Za co płacą klienci Orange?
2003-12-05 12:33
Przeczytaj także: Najszybszy internet mobilny i 5G w 2023 roku
Akcja reklamowa miała na celu promocję usług przesyłania wiadomości multimedialnych przez operatora. Pomyłka została wykryta po tym jak jeden z klientów zadzwonił do firmy z reklamacją. Około 170 tys. osób w wieku od 18 do 29 lat dostało wiadomość o nadchodzącym święcie Halloween, natomiast ponad 40 tys. osób z przedziału wiekowego 30-35 lat dostało przypomnienie o zmianie czasu. Obecnie do wszystkich tych osób Orange przesłało wiadomość z przeprosinami. "Przepraszamy od Orange. Pomyłkowo naliczyliśmy opłatę za przesłaną multimedialną wiadomość marketingową. Będziesz mógł otrzymać pełny zwrot opłat".Jak wyjasniła rzecznika operatora – "Klienci zostali obciążeni opłatą za wiadomości z powodu błędu technicznego wyjściowej linii MMS". Jak zapewnia operator, obecnie przeprowadzane są dodatkowe testy, które mają wyeliminować takie pomyłki w przyszłości.
Przeczytaj także
-
Najszybszy internet mobilny i 5G w XI 2023
-
Najszybszy internet mobilny i 5G w X 2023
-
Najszybszy internet mobilny i 5G we IX 2023
-
Płaciłeś za kontakt z infolinią Orange? Sprawdź jak otrzymać zwrot kosztów
-
Orange zwróci konsumentom opłaty za kontakt z infolinią i wizytę technika
-
Najszybszy internet mobilny i 5G w VIII 2023
-
Najszybszy internet mobilny i 5G w VII 2023
-
Najszybszy internet mobilny i 5G w VI 2023
-
Najszybszy internet mobilny i 5G w V 2023