-
Reklama w prasie VIII 2006
00:04 24.09.2006
... analogicznym okresie 2005 roku. Drugi jest Fakt, który zanotował przychody reklamowe na poziomie 12,0 mln zł, o 3 mln zł więcej niż rok wcześniej. Trzecie miejsce przypadło ... prawie 4 mln zł), a czwarte zajął Super Express z wpływami na poziomie 5,95 mln zł (wobec 7,1 mln zł rok wcześniej). Na piątym miejscu znalazł się Dziennik Bałtycki, a jego ...
Tematy: prasa, reklama w prasie, dzienniki, wydatki na reklamę -
Reklama w motoryzacji VIII 2006
10:41 22.09.2006
Pierwsze miejsce na liście największych reklamodawców w mediach wśród firm rynku samochodów osobowych zajęła w sierpniu spółka Toyota Motor Poland - podaje Samar, powołując się na dane firmy Expert-Monitor . Wydatki na reklamę w telewizji i radiu oraz w gazetach i magazynach wyniosły prawie 4 mln zł. Drugą pozycję zdobyła firma Peugeot Polska, ...
Tematy: branża motoryzacyjna, wydatki na reklamę, reklama w motoryzacji -
Reklama mobilna przyszłością branży
11:13 20.09.2006
Informa Telecoms & Media przewiduje, że przed rokiem 2011 wydatki na reklamę na kanałach mobilnych osiągną wartość ponad 11,35 miliarda dolarów. Według raportu kolejne dwanaście miesięcy to początek gwałtownych zmian w wydatkach na reklamę mobilną, ponieważ rozprzestrzenianie się tanich, wysokiej jakości multimedialnych telefonów komórkowych i ...
Tematy: reklama mobilna, wydatki na reklamę, technologie mobilne, telewizja mobilna -
Reklama w motoryzacji VII 2006
13:24 23.08.2006
Pierwsze miejsce na liście największych reklamodawców w mediach wśród firm rynku samochodów osobowych zajęła w lipcu spółka Toyota Motor Poland - wynika z danych Expert-Monitor przytaczanych przez Samar. Wydatki na reklamę w telewizji i radiu oraz w gazetach i magazynach wyniosły ponad 4,1 mln zł. Drugą pozycję zdobyła firma General Motors Polska, ...
Tematy: branża motoryzacyjna, wydatki na reklamę, reklama w motoryzacji -
Outdoor zyskuje, telewizja traci
10:39 24.07.2006
Dom mediowy PRO Media House opublikował cykliczny raport podsumowujący wydatki na telewizję i media PRO (prasa, radio, outdoor, kino). Najwyższy przyrost wydatków reklamowych w I półroczu 2006 r. względem analogicznego okresu w roku 2005 zanotował outdoor. Wydatki na reklamę zewnętrzną wzrosły o 31 proc. (z ponad 377,6 mln zł do 495,4 mln ...
Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, outdoor, reklama telewizyjna -
Optymistyczna przyszłość reklamy
00:01 14.07.2006
... będą meble drewniane (18,4 proc.), alkohole (16,8 proc.) oraz jedzenie i produkty pokrewne (11,9 proc.). Oczekuje się, iż w roku 2007 najwięcej na reklamę wyda przemysł motoryzacyjny. Na drugim miejscu uplasuje się przemysł farmaceutyczny, którego wydatki na reklamę mają wzrosnąć o 10,5 proc.
Tematy: reklama, wydatki na reklamę, media -
Dealerzy samochodowi: więcej na reklamę online
12:29 04.07.2006
... roku statystyczny dealer przeznaczył 9 proc. budżetu reklamowego na tego typu promocję. Rok wcześniej udział ten wynosił 6,7 proc., a w 1995 r. wogóle nie korzystano z tej formy reklamy. W 2005 r. przeciętny dealer samochodowy wydał około 36 tys. dolarów na reklamę internetową, natomiast wśród większych dealerów, sprzedających rocznie ponad ...
Tematy: reklama w motoryzacji, wydatki na reklamę w motoryzacji, wydatki na reklamę, kampanie reklamowe -
Reklama internetowa 2005 wg IAB
00:06 21.04.2006
... wydatki na reklamę internetową. Wydatki na reklamę w sieci wyniosły 140 mln zł wobec 87 mln zł w roku 2004. Tym samym internet stanowi już 3 proc. wszystkich nakładów na reklamę w mediach w Polsce. IAB szacuje, że w 2006 roku dynamika ta utrzyma się do wartości około 210 mln zł. Na ...
Tematy: rynek internetowy, reklama online, e-commerce, reklama internetowa -
Reklama w motoryzacji 2005
00:55 21.03.2006
... największe kwoty na reklamę aut osobowych przypadły gazetom (198,3 mln zł), które wyprzedziły kolejno stacje telewizyjne (171,5 mln zł), magazyny (118,9 mln zł) oraz radio (85,1 mln zł). Wydatki na reklamę samochodów osobowych stanowiły 5,2 procent wszystkich nakładów na reklamę w mediach. W porównaniu z rokiem 2004 wydatki na reklamę samochodów ...
Tematy: branża motoryzacyjna, wydatki na reklamę, reklama w motoryzacji -
Reklama w motoryzacji IX 2005
00:32 25.10.2005
... (9,2 mln zł). Wydatki na reklamę samochodów stanowiły we wrześniu 5,8 procent wszystkich nakładów na reklamę w mediach. Dla porównania, we wrześniu roku 2004 udział wydatków na reklamę aut osobowych w stosunku do całości nakładów na reklamę wyniósł 6,6 procent. W porównaniu z danymi z września 2004 r. wydatki na reklamę samochodów skurczyły się ...
Tematy: branża motoryzacyjna, wydatki na reklamę, reklama w motoryzacji
Podobne tematy:
- samochody
- koszty podatkowe
- koszty uzyskania przychodu
- podatek od firmy
- przychody podatkowe
- koszty uzyskania przychodów
- podatek dochodowy
- PIT-y
- ulgi podatkowe
- rozliczenie VAT
- opodatkowanie VAT
- VAT naliczony
- banki
- e-commerce
- monitoring mediów
- deweloperzy
- faktura VAT
- media
- VAT należny
- podatek dochodowy od osób prawnych