-
Marki odzieżowe: rośnie sprzedaż online
... marek odzieżowych, które sukcesywnie udostępniają swoim klientom możliwość zrobienia zakupów bez odwiedzania sklepu naziemnego. Według analiz PMR (Raport Handel detaliczny odzieżą i obuwiem w Polsce 2012), wiodącymi graczami na rynku handlu detalicznego odzieżą i obuwiem w Polsce są: sieć sprzedaży LPP (właściciel takich marek ... Duża popularność ...
-
Rynek dóbr luksusowych w Polsce 2012
... 40% wybiera się w tym celu także za granicę. Popularność zdobywa też Internet – za jego ... marek odzieżowych w Polsce należą Armani, Gucci oraz Chanel, a także marki Dior, Prada i Versace. W czołówce najbardziej pożądanych marek znalazły się natomiast: Versace, Prada, Armani, Louis Vuitton i Gucci. Jak wskazuje raport KPMG, znajomość marek ...
-
Amazon utrzymał pozycję najcenniejszej marki świata
... marek uczestniczących w tym łańcuchu wartości – od detalistów po firmy kurierskie takie jak FedEx czy UPS. Wzrost odnotowano jednak również w branżach, którym na początku pandemii wróżono trudności. Przykładowo łączny wzrost marek odzieżowych ... markę łatwość użycia i niezawodność napędzała jej popularność zarówno wśród użytkowników biznesowych, jak i ...
-
Marki odzieżowe w social media
... marek Cropp oraz House. Pozytywy vs Negatywy Najwięcej pozytywnych opinii zebrały marki Cropp, Reserved i Diverse. Najbardziej negatywnie wypowiadano się na temat marki CCC, nie zmieniło to jednak faktu, że CCC należy do najbardziej popularnych marek odzieżowych ...
-
Celebryci a budowanie marki
... . Beyonce jest właścicielką marek odzieżowych. W 2006 roku PETA skrytykowała Knowles za wykorzystywanie w liniach odzieżowych futer. Przedstawiciele PETA próbowali skontaktować ... marihuany sprzedawanej w Hollywood. Jak można się domyślać, szum medialny i popularność jednej z najlepiej zarabiających na świecie par artystów wspiera sprzedaż narkotyków ...
-
Niekonwencjonalne formy promocji przyszłością marketingu
... Aleksandra Potrykus-Wincza, Country Manager Poland & Baltics. Dziś coraz większą popularność zyskuje marketing niekonwencjonalny, a więc tzw. ambient marketing. Jest on ... Trendsetting - to ostatnio bardzo popularna forma marketingu szczególnie wśród marek odzieżowych. Osoby popularne w Internecie oraz w swoich środowiskach nosząc produkty danej marki ...
-
Centra handlowe a gastronomia, czyli jak jemy w galerii
... lokalizacja obiektu oraz dostępność marek odzieżowych, ale także oferta w zakresie usług gastronomicznych. Nie tylko zakupy Od lat widoczna jest zmiana aranżacji przestrzeni w centrach handlowych, co związane jest z coraz bardziej dojrzałym rynkiem, a także zmianami zakupowymi polskiego społeczeństwa. Rosnącą popularność centrów handlowych, jako ...
-
Zakupy online coraz bardziej mobilne. Szczególnie odzieżowe
... trend ten szczególnie uwydatnia się w przypadku sklepów odzieżowych. Czasy, kiedy surfować po sieci można było wyłącznie ... raport SMSAPI na temat komunikacji konsumentów i marek. Spośród tysiąca respondentów 59 proc. stwierdziło, że ... mobilnych zapewne wkrótce zniknie. Zauważamy, że popularność zyskują linki w promocyjnych SMS-ach. Firmy tworzą już ...
-
Parki handlowe i centra convenience: 2023 rok z nowym rekordem?
... zakupów niewątpliwie wpływają na utrzymującą się popularność niewielkich parków handlowych.”, mówi Maciej Kotowski, Dyrektor w ... jakie oferuje najemca. Przykładowo, dla sklepów odzieżowych wynoszą one średnio 8 EUR/mkw./miesiąc, dla sklepów spożywczych ... w nich swoich sklepów, w tym również nowych marek zarówno lokalnych, jak i sieciowych. Dlatego też ...
-
Europejski konsument na rynku. Jak kupujemy?
... robionych w najbliższym sąsiedztwie. W odróżnieniu od zakupów odzieżowych, wiek nie koreluje w żaden sposób ze sposobem ... w Rosji jest to odpowiednio tylko 2 i 1 razy w roku. Jak zapewnić popularność centrum handlowego? Zakupy w centrach handlowych położonych w ... klientów do obecnych w centrum marek i sklepów, a także w technologie cyfrowe. ...
-
E-zakupy: co najchętniej kupujemy przed świętami?
... , dla których e-zakupy stały się czymś zupełnie naturalnym ─ mówi Marek Molicki, menedżer regionalny w Gemiusie. – Strony WWW e-sklepów odwiedzają coraz młodsze ... Analiza dowodzi, że zaglądał do nich średnio co trzeci użytkownik. Popularność nie ominęła również sklepów odzieżowych (29 proc.) oraz wielobranżowych (28,8 proc.). Z kolei na drugim ...