zarządzanie czasem - wiadomości i porady tematyczne
-
Produktywność w 200 krajach
00:45 17.03.2005
... wydajności pracy i specjalistą ds. zarządzania czasem, przeprowadził test produktywności (Microsoft Office Personal Productivity Challenge - PCC) wśród ponad 38 tys. ... jest możliwość szybkiego docierania do potrzebnych dokumentów, efektywne zarządzanie pocztą elektroniczną oraz, przede wszystkim, wykorzystanie nowych technologii. Osoby, ...
Tematy: wydajność, produktywność pracowników, praca, zarządzanie czasem -
Efektywna praca
00:04 26.09.2004
... , z którego masz wgląd we wszystkie części Twojej organizacji/wydziału i które umożliwia efektywną komunikację w obydwie strony. To Twój czas Zarządzanie czasem dla praktyka public relations - mówiąc w skrócie - to zarządzanie sobą samym. Zapomnij o innych. Sam decyduj jak wykorzystasz swój kapitał godzin. Większość z nas poświęca za dużo ...
Tematy: efektywna praca, organizacja pracy, zarządzanie czasem
Podobne tematy:
- praca
- branża it
- czas pracy
- work-life balance
- programiści
- specjaliści IT
- warunki pracy
- efektywność pracy
- wypalenie zawodowe
- podnoszenie kwalifikacji
- zdrowie psychiczne
- elastyczny czas pracy
- stres w pracy
- motywacja do pracy
- zadowolenie z pracy
- zaangażowanie w pracę
- styl życia
- obowiązki pracownika
- organizacja pracy
- wellbeing


7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem