eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematywydatki na reklamę

wydatki na reklamę - wiadomości i porady tematyczne

  • Reklama w telewizji XI 2006

    Reklama w telewizji XI 2006

    00:03 16.12.2006

    ... o 51,9% - wynika z raportu TNS OBOP. TVN jest liderem rynku już trzeci miesiąc z rzędu. Na drugim miejscu uplasował się Polsat, w którym reklamodawcy zostawili 206,7 mln zł (wzrost o 1,2% ... drugie miejsce zajmuje TVP2 (18,59% udziałów; spadek o 3,39 pkt. proc.). Polsat z udziałami na poziomie 16,92% zajął czwarte miejsce poprawiając wynik o 0,46 pkt ...

    Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama telewizyjna
  • Obiecujące perspektywy dla reklamy

    Obiecujące perspektywy dla reklamy

    00:31 11.12.2006

    ... zakresie, przy czym stopa wzrostu wydatków na reklamę w telewizji kablowej będzie znacznie wyższa i osiągnie 6,5 proc. Radio może liczyć na 4 proc. wzrost, magazyny na 5 proc., natomiast gazety na zaledwie 1 proc. Na zdecydowanie lepsze wyniki może liczyć mailing bezpośredni - tu wzrost wydatków na reklamę ma wynieść 7,5 proc. - oraz standardowo ...

    Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, outdoor, reklama telewizyjna
  • Wydatki na reklamę w Europie 2007-2009

    Wydatki na reklamę w Europie 2007-2009

    00:23 07.12.2006

    Wydatki na reklamę w Europie Środkowo-Wschodniej wzrosną do 2009 r. o 51 proc. Będzie to najszybciej rozwijający się region na świecie - wynika z najnowszych prognoz sieci domów mediowych ZenithOptimedia. Według prognoz sieci domów mediowych ZenithOptimedia w 2007 r. rynek reklamowy w Europie Środkowo - Wschodniej ...

    Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, rynek reklamy internetowej, reklama kinowa
  • Reklama w telewizji X 2006

    Reklama w telewizji X 2006

    13:02 27.11.2006

    ... oznacza to wzrost przychodów o 42,5 proc. Na drugiej pozycji znalazła się telewizja Polsat, której przychody kształtowały się na poziomie 242,6 mln zł (wzrost o 22,6 proc ... Expert Monitor wynika ponadto, że wszystkie monitorowane stacje telewizyjne osiągnęły w październiku przychody reklamowe na poziomie 931,3 mln zł. Oznacza to ponad 23 proc. wzrost ...

    Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama telewizyjna
  • Polski rynek reklamy 2007-2008

    Polski rynek reklamy 2007-2008

    13:34 20.11.2006

    ... 2005 roku, kiedy w tym okresie skupiły się wydatki komitetów wyborczych w wyborach parlamentarnych i prezydenckich. Zgodnie z oczekiwaniami, skala wydatków promocyjnych w wyborach samorządowych w III kwartale była znikoma, bowiem główny okres kampanii przesunął się na kwartał następny. Na duży spadek dynamiki rynku w III kwartale mogła mieć ...

    Tematy: rynek reklamy internetowej, wydatki na reklamę, rynek reklamy
  • Świetlana przyszłość reklamy wideo

    Świetlana przyszłość reklamy wideo

    00:02 09.11.2006

    ... wideo stanowią obecnie zaledwie 2,6 proc. tego szacowanego w tym roku w Stanach Zjednoczonych na 15,9 mld dolarów rynku. Wydatki na reklamę wideo mają do końca dekady stanowić 11,5 proc. ogółu wydatków na reklamę internetową, ale nadal będzie to tylko 3,3 proc. puli, która zostanie wówczas przeznaczona na reklamę telewizyjną - wylicza eMarketer.

    Tematy: reklama wideo, video reklama, rynek reklamy internetowej, wydatki na reklamę
  • Reklama w motoryzacji IX 2006

    Reklama w motoryzacji IX 2006

    00:48 08.11.2006

    ... zł). Wydatki na reklamę samochodów osobowych stanowiły 5,9 procent wszystkich nakładów na reklamę w mediach. Licząc od początku roku, wydatki reklamowe producentów i importerów samochodów osobowych osiągnęły poziom prawie 465 mln zł. Wynik ubiegłoroczny to prawie 435,5 mln zł. W porównaniu z danymi za 2005 r. wydatki na reklamę samochodów osobowych ...

    Tematy: branża motoryzacyjna, wydatki na reklamę, reklama w motoryzacji
  • Reklama w prasie I-IX 2006

    Reklama w prasie I-IX 2006

    00:16 06.11.2006

    ... odnotował Wprost. Zaraz za nim znalazła się Polityka (78,4 mln i wzrost o 8,85 proc.) i Newsweek Polska z przychodami na poziomie 66,3 mln zł (co oznacza spadek w prównaniu z tym samym okresem roku poprzedniego o 1,52 proc.). ... więcej - co dało 22 mln. Dwutygodnik Viva! również zyskał w porównaniu z rokiem ubiegłym - o 11,37 proc. osiągając wpływy na ...

    Tematy: prasa, reklama w prasie, dzienniki, wydatki na reklamę
  • Starlink: rynek reklamowy zwolnił

    Starlink: rynek reklamowy zwolnił

    14:49 05.11.2006

    ... ze względu na rosnące ceny reklam w mediach zdecydowali się skoncentrować swoje wydatki wiosną i jesienią - tłumaczy ... Na dalszych pozycjach znalazły się: telewizja (+ 11,9 proc.), radio (+ 11,6 proc.) oraz reklama zewnętrzna (+ 10,0 proc.). Zestawienie zamykają segmenty reklamy w dziennikach (+ 2,7 proc.) i magazynach (+ 4,6 proc.). Na reklamę ...

    Tematy: rynek reklamy, wydatki na reklamę, rynek reklamy internetowej
  • Marketing bezpośredni zwalnia

    Marketing bezpośredni zwalnia

    00:04 04.11.2006

    ... "The Power of Direct" został zaprezentowany na konferencji 2006 DMA. Przewiduje spadek tempa wzrostu marketingu bezpośredniego w roku 2007, który pokryje się z ogólnym spadkiem tempa wzrostu wydatków na reklamę w Stanach Zjednoczonych, będzie jednak od niego stosunkowo niższy. Według DMA wydatki na marketing bezpośredni w 2007 sięgną 175 ...

    Tematy: marketing bezpośredni, marketing, wydatki na reklamę, wydatki na marketing

poprzednia  

1 ... 10 ... 20 ... 27 28 29 ... 33

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: