eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościMedia › Najczęściej cytowane media IX 2015

Najczęściej cytowane media IX 2015

2015-10-30 14:05

Przeczytaj także: Monitoring mediów: cytowania IX 2015


Radio


Stacja RMF FM uplasowała się na pierwszym miejscu we wrześniowym rankingu, nieznacznie pokonując Radio ZET. Na podium znalazło się także TOK FM.

Portale internetowe


Najpopularniejszym portalem w tym miesiącu został portal onet.pl, przesuwając na kolejne pozycje sportowefakty.pl oraz wpolityce.pl.

Media ekonomiczne


Liderem najczęściej cytowanych mediów ekonomicznych ponownie okazał się Dziennik Gazeta Prawna, wyprzedzając Puls Biznesu oraz Forbes.

Media regionalne


Radio Merkury, Polska Gazeta Wrocławska oraz Radio Szczecin były najczęściej cytowanymi mediami regionalnymi.

fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze stacje radiowe

Na pozycję lidera powróciła stacja RMF FM


fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze portale internetowe

Wśród portali internetowych zwyciężył onet.pl przed sportowefakty.pl


fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze media ekonomiczne

Na pierwszym miejscu w zestawieniu ponownie znalazł się Dziennik Gazeta Prawna


fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze media regionalne

Wśród mediów regionalnych najczęściej powoływano się na Radio Merkury


Informacje o badaniu


Badanie przeprowadzono na podstawie 4 537 przekazów z mediów (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu 1 do 30 września 2015 r. Dziennikarze odnosili się do wiadomości z łamów innych mediów 4 594 razy (2 864 razy w prasie, 949 w telewizji i 781 w radio).

Analiza obejmuje ponad 900 gazet i czasopism oraz stacje telewizyjne (TVP1, TVP2, TVPinfo, TVN, TVN24, TVN CNBC, TVN TURBO, POLSAT, Polsat News, TV BIZNES, TV4) i wybrane programy w rozgłośniach radiowych (PR1, PR3, PR4, Radio Dla Ciebie / RDC, Radio Maryja, Radio PiN, Radio RMF FM, Radio Zet, Radio TOK FM).

Badanie nie obejmuje cytowań, opublikowanych w internecie. Natomiast pod uwagę brane są cytowania mediów internetowych, jeśli pojawiły się one w prasie, radio bądź w telewizji.


poprzednia  

1 2

oprac. : Agata Fąs / eGospodarka.pl eGospodarka.pl

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: