eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › zakres obowiązków pracownika
  • Umowa o pracę - inne obowiązki niż stanowisko na umowie

    Umowa o pracę - inne obowiązki niż stanowisko na umowie

    15:32 11.10.2020 PORADA

    Dzień dobry. Czy będąc zatrudniony na innym stanowisku niż kierowca (ślusarz) mogę prowadzić auto ciężarowe w firmie, która wykonuje przewozy na potrzeby własne? (Przywóz materiałów do produkcji, wywóz gotowych elementów do klienta itp.) Czy w tej sytuacji pracodawca jest ... WIĘCEJ

    Tematy: ślusarz, kierowca, stanowisko pracy, tymczasowe powierzenie obowiązków
  • Czasowe powierzenie innej pracy

    Czasowe powierzenie innej pracy

    14:36 07.10.2020 PORADA

    Witam, czy powierzając czasowo pracownikowi wykonywanie innej pracy na podstawie art. 42 par. 4 KP powinnam zmienić mu wynagrodzenie na wyższe, jeżeli na danym stanowisku zgodnie z regulaminem takie obowiązuje? Pracownica jest opiekunem, jednak czasowo chcemy powierzyć jej wykonywanie ... WIĘCEJ

    Tematy: art. 42 kodeksu pracy, tymczasowe powierzenie obowiązków, zakres obowiązków pracownika, wynagrodzenie dla pracownika
  • Zapis w umowie o pracę o ewentualnym zastępstwie pod nieobecność innego pracownika

    Zapis w umowie o pracę o ewentualnym zastępstwie pod nieobecność innego pracownika

    10:49 24.06.2020 PORADA

    Dzień dobry,  zatrudniamy pracownika na stanowisku: kucharz, czy w umowie o pracę mogę zawrzeć informacje, że w razie nieobecności magazyniera pracownik będzie pełnił za niego zastępstwo? Jeśli tak, to w jakim punkcie umowy o pracę zawrzeć ten zapis? Pozdrawiam, Iza WIĘCEJ

    Tematy: umowa o pracę, treść umowy o pracę, warunki zatrudnienia, stanowisko pracy
  • Czy można zmienić zakres obowiązków z kierowniczego na pracowniczy, z pozostawieniem nazwy

    Czy można zmienić zakres obowiązków z kierowniczego na pracowniczy, z pozostawieniem nazwy

    12:00 26.05.2020 PORADA

    Czy można zmienić wicedyrektorowi zakres obowiązków z kierowniczego na pracowniczy, zmieniając regulamin organizacyjny i wręczając zakres obowiązków referenta z nazewnictwem wicedyrektor? Jestem w okresie chronionym. WIĘCEJ

    Tematy: zakres obowiązków pracownika, stanowisko pracy, obowiązki pracownika, zmiana zakresu obowiązków
  • Mój bezpośredni przełożony nakazuje mi podpisanie przetargu

    Mój bezpośredni przełożony nakazuje mi podpisanie przetargu

    15:36 04.05.2020 PORADA

    Pracuje w szpitalu. Mam pytanie: czy mój bezpośredni przełożony może nakazać mi podpisanie przetargu. Nadmieniam, że nigdy nie byłam przeszkolona w tym zakresie. Mój przełożony nie możę go podpisać z niewiadomych mi przyczyn. WIĘCEJ

    Tematy: praca w szpitalu, szpital, przetarg, obowiązki pracownika
  • Czy opisana sytuacja z umową o pracę jest zgodna z prawem pracy?

    Czy opisana sytuacja z umową o pracę jest zgodna z prawem pracy?

    11:49 28.02.2020 PORADA

    Witam, pracuję w pewnej firmie przez 9 miesięcy, do chwili obecnej były to 2 umowy zlecenia i 20.02 zgodnie z treścią kontraktu wygasła mi umowa. Na chwilę obecną jestem studentką, która od października planuje rozpocząć studia magisterskie dzienne. Z przyczyn osobistych ... WIĘCEJ

    Tematy: umowa zlecenia, student, przedłużenie umowy o pracę, pierwsza praca
  • Ciąża a umowa

    Ciąża a umowa

    10:50 24.02.2020 PORADA

    Witam, od 1 stycznia jestem zatrudniona w pewnej firmie. Okres próbny trwa 3 miesiące i jest to umowa zlecenie, po tym okresie dostanę umowę o prace. W połowie lutego okazało się że jestem w ciąży. Jak to wygląda z umową? Czy zostanie mi ona przedłużona? Dodam, że pracuję w ... WIĘCEJ

    Tematy: umowa zlecenia, zleceniodawca, ciąża, L4
  • Czy mogę być oddelegowany, przeniesiony?

    Czy mogę być oddelegowany, przeniesiony?

    18:40 23.02.2020 PORADA

    Witam, od 1.03.2020 r. będę na trzymiesięcznym wypowiedzeniu z tytułu likwidacji stanowiska pracy. Czy w okresie tego wypowiedzenia mogę być przesunięty, oddelegowany na inne stanowisko i do innych prac, których nie mam w obecnym ZAKRESIE OBOWIĄZKÓW. Pozdrawiam WIĘCEJ

    Tematy: likwidacja stanowiska pracy, oddelegowanie pracownika, wypowiedzenie umowy o pracę, okres wypowiedzenia
  • Zakres czynności pracownika

    Zakres czynności pracownika

    19:57 20.01.2020 PORADA

    Witam, czy pracownik zatrudniony na umowę o pracę może mieć wpisane w zakresie czynności dwa lub więcej stanowisk pracy np. pracownik stacji uzdatniania wody, monter sieci wod-kan oraz palacz c.o. gdzie to drugie stanowisko byłoby przez niego wykonywane tylko w przypadku wystąpienia ... WIĘCEJ

    Tematy: zakres czynności pracownika, zakres obowiązków pracownika, umowa o pracę, stanowisko pracy
  • Zakres obowiązków pracownika biurowego

    Zakres obowiązków pracownika biurowego

    21:02 01.12.2019 PORADA

    Witam, jestem pracownikiem biurowym na stanowisku technicznym. Mam pewne wątpliwości dotyczących przepisów BHP. Z tego co się zorientowałem do moich obowiązków należy utrzymywanie ładu i porządku na swoim stanowisku pracy oraz jego otoczeniu, natomiast do obowiążków pracodawcy ... WIĘCEJ

    Tematy: zakres obowiązków pracownika, prawa pracownika, pracownik biurowy, BHP
  • Projektowanie stanowisk pracy

    Projektowanie stanowisk pracy

    12:15 02.12.2014

    ... osobie przydzielony zostaje wąski zakres obowiązków. Specjalizacja jednak, obok ... pracownika); podejście od strony cech stanowiska pracy (diagnozowanie stanowiska pracy z uwzględnieniem pięciu obszarów: różnorodność kwalifikacji, kontrola nad wykonywaną pracą, sprzężenie zwrotne – informacje o wykonanej pracy, znaczenie wykonywanych zadań, zakres ... WIĘCEJ

    Tematy: projektowanie stanowisk pracy, stanowiska pracy, specjalizacja, zakres obowiązków pracownika
  • Niejednoznaczność roli

    Niejednoznaczność roli

    16:06 26.11.2014

    ... Niejednoznaczność roli pojawia się w sytuacji braku jasno zdefiniowanego zakresu obowiązków, celu czy kryteriów oceny stawianych pracownikowi zadań. Innymi słowy – występuje wtedy, gdy pracownik nie wie, czego się od niego oczekuje, ... WIĘCEJ

    Tematy: niejednoznaczność roli, rola, problemy pracowników, pracownicy
  • Czasowa zmiana obowiązków pracownika a umowa o pracę

    Czasowa zmiana obowiązków pracownika a umowa o pracę

    12:12 25.01.2011

    ... zadań. Pracodawcy wolno jednak wówczas polecić wykonywanie dotychczasowych obowiązków pracownikowi, który ma zastąpić odchodzącego, zaś temu, którego umowa zostaje rozwiązana - przygotowanie/wyszkolenie nowego pracownika do wykonywania jego dotychczasowych obowiązków. Zastosowanie w praktyce: Pracownik zatrudniony na stanowisku kontrolera ... WIĘCEJ

    Tematy: zakres obowiązków pracownika, zmiana umowy o pracę, zmiana warunków pracy, zakres zadań pracownika
  • Polecenie służbowe w orzecznictwie SN

    Polecenie służbowe w orzecznictwie SN

    11:45 22.04.2010

    ... sytuacji nie powinien wyciągać żadnych negatywnych konsekwencji. Zakres obowiązków Szczególne rodzaje stałego polecenia służbowego ma zakres czynności, który pracodawca powinien przedstawić ... tylko i wyłącznie do obowiązku, który został wskazany w pisemnym zakresie obowiązków pracownika. Termin „polecenie dotyczące pracy” nie powinien być rozumiany ... WIĘCEJ

    Tematy: obowiązki pracownika, uprawnienia pracodawcy, zakres obowiązków pracownika, zakres czynności pracownika
  • Odmowa podpisania zakresu obowiązków a wypowiedzenie umowy

    Odmowa podpisania zakresu obowiązków a wypowiedzenie umowy

    01:10 27.03.2010

    ... poinformować pracownika o zakresie jego obowiązków, jednak forma skonkretyzowania szczegółowych obowiązków pracownika nie została sztywno określona. Możliwe jest więc dokonanie tego w osobnym dokumencie, jakim jest zakres obowiązków. Sporządzenie tego dokumentu nie jest jednak obowiązkowe. Zakres sprecyzowanych obowiązków powinien odpowiadać ... WIĘCEJ

    Tematy: zakres obowiązków pracownika, zakres obowiązków, wypowiedzenie umowy o pracę, rozwiązanie umowy o pracę
  • Zakres obowiązków pracownika a wypowiedzenie umowy

    Zakres obowiązków pracownika a wypowiedzenie umowy

    08:45 21.01.2010

    ... pracownika wszelkich zadań poleconych przez pracodawcę, taki zapis umowy nie daje pracodawcy automatycznie możliwości nakładania na pracownika dodatkowych obowiązków wykraczających poza zakres zadań pracownika ... z zakresem zadań pracownika wynikającym z umowy o pracę, ale dotyczą podstawowych obowiązków pracownika, określonych w przepisach prawa pracy ... WIĘCEJ

    Tematy: zakres czynności pracownika, obowiązki pracownika, prawa i obowiązki pracownika, zakres zadań pracownika
  • Nowe obowiązki a rodzaj pracy w umowie

    Nowe obowiązki a rodzaj pracy w umowie

    02:11 28.11.2009

    ... bez zastrzeżeń zakres czynności do wiadomości i stosowania. Należy odróżnić sytuację, w której pracownik zawierając umowę o pracę zaakceptował zakres obowiązków przedstawiony mu przez pracodawcę (w takiej sytuacji zakres ten jest dla pracownika wiążący), od sytuacji, gdy pracodawca w trakcie zatrudnienia rozszerza zakres obowiązków dokładając ... WIĘCEJ

    Tematy: zakres czynności pracownika, obowiązki pracownika, zmiana stanowiska pracy, rodzaj pracy określony w umowie
  • Główny księgowy: prawa i obowiązki

    Główny księgowy: prawa i obowiązki

    02:15 11.09.2009

    ... księgowego w spółce akcyjnej i u innych przedsiębiorców ani też praw i obowiązków wynikających z zatrudnienia na takim stanowisku. O jego pozycji w firmie jako pracownika decyduje zatem umowa o pracę i inne akty, które konkretyzują wzajemne prawa i obowiązki stron stosunku pracy, np. zakres czynności na danym stanowisku pracy czy przyjęte procedury ... WIĘCEJ

    Tematy: zakres czynności pracownika, prawa i obowiązki pracownika, zakres obowiązków, zakres obowiązków pracownika
  • Zakres czynności i obowiązków pracownika

    Zakres czynności i obowiązków pracownika

    12:37 01.07.2009

    ... rodzajem pracy (zajmowanym stanowiskiem). Pracodawca, wybierając pisemną formę powiadomienia pracownika o jego zakresie obowiązków, kieruje się zazwyczaj względami organizacyjnymi lub stosuje taką formę dla celów dowodowych. Trudno jednak oczekiwać, że zakres obowiązków będzie stanowił zamknięty katalog czynności. Ocena, czy w praktyce konkretne ... WIĘCEJ

    Tematy: obowiązki pracownika, prawa i obowiązki pracownika, zakres obowiązków pracownika, obowiązki pracodawcy
  • Zakres obowiązków pracownika nie tylko na piśmie

    Zakres obowiązków pracownika nie tylko na piśmie

    14:26 31.03.2009

    ... pracownika. Co w treści? Istotną kwestią jest pamiętać, aby przedstawiony podwładnemu zakres czynności pozostawał w zgodzie z umową o pracę, a w szczególności z rodzajem powierzonego stanowiska. Powinien on jednak jedynie konkretyzować zadania zatrudnionego, a nie prowadzić do rozszerzenia umówionego rodzaju pracy. Dla przykładu, zakres obowiązków ... WIĘCEJ

    Tematy: zakres obowiązków pracownika, zakres czynności pracownika, zakres obowiązków, obowiązki pracownika

 

1 2 ... 10 ... 20 ... 21

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: