-
Reklama w motoryzacji IX 2005
00:32 25.10.2005
... (9,2 mln zł). Wydatki na reklamę samochodów stanowiły we wrześniu 5,8 procent wszystkich nakładów na reklamę w mediach. Dla porównania, we wrześniu roku 2004 udział wydatków na reklamę aut osobowych w stosunku do całości nakładów na reklamę wyniósł 6,6 procent. W porównaniu z danymi z września 2004 r. wydatki na reklamę samochodów skurczyły się ...
Tematy: branża motoryzacyjna, wydatki na reklamę, reklama w motoryzacji -
Reklama w motoryzacji VIII 2005
00:01 22.09.2005
... zł). Wydatki na reklamę samochodów stanowiły w sierpniu zaledwie 3,1 procent wszystkich nakładów na reklamę w mediach. Dla porównania, w sierpniu roku 2004 udział wydatków na reklamę aut osobowych w stosunku do całości nakładów na reklamę wyniósł 4,8 procent. W pierwszych ośmiu miesiącach roku łączny budżet przeznaczony na reklamę samochodów (375 ...
Tematy: branża motoryzacyjna, wydatki na reklamę, reklama w motoryzacji -
Wyborcze reklamy w TV 2005
13:57 10.09.2005
... na kampanie wyborczą w telewizji przeznaczył dotychczas komitet wyborczy Prawa i Sprawiedliwości, który wydał ponad 7,3 mln zł. Na drugim miejscu pod względem wydatków na kampanię znalazła się partia Donalda Tuska – wydatki ponad 3,5 mln zł, na ...
Tematy: reklamy wyborcze, wydatki na reklamę, wybory -
Reklama w motoryzacji VII 2005
10:56 19.08.2005
... Samar, powołując się na dane zebrane przez firmę Expert-Monitor. Wydatki na reklamę, poniesione przez tego japońskiego producenta wyniosły prawie 4 mln zł, co stanowi 12,7 procent wszystkich nakładów wyasygnowanych na reklamę aut osobowych w mediach. Drugą pozycję zdobyła firma Renault S.A.R.L. Polska, która przeznaczyła na reklamę 3,9 mln zł (12 ...
Tematy: branża motoryzacyjna, wydatki na reklamę, reklama w motoryzacji -
Reklama internetowa VII 2005
00:02 10.08.2005
... Telekomunikację Polską - 3,1%. W miesiącu lipcu dało się również zauważyć dużą aktywność Polskich Linii Lotniczych LOT oraz Open Finance. Dwa pierwsze miejsca na liście najintensywniej reklamowanych produktów zajmują media internetowe oraz handel elektroniczny - reklamy za którymi należy domniemywać nie stoją konkretne przepływy pieniędzy ...
Tematy: reklama internetowa, monitoring, wydatki na reklamę, reklamodawcy -
Reklama w motoryzacji VI 2005
12:48 25.07.2005
... mln zł). Wydatki na reklamę samochodów stanowiły w czerwcu aż 6,4 procent wszystkich nakładów na reklamę w mediach. Dla porównania, w czerwcu roku 2004 udział wydatków na reklamę aut osobowych w stosunku do całości nakładów na reklamę wyniósł 5 procent. W pierwszych sześciu miesiącach roku łączny budżet przeznaczony na reklamę samochodów (324 mln ...
Tematy: branża motoryzacyjna, wydatki na reklamę, reklama w motoryzacji -
Reklama internetowa VI 2005
12:52 05.07.2005
... się reklamy samochodów osobowych oraz tradycyjnych wydań magazynów. Najintensywniej reklamowaną marką w czerwcu była Idea z udziałem 4,32% we wszystkich zarejestrowanych emisjach. Na kolejnych miejscach zostało zarejestrowane Allegro - 3,26% oraz Central Wings - 2,61%. W TOP 10 markach w czerwcu znalazły się 3 marki należące do instytucji ...
Tematy: reklama internetowa, monitoring, wydatki na reklamę, reklamodawcy -
Reklama w motoryzacji V 2005
00:32 24.06.2005
... za pierwszych pięć miesięcy roku najwięcej na reklamę w mediach wydała firma Renault. Wydatki amerykańskiego koncernu wyniosły 7,1 mln zł, co stanowi 12,4 procent wszystkich nakładów wyasygnowanych na reklamę samochodów osobowych w mediach. Drugą pozycję obroniła firma Renault S.A.R.L. Polska, która przeznaczyła na reklamę 6,7 mln zł (11,8 procent ...
Tematy: branża motoryzacyjna, wydatki na reklamę, reklama w motoryzacji, maj 2005 -
Wydatki na reklamę online 2005
00:41 01.06.2005
... przez IAB na początku roku zakładały wzrost nakładów na reklamę on-line w 2005 roku na poziomie 40-50% i zbliżenie się do udziału około 2,7% w całości wydatków reklamowych. W pierwszym kwartale 2005 roku nastąpiły nieznaczne zmiany w aktywności poszczególnych branż. Do najważniejszych należy zaliczyć wzrost nakładów na reklamę on-line w kategorii ...
Tematy: rynek reklamy online, wydatki na reklamę, reklama internetowa -
Reklama w motoryzacji IV 2005
12:25 17.05.2005
... mln zł). Wydatki na reklamę samochodów w kwietniu stanowiły 6,2 procent wszystkich nakładów na reklamę w mediach. Dla porównania, w kwietniu roku 2004 udział wydatków na reklamę aut osobowych w stosunku do całości nakładów na reklamę wyniósł 4,9 procent. W pierwszych czterech miesiącach roku łączny budżet przeznaczony na reklamę samochodów (202 ...
Tematy: reklama w motoryzacji, wydatki na reklamę, branża motoryzacyjna
Podobne tematy:
- samochody
- koszty podatkowe
- koszty uzyskania przychodu
- podatek od firmy
- przychody podatkowe
- koszty uzyskania przychodów
- podatek dochodowy
- PIT-y
- ulgi podatkowe
- rozliczenie VAT
- opodatkowanie VAT
- VAT naliczony
- banki
- e-commerce
- monitoring mediów
- deweloperzy
- faktura VAT
- media
- VAT należny
- podatek dochodowy od osób prawnych