-
Reklama telewizyjna nadal działa
... potwierdza skuteczność kampanii typu 360 stopni (w Polsce jest to blisko 60%). Badania pokazują, że korzystanie z wielu ekranów może aktywnie wzmacniać, a nie osłabiać skuteczność reklamy telewizyjnej – blisko 50% ankietowanych widzów zaglądało do Internetu, by wyszukać produkt lub usługę, które właśnie zobaczyli w reklamie telewizyjnej; w Polsce ...
-
Najpopularniejsze media na świecie
... jest wyraźna granica pokoleniowa – młoda generacja spędza coraz mniej czasu oglądając telewizję na rzecz Internetu i w związku z tym zauważalna jest mniejsza skuteczność reklamy telewizyjnej w przypadku adresowania jej do nastolatków. Generalnie we wszystkich sferach życia bardzo szybko zyskuje Internet. A w ślad za tym idzie zainteresowanie ...
-
Nadchodzi reklama osobista
... natomiast sytuacja reklamy telewizyjnej. Według ... reklamy produktów, które wcześniej oglądał w sklepie internetowym. Według badań, reklama osobista jest nawet 2-krotnie skuteczniejsza od tradycyjnych reklam internetowych, a w przypadku reklam na urządzeniach mobilnych wyróżnia się nawet 4-krotnie większą efektywnością. – Tak duża skuteczność reklamy ...
-
Reklama na dużym ekranie
... Reklamy kinowe bywają dzięki temu postrzegane jako swego rodzaju ciekawostka – jako nieznane dotąd rozwinięcie reklamy telewizyjnej. NIE TYLKO NA EKRANIE Na kategorię reklam kinowych, oprócz reklamy ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2015
... pojawia się reklama cyfrowa. Na przykład emisja reklamy telewizyjnej samochodu może zostać zsynchronizowana z wyświetlaniem reklamy zawierającej link do rezerwacji jazdy próbnej. W ... się na korzystanie z mediów mikrowideo, powinny zdawać sobie sprawę, że skuteczność krótszych reklam wymaga nieraz większych nakładów pracy. Słaba kreacja reklamowa ...
Tematy: media, media cyfrowe, telewizja, Internet, multiscreen, reklama online, Bid Data, reklama telewizyjna -
Czy reklama telewizyjna ustąpi miejsca programmatic TV?
... reklam. W konsekwencji maleje skuteczność telewizyjnych przekazów reklamowych, ponieważ często ... reklamy telewizyjnej, programmatic TV może stać się także niezwykle skutecznym narzędziem do śledzenia zachowań konsumenckich. Reklama TV dla wszystkich – Wyobraźmy sobie, że mamy telewizję cyfrową, która ma technologiczną możliwość pokazania danej reklamy ...
-
Reklama internetowa w branży farmaceutycznej
... wszystkim - w jaki sposób jeszcze mocniej uwiarygodnić swoje produkty i ich skuteczność w oczach grupy docelowej? Nowe technologie, nowe możliwości Z pomocą śpieszy ... przecież serwis internetowy Etopiryny mógłby stać się genialnym przedłużeniem reklamy telewizyjnej. Dlaczego nikt nie pomyślał o stworzeniu kreatywnej strony wykorzystującej sekwencje ...
-
Wydatki na marketing w wyszukiwarkach rosną
... korzyści uzyskanych z kampanii, w porównaniu do reklamy telewizyjnej czy prasowej. "Marketing w wyszukiwarkach zapewnia wielkie możliwości uzyskania informacji zwrotnej. Wielowymiarowa analiza zachowań klientów jaką oferują narzędzia takie ja Google Analytics podnosi znacząco skuteczność działań marketingowych" - podkreśla Błażej Miernikiewcz ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2014
... . Równocześnie można w łatwy sposób optymalizować reklamy w zależności od formatu ekranu, na którym są aktualnie ... filmach dostępnych online, a nawet na reklamie telewizyjnej. W chwili obecnej większość treści dotyczących marek ... i ich skuteczność. Najdobitniej świadczą o tym następujące fakty: Z naszych badań wynika, że skuteczność kampanii w niemal ...