-
Rynek walutowy i surowców I 2009
... 2009 roku cena funta cukru może osiągnąć 12,5 – 13,0 centów. Rynek kawy odznacza się stosunkową silną nadwyżką podaży, która osiągnęła w sezonie 2007/2008 3,3 miliony worków (1 ... są obecnie niejako w uśpieniu (m.in. konflikt w Strefie Gazy i jego wpływ na dostawy ropy) nadal stanowią zagrożenie dla silnie lewarowanych transakcji. Silnym akcentem ...
-
Bezpieczne zakupy w sieci
... podatkami, cłem, itp.), zasadach zapłaty ceny lub wynagrodzenia, kosztach oraz terminie i sposobie dostawy, o prawie odstąpienia od umowy w terminie dziesięciu dni od otrzymania towaru lub ... materiale dostarczonym przez kupującego. Pan Tomasz zakupił w sklepie internetowym dzbanek do kawy. Już na stronie internetowej było zaznaczone, że dzbanek ...
-
Wielozmysłowość w marketingu
... i użyciu popcornu jako zamiennika styropianowych kulek amortyzujących delikatne produkty podczas dostawy. Bardzo to wszystko przyjazne i ekologiczne w oczywisty sposób, bo przemawia do wszystkich ... w laboratorium. Znalazł!! Od tej pory możemy zamiast cukru używać do kawy słodzika. Musimy patrzeć, widzieć, zobaczyć i wierzyć. Oznacza to tak naprawdę ...
-
Delikatesy internetowe X 2010
... sięga niemal 50 zł. Największy wpływ na sumę końcową mają koszty dostawy. Sklepy internetowe, które najwięcej liczą sobie z tę usługę, zajmują ostatnie miejsca w naszym rankingu. W ofercie najdroższych marketów nie ma kawy rozpuszczalnej Tchibo Family, uwzględnione przez nas inne produkty tej marki należą ...
-
Akcja promocyjna: rozliczenie VAT
... ) oraz gadżety (parasoliki, długopisy, kubki), upominki (koszulki), ekspresy do kawy (nagrody w konkursie dla konsumentów) i inne towary wizualizujące jej markę. ... , w świetle art. 7 ust. 2 i 3 ustawy o podatku od towarów i usług, nie stanowi dostawy towarów, nawet jeżeli podatnikowi przysługiwało prawo do obniżenia podatku należnego o kwotę podatku ...
-
Polacy a zakupy spożywcze przez Internet
... się na zakup artykułów, które posiadają długi termin przydatności do spożycia, a więc: kawy lub herbaty (10 proc. badanych), produktów sypkich (8 proc.) oraz słodyczy (7 proc.). Przez internet ... 51 proc.). Badani nie kupują w sieci także ze względu na zbyt wysoki koszt dostawy (35 proc.) oraz długi czas oczekiwania na przesyłkę (21 proc.). Co więcej, ...
-
Płatności mobilne, beacony, inteligentne domy - najbliższa przyszłość
... klienta, rozwiązania click and collect dają dodatkową swobodę w wyborze formy dostawy oraz pozwalają na odbiór towaru o dogodnej, w miarę dowolnej godzinie z wcześniej ... oświetleniowe, ogrzewania, nawadniania trawników czy sprzęt AGD: ekspresy do kawy, lodówki i pralki. Jedną z barier, która nadal może ograniczać dynamiczniejszy rozwój Internetu ...
-
E-commerce. Trendy 2018
... chwilę. Topowe marki wciąż starają się odpowiadać na potrzeby klientów wydłużając czas dostawy do późnych godzin lub oferując odbiór w punkcie w ciągu godziny od zamówienia. ... produktów w swoim domu. Wybierając na ekranie smartfona lub tabletu model np. ekspresu do kawy, może poprzez ekran zobaczyć go na blacie swojej kuchni. Prognoza AliExpress czy ...
-
Jeszcze centra handlowe, czy już centra doświadczeń?
... od obejrzenia reklamy, wyszukiwania produktu, analizy, kontaktu ze sprzedawcą, zakupu, dostawy, obsługi, reklamacji itp. – zależy od emocji. Dlatego ... sieci handlowe rozszerzają swoją ofertę standardową, np. oferując w księgarniach możliwość wypicia kawy, a w drogeriach – zakupu ubrań. 9. Komunikatory i sztuczna inteligencja Możliwość skontaktowania ...
-
Koniec rękojmi w sprzedaży konsumenckiej
... , co dotyczy przede wszystkim umów sprzedaży, ale również umów dostawy oraz umów o dzieło będące towarem i zastąpiła dotychczasową odpowiedzialność przedsiębiorcy z ... działalność gospodarczą w postaci biura księgowego zawierającej umowę sprzedaży ekspresu do kawy na potrzeby pracowników – dodaje ekspert. Definicja niezgodności towaru z umową ...
Tematy: ustawa o prawach konsumenta, rękojmia, rękojmia za wady fizyczne, rękojmia za wady, reklamacja, Omnibus, dyrektywa cyfrowa, dyrektywa towarowa, prawa konsumentów, sprzedaż konsumencka, e-commerce, usługi cyfrowe, niezgodność towaru z umową, wadliwy towar, odpowiedzialność sprzedawcy, uprawnienia kupującego
1 2