-
Megapanel II 2014
Polskie Badania Internetu (PBI) i firma badawcza Gemius, współpracujące w zakresie realizacji badania Megapanel PBI/Gemius – standardu pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za luty 2014. W rankingu witryn zgrupowanych i niezgrupowanych wg zasięgu miesięcznego w lutym 2014 roku nadal prowadzi Grupa ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne II 2014
Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za luty 2014 roku. BIZNES, FINANSE, PRAWO W kategorii „ ...
-
Nieruchomości komercyjne w Polsce w ciągłym rozwoju
W 2013 roku sprzedano w Polsce nieruchomości komercyjne warte 3,3 mld dolarów – wynika z danych Savills. Bieżący rok może być jeszcze lepszy. Pomóc w tym może przyspieszająca gospodarka, ale też coraz lepsze oceny Polski jako miejsca lokowania biznesu czy inwestowania pieniędzy na rynku nieruchomości. Banki, dzienniki czy firmy doradcze – wiele ...
-
Polacy a usługi assistance 2014
Jak wynika z szóstego badania assistance Europ Assistance Polska, coraz więcej Polaków dostrzega przydatność usług assistance - posiada je już 34% badanych. To wynik o 2 procent lepszy od zeszłorocznego. Wciąż najbardziej popularny jest assistance samochodowy. Swoje grono zwolenników mają również pomoc medyczna oraz pomoc w podróży zagranicznej. ...
-
Utrata danych z archiwów taśmowych
Firmy, które korzystają z archiwów taśmowych, nie przykładają wystarczającej wagi do kwestii związanych z bezpieczeństwem i kontrolą. Brak odpowiedniej polityki w zakresie zarządzania informacjami prowadzi z kolei do powstania tzw. dark data. Z danych udostępnionych przez Kroll Ontrack wynika, że tylko w minionym roku w Polsce doszło do niemial ...
-
Megapanel III 2014
Polskie Badania Internetu (PBI) i firma badawcza Gemius, współpracujące w zakresie realizacji badania Megapanel PBI/Gemius – standardu pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za marzec 2014. W rankingu TOP20 wydawców wg zasięgu miesięcznego w marcu 2014 roku nadal prowadzi Grupa Google z zasięgiem 92 ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne III 2014
Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania „Megapanel PBI/Gemius”, będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za marzec 2014 roku. Biznes, finanse, prawo W kategorii ...
-
Najlepsze jakościowo marki według Polaków
Wyniki pierwszego polskiego badania QUDAL - QUality meDAL pokazują, że – przy założeniu posiadania nieograniczonych środków pieniężnych i kierowaniu się wyłącznie jakością – przeciętny Polak kupiłby laptopa marki Apple, poszedłby na koncert Eltona Johna, skorzystał z usług PKO i rozmawiał przez telefon marki Samsung. Jak podkreślają specjaliści z ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne IV 2014
Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania „Megapanel PBI/Gemius”, będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za kwiecień 2014 roku. Biznes, finanse, prawo W ...
-
Polskie firmy chcą się rozwijać i inwestować w badania
Rośnie liczba firm w Polsce, które deklarują zwiększenie wydatków na badania i rozwój w najbliższym czasie - wynika z II edycji raportu „Badania i rozwój w Polsce. Raport 2014” opracowanego przez firmę doradczą Deloitte. Firmy oczekują też poszerzenia systemu zachęt do prac B+R, głównie w obszarze systemu podatkowego. Badanie przeprowadzone przez ...
-
Sieci handlowe w mediach II kw. 2014
Kogo zaskoczył jeleń w samochodzie, a kto szukał na półkach dyskontów produktów na piknik? W drugim kwartale 2014 roku wydatki reklamowe sieci handlowych w Polsce utrzymały się na poziomie podobnym do roku ubiegłego i wyniosły łącznie 272 mln zł - wynika z danych admonit, aplikacji do monitorowania kampanii i wydatków reklamowych w mediach. Aż 90 ...
-
Jak Polacy kupują ubezpieczenie na wakacje?
Polacy w końcu zrozumieli, że posiadanie ubezpieczenia podczas podróży zagranicznej ma sens. Niemal 60 procent respondentów sondażu zrealizowanego przez Deutsche Bank uważa, że niezbędne jest NNW, ponad 13 procent wymienia tu OC, a niemal 8 procent widzi korzyści płynące z posiadania ubezpieczenia bagażu. Grono niefrasobliwych, deklarujących, że ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne V 2014
Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania „Megapanel PBI/Gemius”, będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za maj 2014 roku. Biznes, finanse, prawo W kategorii „ ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę II kw. 2014 r.
Spełnianie marzeń i wakacje w egzotycznym kraju, ale również kredyty mieszkaniowe z rządową dopłatą i bankowość mobilna - tym najczęściej kusiły Polaków banki i instytucje finansowe w drugim kwartale 2014 roku. Jak wynika z danych admonit, aplikacji służącej do badania emisji i wydatków reklamowych w mediach, reklamodawcy z branży finansowej ...
-
Jabłka ulubionym owocem Polaków
Jabłko jest owocem, które cieszy się w Polsce ogromną, choć słabnącą popularnością. ARC Rynek i Opinia przeprowadziło badanie, z którego wynika, że 94% ankietowanych w ciągu ostatniego roku sięgnęło po ten owoc, najczęściej w postaci surowej (83%), najrzadziej jako dodatek do mięs (14%). Z kolei tym, co według badanych jest szczególnie warte ...
-
Dobry sprzedawca według Polaków
Sprzedawca - sympatyczny, kompetentny, potrafiący sprostać potrzebom klienta. Tyle teorii. A jak rzecz ma się w praktyce? Polish National Sales Awards wraz z instytutem badawczym Millward Brown postanowili sprawdzić, jaki wizerunek handlowca wyłania się z opinii konsumentów. Najkrócej rzecz ujmując wyniki badania napawają umiarkowanym optymizmem. ...
-
Zaciągnięcie kredytu planuje 15 proc. Polaków
W ciągu najbliższych 12 miesięcy zaciągnięcie kredytu planuje 15 procent Polaków - wynika z badania przeprowadzonego przez MillwardBrown na zlecenie Biura Informacji Kredytowej i Fundacji Kronenberga przy Citi Handlowy. Przede wszystkim zaciągać będziemy kredyty ratalne. Niestety aż 27 procent badanych zamierza przeznaczyć pożyczone pieniądze na ...
-
GUS: przedsiębiorstwa leasingowe 2013
Główny Urząd Statystyczny już po raz siódmy przeprowadził badanie przedsiębiorstw leasingowych. W badaniu uczestniczyły 123 przedsiębiorstwa prowadzące w 2013 r. działalność leasingową. Z tej zbiorowości 30 przedsiębiorstw było zrzeszonych w Związku Polskiego Leasingu, a Polski Związek Wynajmu i Leasingu Pojazdów reprezentowało 11 przedsiębiorstw ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne VI 2014
Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania „Megapanel PBI/Gemius”, będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za czerwiec 2014 roku. Biznes, finanse, prawo W ...
-
Poszukiwanie pracy po polsku
Wydawałoby się, że głównym motorem zmiany pracy są pieniądze. Tymczasem dla niemal 60 procent polskich pracowników, planujących zmianę dotychczasowego zatrudnienia, najważniejszym powodem takiego kroku jest brak perspektywy awansu - wynika z badania, które Millward Brown zrealizował na zlecenie Work Service S.A. Zbyt niski poziom wynagrodzenia ...
-
Atmosfera w pracy: czy szykany i mobbing to chleb powszedni?
W lipcu 2014 roku CBOS opublikował wyniki drugiej edycji badania „Szykany w miejscu pracy”. W jego trakcie, podobnie jak w 2002 roku, poproszono Polaków o ocenę sytuacji w ich miejscach pracy w ciągu ostatnich 5 lat. Choć obydwie edycje odbywały się w podobnych okolicznościach (tuż po globalnym kryzysie ekonomicznym), istnieje jednak między nimi ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne VII 2014
Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania „Megapanel PBI/Gemius”, będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za lipiec 2014 roku. Biznes, prawo i finanse W ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne VIII 2014
Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania „Megapanel PBI/Gemius”, będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za sierpień 2014 roku. Biznes, prawo i finanse W ...
-
Masz oszczędności? W pierwszej kolejności spłać długi
Wiosenne odczyty badanej przez GfK Polonia skłonności gospodarstw domowych do oszczędzania nie napawają optymizmem. Polacy nie widzą dla siebie perspektyw jeśli chodzi o możliwość odkładania pieniędzy. Dobrą okazją, by to zmienić mogą być dodatkowe środki pojawiające się nieoczekiwanie w budżecie domowym. Dodatkowe środki na koncie to najlepszy ...
-
Dane z rynku pracy umocniły GBP
Od początku tego tygodnia na dolarze obserwujemy korektą wzrostową, do której impulsem stały się mieszane dane z amerykańskiego rynku pracy. Jak na razie jednak zasięg tej korekty jest mocno ograniczony w oczekiwaniu na nowe impulsy w postaci danych z gospodarki amerykańskiej. Co więcej dzisiaj lekkim wsparciem dla dolara okazały się słowa Charles ...
-
Praca w sobotę? Tak, ale za dodatkowe wynagrodzenie
Czy Polacy pracują w sobotę? Okazuje się, że tak. Z badania zrealizowanego przez TNS Polska na zlecenie Instytutu Badań Strukturalnych wynika, że w ciągu ostatnich 12 miesięcy ponad 60 procent z nas miało co najmniej jedną zajętą sobotę. Co otrzymaliśmy w zamian? Najczęściej dodatkowe wynagrodzenie - takiej odpowiedzi udzieliło 27 procent ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne IX 2014
Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania „Megapanel PBI/Gemius”, będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za wrzesień 2014 roku. Biznes, prawo i finanse W ...
-
Kradzież dokumentów a wyłudzenia III kw. 2014
Związek Banków Polskich opublikował 19. edycję raportu o dokumentach InfoDok za III kwartał 2014 r. Wynika z niego, że w badanym okresie zablokowano 2 200 prób wyłudzenia kredytów na łączną kwotę 78 mln złotych. Cieszyć może fakt, że Polacy coraz częściej decydują się na zastrzeżenie utraconych dokumentów, co w znaczący sposób obniża ilość ...
-
Przedsiębiorczość - tego można się nauczyć
Ponad 2/3 Polaków jest zdania, że przedsiębiorczości można się nauczyć. To wynik o 5 procent wyższy od średniej wyliczonej dla wszystkich trzydziestu ośmiu krajów biorących udział w badaniu przedsiębiorczości, które Instytut GFK Group przeprowadził na zlecenie firmy Amway. Okazuje się również, że polscy respondenci wykazują coraz bardziej ...
-
Internauci a Boże Narodzenie 2014
Wielokanałowość. Tym określeniem można podsumować obecne podejście konsumentów do zakupów świątecznych. Okazuje się bowiem, że zdecydowana większość Polaków, przebadanych na potrzeby badania PayU "Wydatki świąteczne internautów w Polsce", zamierza wszelkie konieczne produkty i prezenty zakupić, korzystając zarówno z oferty sklepów stacjonarnych, ...
-
Boże Narodzenie za "chwilówkę"
Polska to dość dobry rynek dla "chwilówek". Dlaczego? Przede wszystkim dlatego, że Polakom ciągle brak systematyczności w oszczędzaniu. Wprawdzie pieniądze odkłada już 40 procent z nas, ale regularnie robi to jedynie co dziesiąty. A w praktyce oznaczać to może tyle, że na niespodziewane wydatki nie jesteśmy zbyt dobrze przygotowani. Potwierdzają ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne X 2014
Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania „Megapanel PBI/Gemius”, będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za październik 2014 roku. Biznes, prawo i finanse W ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne XI 2014
Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania „Megapanel PBI/Gemius”, będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za listopad 2014 roku. Biznes, prawo i finanse W ...
-
Informatyzacja przedsiębiorstwa po polsku
Zdecydowana większość polskich firm jest zdania, że w budowaniu przewagi konkurencyjnej pomaga im informatyzacja. Dla co piątej z nich najistotniejszym kierunkiem rozwoju jest tu integracja własnych systemów informatycznych z systemami klientów. Równie duża jest grupa przedsiębiorstw, które stawiają na rozwój systemów integrujących pracę sprzedaży ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne XII 2014
Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania „Megapanel PBI/Gemius”, będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za grudzień 2014 roku. Biznes, prawo i finanse W ...


Elektromobilność dojrzewa. Auta elektryczne kupujemy z rozsądku, nie dla idei