eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › zmiana zakresu obowiązków
  • Zmiana stanowiska w pracy

    Zmiana stanowiska w pracy

    23:39 23.08.2022 PORADA

    Witam. Witam. Proszę o podanie paragrafów oraz wyjaśnienie kwestii zmiany stanowiska pracy.  Obecnie jestem Elektrykiem zatrudnionym na stanowisku Elektryka. Pracodawca chce mi zmienić stanowisko na Energetyka bez żadnego aneksu do umowy. Czy może to zrobić? I drugie pytanie. Jestem ... WIĘCEJ

    Tematy: stanowisko pracy, zmiana stanowiska pracy, odmowa zmiany stanowiska, zakres obowiązków pracownika
  • Odmówienie przejścia z 1/3 etatu sprzątaczki na 1/2 etatu sprzedawcy w okresie ochronnym

    Odmówienie przejścia z 1/3 etatu sprzątaczki na 1/2 etatu sprzedawcy w okresie ochronnym

    10:38 21.07.2021 PORADA

    Dzień dobry, zaproponowałam pracownicy w okresie ochronnym przejście z 1/3 etatu sprzątaczki na 1/2 etatu sprzedawcy. Po wstępnej zgodzie - odmówiła (po 2 dniach), nie zgodziła się też na rozwiązanie umowy za porozumieniem stron. Chce zostać zwolniona dyscyplinarnie twierdząc, że nie ... WIĘCEJ

    Tematy: okres ochronny, zmiana warunków pracy, zmiana stanowiska pracy, zmiana umowy o pracę
  • Czy można zmienić zakres obowiązków z kierowniczego na pracowniczy, z pozostawieniem nazwy

    Czy można zmienić zakres obowiązków z kierowniczego na pracowniczy, z pozostawieniem nazwy

    12:00 26.05.2020 PORADA

    Czy można zmienić wicedyrektorowi zakres obowiązków z kierowniczego na pracowniczy, zmieniając regulamin organizacyjny i wręczając zakres obowiązków referenta z nazewnictwem wicedyrektor? Jestem w okresie chronionym. WIĘCEJ

    Tematy: zakres obowiązków pracownika, stanowisko pracy, obowiązki pracownika, zmiana zakresu obowiązków
  • Czy pracodawca może odsunąć mnie na niższe stanowisko w przypadku utrzymania dotychczasowego?

    Czy pracodawca może odsunąć mnie na niższe stanowisko w przypadku utrzymania dotychczasowego?

    10:10 06.05.2016 PORADA

    Witam, mam pytanie, czy pracodawca może przenieść pracownika na niższe stanowisko z zupełnie nowym zakresem obowiązków w przypadku gdy nadal utrzymane jest to stanowisko, a pracownik niczym nie zawinił? WIĘCEJ

    Tematy: degradacja, zmiana zakresu obowiązków, zakres obowiązków pracownika, art. 42 kodeksu pracy
  • Co można zmienić pracownikowi w okresie ochronnym?

    Co można zmienić pracownikowi w okresie ochronnym?

    08:19 25.04.2016 PORADA

    Witam, proszę o odpowiedź na następujące pytania. Czy pracownikowi w okresie ochronnym przed emeryturą można zmienić zakres obowiązków? Jestem ksiegową w małej firmie, księgowość prowadziłam sama a teraz księgowość została oddana do biura rachunkowego. Czy można zmienić ... WIĘCEJ

    Tematy: okres ochronny przed emeryturą, zakres obowiązków pracownika, zmiana zakresu obowiązków, grafik pracy
  • Jakie mam prawa w związku z dodatkowymi obowiązkami?

    Jakie mam prawa w związku z dodatkowymi obowiązkami?

    08:45 03.07.2015 PORADA

    Witam, pracuję w urzędzie wojewódzkim w danym oddziale. Od 15 miesięcy dodatkowo uczestniczę w wydziałowym zespole wykonując zadania z innego oddziału (zupełnie inny zakres obowiązków), za co nie dostaję żadnego dodatku zadaniowego, natomiast otrzymałam jedną nagrodę specjalną. ... WIĘCEJ

    Tematy: obowiązki pracownika, zakres obowiązków pracownika, zmiana zakresu obowiązków, stanowisko pracy
  • Zwiększenie zakresu pracy pracownika bez jego zgody

    Zwiększenie zakresu pracy pracownika bez jego zgody

    15:12 22.05.2015 PORADA

    Witam, pracuję w Urzędzie Gminy. Były wybory. Zmienił się burmistrz. Pracuję tam od 8 lat na jednym stanowisku z jednym zakresem obowiazków. Nowy wójt wymyślił reorganizację. Utworzył referaty. Z pracowników wybrał kierowników referatów. A obowiązki tych kierowników porozdzielane ... WIĘCEJ

    Tematy: zakres obowiązków pracownika, uprawnienia pracodawcy, gmina, zmiana warunków pracy
  • Zmiana obowiązków po powrocie z urlopu macierzyńskiego

    Zmiana obowiązków po powrocie z urlopu macierzyńskiego

    22:07 20.03.2015 PORADA

    Witam, miesiąc temu wróciłam do pracy po powrocie z urlopu macierzyńskiego. Z obawy przed zwolnieniem zmniejszyłam wymiar czasu pracy na 7/8. Niestety nie wróciłam do swoich obowiązków. Pracowałam jako kierownik. Obecnie tylko na umowie mam wpisane to stanowisko, którego pracodawca nie ... WIĘCEJ

    Tematy: urlop macierzyński, powrót do pracy po urlopie macierzyńskim, zmiana zakresu obowiązków, zmniejszenie etatu
  • Umowa zlecenie a zasiłek chorobowy

    Umowa zlecenie a zasiłek chorobowy

    15:39 08.09.2014 PORADA

    Witam, w ubiegłym roku byłam zatrudniona przez tatę na umowę zlecenie na 600 zł miesięcznie (pracowałam kilka godz. tygodniowo). W kwietniu i maju umowy nie podpisywaliśmy (nie było pracy), od czerwca mam nową umowę zlecenie na kwotę 3500 zł (zmieniły się moje obowiązki, pracuję ... WIĘCEJ

    Tematy: umowa zlecenia, zasiłek chorobowy, wynagrodzenie chorobowe, zmiana zakresu obowiązków
  • Czy pracodawca może powiększyć zakres obowiązków pracy osobie chronionej przedemerytalnie?

    Czy pracodawca może powiększyć zakres obowiązków pracy osobie chronionej przedemerytalnie?

    22:37 19.08.2014 PORADA

    Czy pracodawca może powiększyć zakres obowiązków pracy osobie będącej pod ochroną przedemerytalną? Jest to praca fizyczna (sprzątaczka), a chodzi dokładnie o dodanie metrów ponad etat bez zwiększenia płacy. WIĘCEJ

    Tematy: ochrona przedemerytalna, wiek przedemerytalny, okres ochronny, zmiana warunków pracy

 

1 2 3

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: