eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościTelekomunikacja › Za co płacą klienci Orange?

Za co płacą klienci Orange?

2003-12-05 12:33

Ponad 210 tys. abonentów brytyjskiego operatora telefonii komórkowej Orange dostało kontrowersyjne rachunki, na których widniała opłata za reklamę "Halloween" lub informację o cofnięciu czasu. MMS-y, za które klienci Orange zostali obciążeni opłatą 40 pensów za wiadomość, były rozsyłane od 26 października.

Przeczytaj także: Najszybszy internet mobilny i 5G w 2023 roku

Akcja reklamowa miała na celu promocję usług przesyłania wiadomości multimedialnych przez operatora. Pomyłka została wykryta po tym jak jeden z klientów zadzwonił do firmy z reklamacją. Około 170 tys. osób w wieku od 18 do 29 lat dostało wiadomość o nadchodzącym święcie Halloween, natomiast ponad 40 tys. osób z przedziału wiekowego 30-35 lat dostało przypomnienie o zmianie czasu. Obecnie do wszystkich tych osób Orange przesłało wiadomość z przeprosinami. "Przepraszamy od Orange. Pomyłkowo naliczyliśmy opłatę za przesłaną multimedialną wiadomość marketingową. Będziesz mógł otrzymać pełny zwrot opłat".

Jak wyjasniła rzecznika operatora – "Klienci zostali obciążeni opłatą za wiadomości z powodu błędu technicznego wyjściowej linii MMS". Jak zapewnia operator, obecnie przeprowadzane są dodatkowe testy, które mają wyeliminować takie pomyłki w przyszłości.

oprac. : 4Press

Więcej na ten temat: orange
Era chroni samochody

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: