eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › zmiana zakresu obowiązków
  • Zmiana stanowiska pracy bez zmiany umowy i wynagrodzenia

    Zmiana stanowiska pracy bez zmiany umowy i wynagrodzenia

    09:24 17.06.2013 PORADA

    Czy pracodawca może skierować mnie do pracy (wydał polecenie słowne, nie zmieniając dotychczasowego stanowiska i wynagrodzenia w umowie), na stanowisko pracownika wykonującego proste, ale ciężkie prace fizyczne, których ze względów narzuconych norm ilościowych nie będę w stanie ... WIĘCEJ

    Tematy: zmiana stanowiska pracy, obowiązki pracodawcy, umowa na czas nieokreślony, zmiana warunków pracy
  • Porozumienie w sprawie zmiany warunków pracy i płacy

    Porozumienie w sprawie zmiany warunków pracy i płacy

    11:28 29.05.2013 PORADA

    Pracodawca za porozumieniem stron z pracownikiem zamierza wprowadzić zmiany warunków pracy i płacy. Dotyczy to: stanowiska, zwiększenia wynagrodzenia i zmiana miejsca pracy. Zmiana będzie na stałe. Jak powinno wyglądać takie porozumienie. Proszę o wzór druku. WIĘCEJ

    Tematy: zmiana warunków pracy, porozumienie zmieniające, porozumienie zmieniające wzór, zmiana umowy o pracę
  • Porozumienie zmieniające warunki pracy i płacy

    Porozumienie zmieniające warunki pracy i płacy

    17:29 17.04.2013 PORADA

    Witam, pracodawca na zasadzie porozumienia zmieniającego zmienił mi dotychczasowe stanowisko wydawcy magazynowego na stanowisko robotnik przy pracach prostych w magazynie. W związku z tym moje wynagrodzenie uległo zmianie na gorsze, natomiast wykonuję te same obowiązki co przed zmianami. ... WIĘCEJ

    Tematy: porozumienie zmieniające, wypowiedzenie zmieniające, wypowiedzenie warunków pracy i płacy, zmiana warunków pracy
  • Pozorna likwidacja stanowiska pracy

    Pozorna likwidacja stanowiska pracy

    13:17 19.03.2013 PORADA

    Pracodawca zlikwidował stanowisko pracy, a obowiązki zostały "podpięte" pod innego kierownika. Czy jeśli nazwa z kierownika magazynu została zmieniona na kierownika zmiany, to czy mamy do czynienia z pozorną likwidacją stanowiska? WIĘCEJ

    Tematy: likwidacja stanowiska pracy, pozorna likwidacja stanowiska pracy, stanowisko pracy, zakres obowiązków pracownika
  • Zmiana stanowiska pracy po urlopie macierzyńskim na wniosek pracownika

    Zmiana stanowiska pracy po urlopie macierzyńskim na wniosek pracownika

    19:21 04.02.2013 PORADA

    Za chwilę kończy mi się urlop macierzyński i wracam do pracy. Do tej pory pracowałam jako pracownik terenowy. Chciałabym zmienić pracę na stacjonarną ze względu na konieczność powrotów o stałej porze do domu, co nie było dotychczas możliwe pracując w terenie. Czy jest to ... WIĘCEJ

    Tematy: urlop macierzyński, powrót do pracy po urlopie macierzyńskim, wymiar czasu pracy, zmiana stanowiska pracy
  • Ustna umowa w zakresie zmiany obowiązków a wypowiedzenie

    Ustna umowa w zakresie zmiany obowiązków a wypowiedzenie

    19:30 03.01.2013 PORADA

    Witam, Pracodawca zmienił mi zakres obowiązków na podstawie "ustnej umowy", ja w swej nieświadomości zacząłem je wykonywać nie domagając się tego zakresu na piśmie. W chwili obecnej dostałem wypowiedzenie mojego starego stanowiska wpisanego w umowie o pracę. Od chwili "ustnej ... WIĘCEJ

    Tematy: umowa ustna, zakres obowiązków pracownika, stanowisko pracy, obowiązki pracownika
  • Zmiana zakresu obowiązków tylko jednemu pracownikowi

    Zmiana zakresu obowiązków tylko jednemu pracownikowi

    11:21 16.11.2012 PORADA

    Witam. Chciałbym dowiedzieć się jak wygląda sytuacja prawnie, gdy zmieniane są obowiązki jednego pracownika z kilku na tym samym stanowisku. Sytuacja wygląda następująco: W firmie jest czterech liderów (maja ten sam zakres obowiązków i umowy na czas nieokreślony) jeden z nich w ... WIĘCEJ

    Tematy: zakres obowiązków pracownika, zmiana zakresu obowiązków, warunki umowy o pracę, stanowisko pracy
  • Wykonywana praca a zakres czynności i powierzenie obowiązków

    Wykonywana praca a zakres czynności i powierzenie obowiązków

    13:21 15.10.2012 PORADA

    Od 10 miesięcy prowadzę dział kadr. Przez 7 miesięcy miałam zastępować kierownika kadr w związku z jego odejściem z pracy na emeryturę. W tym czasie kierownik kadr był 3/4 tego okresu pracy na wolnym od pracy z tyt. chorobowego, sanatorium, urlopu za 2 lata. Po odejściu kierownika ... WIĘCEJ

    Tematy: zakres obowiązków pracownika, stanowisko pracy, obowiązki pracownika, prawa pracownika

poprzednia  

1 2 3



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: