisane w cenę
... było ich w Kanadzie (9,2 proc.), we Francji (9 proc.) oraz Niemczech (6,7 proc.). Polska, z szacowanym udziałem spółek tego typu na poziomie 4,1 proc. wypada stosunkowo ... z giełdy. Polskie zombie najczęściej można było znaleźć w sektorach takich jak: telekomunikacja i media, finanse oraz dobra konsumenckie – mówi Jakub Siekierzyński, senior manager ...
-
Rynek reklamy wart 13 mld zł. Reklama kinowa z dużym wzrostem
... Największy wolumenowy wzrost odnotowaliśmy w przypadku budżetów reklamowych sektora telekomunikacja – o 0,6 mln zł (dynamika 34,6%). UDZIAŁ MEDIÓW W PRZYCHODACH ... z 1,0% do 0,8%. Komentarz Iwony Jaśkiewicz-Kundery, Chief Investment Officera Publicis Groupe: Polska gospodarka w 2024 r. według wstępnego szacunku GUS, rozwijała się w tempie 2,9% w ...