eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › zakres obowiązków pracownika
  • Zapis w umowie o pracę o ewentualnym zastępstwie pod nieobecność innego pracownika

    Zapis w umowie o pracę o ewentualnym zastępstwie pod nieobecność innego pracownika

    10:49 24.06.2020 PORADA

    Dzień dobry,  zatrudniamy pracownika na stanowisku: kucharz, czy w umowie o pracę mogę zawrzeć informacje, że w razie nieobecności magazyniera pracownik będzie pełnił za niego zastępstwo? Jeśli tak, to w jakim punkcie umowy o pracę zawrzeć ten zapis? Pozdrawiam, Iza WIĘCEJ

    Tematy: umowa o pracę, treść umowy o pracę, warunki zatrudnienia, stanowisko pracy
  • Czy można zmienić zakres obowiązków z kierowniczego na pracowniczy, z pozostawieniem nazwy

    Czy można zmienić zakres obowiązków z kierowniczego na pracowniczy, z pozostawieniem nazwy

    12:00 26.05.2020 PORADA

    Czy można zmienić wicedyrektorowi zakres obowiązków z kierowniczego na pracowniczy, zmieniając regulamin organizacyjny i wręczając zakres obowiązków referenta z nazewnictwem wicedyrektor? Jestem w okresie chronionym. WIĘCEJ

    Tematy: zakres obowiązków pracownika, stanowisko pracy, obowiązki pracownika, zmiana zakresu obowiązków
  • Mój bezpośredni przełożony nakazuje mi podpisanie przetargu

    Mój bezpośredni przełożony nakazuje mi podpisanie przetargu

    15:36 04.05.2020 PORADA

    Pracuje w szpitalu. Mam pytanie: czy mój bezpośredni przełożony może nakazać mi podpisanie przetargu. Nadmieniam, że nigdy nie byłam przeszkolona w tym zakresie. Mój przełożony nie możę go podpisać z niewiadomych mi przyczyn. WIĘCEJ

    Tematy: praca w szpitalu, szpital, przetarg, obowiązki pracownika
  • Czy opisana sytuacja z umową o pracę jest zgodna z prawem pracy?

    Czy opisana sytuacja z umową o pracę jest zgodna z prawem pracy?

    11:49 28.02.2020 PORADA

    Witam, pracuję w pewnej firmie przez 9 miesięcy, do chwili obecnej były to 2 umowy zlecenia i 20.02 zgodnie z treścią kontraktu wygasła mi umowa. Na chwilę obecną jestem studentką, która od października planuje rozpocząć studia magisterskie dzienne. Z przyczyn osobistych ... WIĘCEJ

    Tematy: umowa zlecenia, student, przedłużenie umowy o pracę, pierwsza praca
  • Ciąża a umowa

    Ciąża a umowa

    10:50 24.02.2020 PORADA

    Witam, od 1 stycznia jestem zatrudniona w pewnej firmie. Okres próbny trwa 3 miesiące i jest to umowa zlecenie, po tym okresie dostanę umowę o prace. W połowie lutego okazało się że jestem w ciąży. Jak to wygląda z umową? Czy zostanie mi ona przedłużona? Dodam, że pracuję w ... WIĘCEJ

    Tematy: umowa zlecenia, zleceniodawca, ciąża, L4
  • Czy mogę być oddelegowany, przeniesiony?

    Czy mogę być oddelegowany, przeniesiony?

    18:40 23.02.2020 PORADA

    Witam, od 1.03.2020 r. będę na trzymiesięcznym wypowiedzeniu z tytułu likwidacji stanowiska pracy. Czy w okresie tego wypowiedzenia mogę być przesunięty, oddelegowany na inne stanowisko i do innych prac, których nie mam w obecnym ZAKRESIE OBOWIĄZKÓW. Pozdrawiam WIĘCEJ

    Tematy: likwidacja stanowiska pracy, oddelegowanie pracownika, wypowiedzenie umowy o pracę, okres wypowiedzenia
  • Zakres czynności pracownika

    Zakres czynności pracownika

    19:57 20.01.2020 PORADA

    Witam, czy pracownik zatrudniony na umowę o pracę może mieć wpisane w zakresie czynności dwa lub więcej stanowisk pracy np. pracownik stacji uzdatniania wody, monter sieci wod-kan oraz palacz c.o. gdzie to drugie stanowisko byłoby przez niego wykonywane tylko w przypadku wystąpienia ... WIĘCEJ

    Tematy: zakres czynności pracownika, zakres obowiązków pracownika, umowa o pracę, stanowisko pracy
  • Zakres obowiązków pracownika biurowego

    Zakres obowiązków pracownika biurowego

    21:02 01.12.2019 PORADA

    Witam, jestem pracownikiem biurowym na stanowisku technicznym. Mam pewne wątpliwości dotyczących przepisów BHP. Z tego co się zorientowałem do moich obowiązków należy utrzymywanie ładu i porządku na swoim stanowisku pracy oraz jego otoczeniu, natomiast do obowiążków pracodawcy ... WIĘCEJ

    Tematy: zakres obowiązków pracownika, prawa pracownika, pracownik biurowy, BHP
  • Kategoria zaszeregowania sekretarki w szkole

    Kategoria zaszeregowania sekretarki w szkole

    09:56 20.11.2019 PORADA

    Dzień dobry, proszę o pomoc w ustaleniu kategorii zaszeregowania sekretarki w szkole. Rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych Dz.U z 17 maja 2018 poz.936 określa w części F Stanowiska w samorządowych jednostkach organizacyjnych - Stanowiska ... WIĘCEJ

    Tematy: sekretarka, kategoria zaszeregowania, stanowisko pracy, zakres obowiązków pracownika
  • Pracownik sam na kilku stanowiskach

    Pracownik sam na kilku stanowiskach

    19:04 29.10.2019 PORADA

    Witam, mam takie pytanie. Czy mogę być sam na stanowisku pracy obsługując jednocześnie bufet kuchnię oraz zmywak. Mój pracodawca twierdzi, że to żaden problem gdyż sam nigdy tego nie obsługiwał i wręcz nie jest to możliwe by jeden pracownik ogarnął to wszystko naraz. Czy jest ... WIĘCEJ

    Tematy: stanowisko pracy, zakres obowiązków pracownika, prawa pracownika, kodeks pracy
  • Projektowanie stanowisk pracy

    Projektowanie stanowisk pracy

    12:15 02.12.2014

    ... osobie przydzielony zostaje wąski zakres obowiązków. Specjalizacja jednak, obok ... pracownika); podejście od strony cech stanowiska pracy (diagnozowanie stanowiska pracy z uwzględnieniem pięciu obszarów: różnorodność kwalifikacji, kontrola nad wykonywaną pracą, sprzężenie zwrotne – informacje o wykonanej pracy, znaczenie wykonywanych zadań, zakres ... WIĘCEJ

    Tematy: projektowanie stanowisk pracy, stanowiska pracy, specjalizacja, zakres obowiązków pracownika
  • Niejednoznaczność roli

    Niejednoznaczność roli

    16:06 26.11.2014

    ... Niejednoznaczność roli pojawia się w sytuacji braku jasno zdefiniowanego zakresu obowiązków, celu czy kryteriów oceny stawianych pracownikowi zadań. Innymi słowy – występuje wtedy, gdy pracownik nie wie, czego się od niego oczekuje, ... WIĘCEJ

    Tematy: niejednoznaczność roli, rola, problemy pracowników, pracownicy
  • Czasowa zmiana obowiązków pracownika a umowa o pracę

    Czasowa zmiana obowiązków pracownika a umowa o pracę

    12:12 25.01.2011

    ... zadań. Pracodawcy wolno jednak wówczas polecić wykonywanie dotychczasowych obowiązków pracownikowi, który ma zastąpić odchodzącego, zaś temu, którego umowa zostaje rozwiązana - przygotowanie/wyszkolenie nowego pracownika do wykonywania jego dotychczasowych obowiązków. Zastosowanie w praktyce: Pracownik zatrudniony na stanowisku kontrolera ... WIĘCEJ

    Tematy: zakres obowiązków pracownika, zmiana umowy o pracę, zmiana warunków pracy, zakres zadań pracownika
  • Polecenie służbowe w orzecznictwie SN

    Polecenie służbowe w orzecznictwie SN

    11:45 22.04.2010

    ... sytuacji nie powinien wyciągać żadnych negatywnych konsekwencji. Zakres obowiązków Szczególne rodzaje stałego polecenia służbowego ma zakres czynności, który pracodawca powinien przedstawić ... tylko i wyłącznie do obowiązku, który został wskazany w pisemnym zakresie obowiązków pracownika. Termin „polecenie dotyczące pracy” nie powinien być rozumiany ... WIĘCEJ

    Tematy: obowiązki pracownika, uprawnienia pracodawcy, zakres obowiązków pracownika, zakres czynności pracownika
  • Odmowa podpisania zakresu obowiązków a wypowiedzenie umowy

    Odmowa podpisania zakresu obowiązków a wypowiedzenie umowy

    01:10 27.03.2010

    ... poinformować pracownika o zakresie jego obowiązków, jednak forma skonkretyzowania szczegółowych obowiązków pracownika nie została sztywno określona. Możliwe jest więc dokonanie tego w osobnym dokumencie, jakim jest zakres obowiązków. Sporządzenie tego dokumentu nie jest jednak obowiązkowe. Zakres sprecyzowanych obowiązków powinien odpowiadać ... WIĘCEJ

    Tematy: zakres obowiązków pracownika, zakres obowiązków, wypowiedzenie umowy o pracę, rozwiązanie umowy o pracę
  • Zakres obowiązków pracownika a wypowiedzenie umowy

    Zakres obowiązków pracownika a wypowiedzenie umowy

    08:45 21.01.2010

    ... pracownika wszelkich zadań poleconych przez pracodawcę, taki zapis umowy nie daje pracodawcy automatycznie możliwości nakładania na pracownika dodatkowych obowiązków wykraczających poza zakres zadań pracownika ... z zakresem zadań pracownika wynikającym z umowy o pracę, ale dotyczą podstawowych obowiązków pracownika, określonych w przepisach prawa pracy ... WIĘCEJ

    Tematy: zakres czynności pracownika, obowiązki pracownika, prawa i obowiązki pracownika, zakres zadań pracownika
  • Nowe obowiązki a rodzaj pracy w umowie

    Nowe obowiązki a rodzaj pracy w umowie

    02:11 28.11.2009

    ... bez zastrzeżeń zakres czynności do wiadomości i stosowania. Należy odróżnić sytuację, w której pracownik zawierając umowę o pracę zaakceptował zakres obowiązków przedstawiony mu przez pracodawcę (w takiej sytuacji zakres ten jest dla pracownika wiążący), od sytuacji, gdy pracodawca w trakcie zatrudnienia rozszerza zakres obowiązków dokładając ... WIĘCEJ

    Tematy: zakres czynności pracownika, obowiązki pracownika, zmiana stanowiska pracy, rodzaj pracy określony w umowie
  • Główny księgowy: prawa i obowiązki

    Główny księgowy: prawa i obowiązki

    02:15 11.09.2009

    ... księgowego w spółce akcyjnej i u innych przedsiębiorców ani też praw i obowiązków wynikających z zatrudnienia na takim stanowisku. O jego pozycji w firmie jako pracownika decyduje zatem umowa o pracę i inne akty, które konkretyzują wzajemne prawa i obowiązki stron stosunku pracy, np. zakres czynności na danym stanowisku pracy czy przyjęte procedury ... WIĘCEJ

    Tematy: zakres czynności pracownika, prawa i obowiązki pracownika, zakres obowiązków, zakres obowiązków pracownika
  • Zakres czynności i obowiązków pracownika

    Zakres czynności i obowiązków pracownika

    12:37 01.07.2009

    ... rodzajem pracy (zajmowanym stanowiskiem). Pracodawca, wybierając pisemną formę powiadomienia pracownika o jego zakresie obowiązków, kieruje się zazwyczaj względami organizacyjnymi lub stosuje taką formę dla celów dowodowych. Trudno jednak oczekiwać, że zakres obowiązków będzie stanowił zamknięty katalog czynności. Ocena, czy w praktyce konkretne ... WIĘCEJ

    Tematy: obowiązki pracownika, prawa i obowiązki pracownika, zakres obowiązków pracownika, obowiązki pracodawcy
  • Zakres obowiązków pracownika nie tylko na piśmie

    Zakres obowiązków pracownika nie tylko na piśmie

    14:26 31.03.2009

    ... pracownika. Co w treści? Istotną kwestią jest pamiętać, aby przedstawiony podwładnemu zakres czynności pozostawał w zgodzie z umową o pracę, a w szczególności z rodzajem powierzonego stanowiska. Powinien on jednak jedynie konkretyzować zadania zatrudnionego, a nie prowadzić do rozszerzenia umówionego rodzaju pracy. Dla przykładu, zakres obowiązków ... WIĘCEJ

    Tematy: zakres obowiązków pracownika, zakres czynności pracownika, zakres obowiązków, obowiązki pracownika

 

1 2 ... 10 ... 20

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: