eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościMedia › Najczęściej cytowane media XII 2014

Najczęściej cytowane media XII 2014

2015-01-26 17:21

Przeczytaj także: Monitoring mediów: cytowania XII 2014


Radio


Spośród rozgłośni radiowych najczęściej powoływano się na informacje podawane na antenie RMF FM. Dalej uplasowało się Radio ZET, a za nim - Tok FM.

fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze stacje radiowe

Wśród stacji radiowych tytuł lidera w dalszym ciągu należy do RMF FM


Portale internetowe


Wśród najczęściej cytowanych portali na pierwszym miejscu sklasyfikowano onet.pl, na drugim – sportowefakty.pl oraz tvn24.pl.

fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze portale internetowe

W grudniu liderem zestawienia został onet.pl z minimalną przewagą nad sportowefakty.pl oraz tvn24.pl


Media ekonomiczne


Najczęściej przywoływanym prasowym medium ekonomicznym był Puls Biznesu, z kolei najczęściej cytowanym portalem został bankier.pl.

fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotórcze media biznesowe

Puls Biznesu ponownie zajął pierwsze miejsce wśród mediów biznesowych


Media regionalne


Radio Gdańsk było w analizowanym okresie najczęściej cytowanym medium regionalnym.

fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze media regionalne

Wśród mediów regionalnych najczęściej powoływano się na Radio Gdańsk


Informacje o badaniu


Badanie przeprowadzono na podstawie 4 449 przekazów z mediów (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu 1 do 31 grudnia 2014 r. Dziennikarze odnosili się do wiadomości z łamów innych mediów 4 526 razy (2818 razy w prasie, 996 w telewizji i 712 w radio).

Analiza obejmuje ponad 900 gazet i czasopism oraz stacje telewizyjne (TVP1, TVP2, TVPinfo, TVN, TVN24, TVN CNBC, TVN TURBO, POLSAT, Polsat News, TV BIZNES, TV4) i wybrane programy w rozgłośniach radiowych (PR1, PR3, PR4, Radio Dla Ciebie / RDC, Radio Maryja, Radio PiN, Radio RMF FM, Radio Zet, Radio TOK FM).

Badanie wykonano na podstawie materiałów z monitoringu prasy, radio i telewizji, w których pojawiały się nazwy mediów: prasowych, portali internetowych, stacji radiowych i telewizyjnych lub tytuły ich programów.

UWAGA: Badanie nie obejmuje cytowań opublikowanych w internecie. Natomiast pod uwagę brane są cytowania mediów internetowych, jeśli pojawiły się one w prasie, radio bądź w telewizji.


poprzednia  

1 2

oprac. : Agata Fąs / eGospodarka.pl eGospodarka.pl

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: