eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › zarządzanie czasem
  • Planowanie zadań: jak przejść od myśli do celu?

    Planowanie zadań: jak przejść od myśli do celu?

    08:05 14.06.2014

    Wielu z nas, myśląc o swojej bliższej lub nieco dalszej przyszłości, plany ma na ogół ambitne. Podejmujemy wiele postanowień, które dotyczą zarówno sfery prywatnej, jak i zawodowej. Kłopot w tym, że dużej części owych zamierzeń nigdy nie udaje nam się wdrożyć w życie. Warto zastanowić się, co może być głównym powodem takiego stanu rzeczy i jak w ... WIĘCEJ

    Tematy: planowanie zadań, cele zawodowe, realizacja celów, zarządzanie czasem
  • Jak odnaleźć work-life balance?

    Jak odnaleźć work-life balance?

    00:30 02.06.2014

    Zachowaj równowagę między życiem prywatnym i zawodowym, a będziesz nie tylko szczęśliwszy, ale i bardziej wydajny w pracy. Ekspert portalu montsterpolska radzi jak odnaleźć balans między pracą z życiem osobistym. Żyjemy w czasach, w których nowoczesne technologie sprawiły, że trudno się „wyłączyć”. Oczywiście, każdemu zdarza się być szczególnie ... WIĘCEJ

    Tematy: work-life balance, zaangażowanie w pracę, pracoholizm, zarządzanie czasem
  • Nuda w pracy: jak sobie z nią radzić?

    Nuda w pracy: jak sobie z nią radzić?

    00:44 21.05.2014

    Prawdopodobnie każdy z nas odczuwał kiedyś znudzenie w pracy. Taki problem dotyka milionów pracowników na całym świecie i to niezależnie od miejsca, w którym pracują - zarówno w państwowej biurokracji, jak i bardzo wydajnych prywatnych firmach. Nuda w pracy może wynikać z wielu powodów. Ekspert portalu monsterpolska.pl radzi, jak uniknąć takiego ... WIĘCEJ

    Tematy: nuda w pracy, znudzenie pracą, organizacja pracy, praca
  • Wyznaczanie celów eliminuje straty czasu

    Wyznaczanie celów eliminuje straty czasu

    11:33 02.05.2014

    ... , wg ich życzeń, a nie naszych – wyjaśnia Grzegorz Frątczak, ekspert zarządzania czasem. Co więcej, działając bez wizji możemy w pewnym momencie złapać się na ... nie mamy trudności z odrzucaniem tego, co nam w tym przeszkadza – dodaje specjalista zarządzania czasem. 20%, które decyduje o wszystkim Bez wątpienia na początku najtrudniej będzie ... WIĘCEJ

    Tematy: wyznaczanie celów, oszczędzanie czasu, organizacja czasu, zarządzanie czasem
  • Czy wielozadaniowość w pracy się opłaca?

    Czy wielozadaniowość w pracy się opłaca?

    01:20 21.04.2014

    ... przełączanie się pomiędzy różnymi czynnościami – wyjaśnia Grzegorz Frątczak, specjalista zarządzania czasem. Strata ta jest o tyle bolesna, że w większości wypadków kolejne zadanie ... naprawdę ma do czynienia z dystansem 5 razy 10 km – podpowiada ekspert zarządzania czasem. Jeśli zaś chodzi o krótsze prace, dobrym nawykiem jest zaczynanie kolejnego ... WIĘCEJ

    Tematy: obowiązki pracownika, wielozadaniowość, efektywość pracy, zarządzanie czasem
  • Efektywność osobista: wykorzystuj swój potencjał i kreatywność

    Efektywność osobista: wykorzystuj swój potencjał i kreatywność

    10:26 28.02.2014

    ... masą nowych informacji, co powoduje obniżenie jego sprawności. Mniejszy stres Niestety, czasem zdarza się, że mózg nas zawodzi. Mamy trudności z koncentracją, zapominamy, szybko ... pani potrafiła podejść do problemu z innej strony i zaproponować kreatywne rozwiązanie. Czasem można spróbować spojrzeć na problem z punktu widzenia innych. Postaw się ... WIĘCEJ

    Tematy: efektywność osobista, zarządzanie czasem, kreatywność, twórcze myślenie
  • Zarządzanie czasem: życie prywatne czy zawodowe?

    Zarządzanie czasem: życie prywatne czy zawodowe?

    00:20 10.12.2013

    ... : coś kosztem czegoś. A kluczem do sukcesu może być efektywne zarządzanie czasem. Zbliżające się Święta Bożego Narodzenia to zwykle okres, w którym zapominamy o pracy i ... prostych czynności Ową równowagę pozwoli nam przywrócić także rozsądne zarządzanie czasem podczas wykonywania obowiązków służbowych. Po wyznaczeniu celi i zadań powinniśmy zatem ... WIĘCEJ

    Tematy: work-life balance, zarządzanie czasem, czas pracy, pracoholizm
  • Jak zwiększyć swoją efektywność w pracy?

    Jak zwiększyć swoją efektywność w pracy?

    00:18 04.03.2012

    ... czynników. Począwszy od naszego nastawienia i nawyków, a skończywszy na skutecznie działających sprzętach biurowych, które mogą nam ułatwiać lub skutecznie utrudniać pracę. Zarządzanie sobą w czasie Taka umiejętność może stać się naszym dobrym nawykiem. Żeby systematycznie powielać efektywne i zaplanowane działania musimy dostrzec ich atrakcyjność ... WIĘCEJ

    Tematy: czas pracy, zarządzanie czasem, zarządzanie czasem pracy, organizacja pracy
  • Efektywne zarządzanie czasem pracy

    Efektywne zarządzanie czasem pracy

    13:40 18.01.2012

    ... wynikająca z realistycznej oceny sytuacji, która zmniejsza poziom stresu (na podstawie e-kursu z certyfikatem „Zarządzanie czasem” netAkademia.pl). Pożeracz czasu – twój wróg! Warunkiem wprowadzenia korzystnych zmian w systemie zarządzania czasem jest wiedza o tym, gdzie tracimy jego zasoby. Pożeracze czasu, nazywane również złodziejami czasu ... WIĘCEJ

    Tematy: czas pracy, zarządzanie czasem, zarządzanie czasem pracy, organizacja pracy
  • Zarządzanie czasem pracy firmy i zespołu

    Zarządzanie czasem pracy firmy i zespołu

    13:53 21.09.2011

    ... czasów pracy poszczególnych pracowników, zadaniowy czas pracy, minimalny czas pracy w firmie uzupełniany pracą na odległość lub w domu. Zarządzanie czasem pracy firmy Podstawą dla zarządzania czasem pracy firmy jest precyzyjne wyznaczanie terminów oraz ram czasowych w odniesieniu do poszczególnych zadań, na przykład spotkań. Wiele z nich ... WIĘCEJ

    Tematy: czas pracy, zarządzanie czasem, zarządzanie czasem pracy, organizacja pracy


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: