Reklama w telewizji I-III 2007
2007-04-21 01:17
Przeczytaj także: Rynek reklamy telewizyjnej zyskuje na wartości
Drugą pozycję zajął Polsat z wynikiem niemal o 50 mln niższym od lidera. Stacja Solorza-Żaka wzbogaciła się dzięki reklamodawcom o 407,8 mln zł, co oznacza wzrost o 57 mln. Trzecia zaś była telewizyjna Jedynka, której wpływy wyniosły 311,1 mln zł (rok wcześniej było to 251,4 mln zł.).TVP2 przez pierwsze trzy miesiące 2007 roku zarobiła 216 mln zł, czyli o 36 mln więcej niż w tym samym czasie 2007 roku. TV4 osiągnęła wpływy równe 54,3 mln. W pierwszym kwartale 2006 r. było to 39,2 mln zł.
Do kasy Polsatu Sport reklamodawcy przekazali 44,3 mln zł. W przypadku TVN24 było to 35,5 mln (rok wcześniej 20,4 mln zł.). W zestawieniu znalazły się również stacje: Tele5 - 34,2 mln zł (więcej o ponad 1 mln), AXN - 33,9 mln zł, oraz TVN Siedem - 28,3 (więcej o 3,2 mln).
Łącznie wszystkie stacje telewizyjne zarobiły na reklamach w pierwszym kwartale 2007 roku 1,89 mld zł. W analogicznym okresie roku ubiegłego było to 1,45 mld zł. Dane Expert Monitor nie uwzględniają indywidualnie negocjowanych rabatów ani autopromocji.
oprac. : Mediarun.pl
Przeczytaj także
-
Reklamodawcy w TV: Lidl na czele rankingu marek
-
Reklamodawcy w TV: branża farmaceutyczna bez konkurencji?
-
Najbardziej dochodowe programy TV 2018 r.
-
Lidl liderem reklamy telewizyjnej
-
Reklamodawcy w TV: farmacja i długo długo nic
-
Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I kw. 2017 r.
-
Reklamodawcy w TV: w 2016 r. rządził Aflofarm, a kto z nim?
-
W telewizji rządzi Lidl, T-mobile i Orange
-
Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I-III kw. 2016 r.