-
10 trendów marketingowych 2026. Jak AI i kreatywność zmienią marki?
... rozumieć odbiorców i podejmować lepsze decyzje, co z kolei przełoży się na wzrost firm i wzrost wartości marek. Rozwiązania takie jak agenci AI, rekomendacje oparte na algorytmach czy wyszukiwanie z użyciem narzędzi GenAI już teraz zasadniczo zmieniają interakcje między ludźmi a otaczającym ich światem. Kiedy wszyscy ...
-
Kto w pracy wybiera milczenie? Raport Well.hr na temat bezpieczeństwa psychologicznego Polaków w pracy.
Jak Polacy czują się w swoich miejscach pracy pod względem bezpieczeństwa psychologicznego? Najnowsze badanie Well.hr ujawnia, że mimo pewnych pozytywnych trendów, wielu pracowników wciąż obawia się wyrażania opinii i podejmowania niestandardowych działań. Eksperci podkreślają, że budowanie kultury otwartej komunikacji i wsparcia jest niezbędne ...
-
Dyskonty to już nie konieczność, lecz wybór. Nowe dane o preferencjach Polaków
... i design mają znaczenie drugorzędne. Wzrost marek własnych będzie więc zależał od przedefiniowania ich w kierunku „równych jakościowo”, a nie tylko „tańszych alternatyw”. Rekomendacje dla marek: #1 APLIKACJA JAKO GŁÓWNY KANAŁ KOMUNIKACJI Polacy preferują aplikacje sklepowe jako źródło ofert – warto więc uczynić z nich centralny kanał ...
-
Shadow AI w polskich firmach - jak pracownicy narażają organizacje na wycieki danych?
... . Modele genAI są podatne na manipulacje: cyberprzestępcy mogą wstrzykiwać do nich fałszywe dane, przejmować odpowiedzi poprzez prompt injection, modyfikować rekomendacje, a nawet generować przekonujące, spersonalizowane komunikaty phishingowe, które trudno odróżnić od prawdziwych. W ostatnich latach pojawiły się przypadki, w których AI generowała ...


Chińskie auta: Od niskiej jakości do globalnego lidera. Co pokazuje raport EFL?