eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › wydatki na reklamę
  • Reklama w motoryzacji IX 2005

    Reklama w motoryzacji IX 2005

    00:32 25.10.2005

    ... (9,2 mln zł). Wydatki na reklamę samochodów stanowiły we wrześniu 5,8 procent wszystkich nakładów na reklamę w mediach. Dla porównania, we wrześniu roku 2004 udział wydatków na reklamę aut osobowych w stosunku do całości nakładów na reklamę wyniósł 6,6 procent. W porównaniu z danymi z września 2004 r. wydatki na reklamę samochodów skurczyły się ... WIĘCEJ

    Tematy: branża motoryzacyjna, wydatki na reklamę, reklama w motoryzacji
  • Reklama w motoryzacji VIII 2005

    Reklama w motoryzacji VIII 2005

    00:01 22.09.2005

    ... zł). Wydatki na reklamę samochodów stanowiły w sierpniu zaledwie 3,1 procent wszystkich nakładów na reklamę w mediach. Dla porównania, w sierpniu roku 2004 udział wydatków na reklamę aut osobowych w stosunku do całości nakładów na reklamę wyniósł 4,8 procent. W pierwszych ośmiu miesiącach roku łączny budżet przeznaczony na reklamę samochodów (375 ... WIĘCEJ

    Tematy: branża motoryzacyjna, wydatki na reklamę, reklama w motoryzacji
  • Wyborcze reklamy w TV 2005

    Wyborcze reklamy w TV 2005

    13:57 10.09.2005

    ... na kampanie wyborczą w telewizji przeznaczył dotychczas komitet wyborczy Prawa i Sprawiedliwości, który wydał ponad 7,3 mln zł. Na drugim miejscu pod względem wydatków na kampanię znalazła się partia Donalda Tuska – wydatki ponad 3,5 mln zł, na ... WIĘCEJ

    Tematy: reklamy wyborcze, wydatki na reklamę, wybory
  • Reklama w motoryzacji VII 2005

    Reklama w motoryzacji VII 2005

    10:56 19.08.2005

    ... Samar, powołując się na dane zebrane przez firmę Expert-Monitor. Wydatki na reklamę, poniesione przez tego japońskiego producenta wyniosły prawie 4 mln zł, co stanowi 12,7 procent wszystkich nakładów wyasygnowanych na reklamę aut osobowych w mediach. Drugą pozycję zdobyła firma Renault S.A.R.L. Polska, która przeznaczyła na reklamę 3,9 mln zł (12 ... WIĘCEJ

    Tematy: branża motoryzacyjna, wydatki na reklamę, reklama w motoryzacji
  • Reklama internetowa VII 2005

    Reklama internetowa VII 2005

    00:02 10.08.2005

    ... Telekomunikację Polską - 3,1%. W miesiącu lipcu dało się również zauważyć dużą aktywność Polskich Linii Lotniczych LOT oraz Open Finance. Dwa pierwsze miejsca na liście najintensywniej reklamowanych produktów zajmują media internetowe oraz handel elektroniczny - reklamy za którymi należy domniemywać nie stoją konkretne przepływy pieniędzy ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, monitoring, wydatki na reklamę, reklamodawcy
  • Reklama w motoryzacji VI 2005

    Reklama w motoryzacji VI 2005

    12:48 25.07.2005

    ... mln zł). Wydatki na reklamę samochodów stanowiły w czerwcu aż 6,4 procent wszystkich nakładów na reklamę w mediach. Dla porównania, w czerwcu roku 2004 udział wydatków na reklamę aut osobowych w stosunku do całości nakładów na reklamę wyniósł 5 procent. W pierwszych sześciu miesiącach roku łączny budżet przeznaczony na reklamę samochodów (324 mln ... WIĘCEJ

    Tematy: branża motoryzacyjna, wydatki na reklamę, reklama w motoryzacji
  • Reklama internetowa VI 2005

    Reklama internetowa VI 2005

    12:52 05.07.2005

    ... się reklamy samochodów osobowych oraz tradycyjnych wydań magazynów. Najintensywniej reklamowaną marką w czerwcu była Idea z udziałem 4,32% we wszystkich zarejestrowanych emisjach. Na kolejnych miejscach zostało zarejestrowane Allegro - 3,26% oraz Central Wings - 2,61%. W TOP 10 markach w czerwcu znalazły się 3 marki należące do instytucji ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, monitoring, wydatki na reklamę, reklamodawcy
  • Reklama w motoryzacji V 2005

    Reklama w motoryzacji V 2005

    00:32 24.06.2005

    ... za pierwszych pięć miesięcy roku najwięcej na reklamę w mediach wydała firma Renault. Wydatki amerykańskiego koncernu wyniosły 7,1 mln zł, co stanowi 12,4 procent wszystkich nakładów wyasygnowanych na reklamę samochodów osobowych w mediach. Drugą pozycję obroniła firma Renault S.A.R.L. Polska, która przeznaczyła na reklamę 6,7 mln zł (11,8 procent ... WIĘCEJ

    Tematy: branża motoryzacyjna, wydatki na reklamę, reklama w motoryzacji, maj 2005
  • Wydatki na reklamę online 2005

    Wydatki na reklamę online 2005

    00:41 01.06.2005

    ... przez IAB na początku roku zakładały wzrost nakładów na reklamę on-line w 2005 roku na poziomie 40-50% i zbliżenie się do udziału około 2,7% w całości wydatków reklamowych. W pierwszym kwartale 2005 roku nastąpiły nieznaczne zmiany w aktywności poszczególnych branż. Do najważniejszych należy zaliczyć wzrost nakładów na reklamę on-line w kategorii ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek reklamy online, wydatki na reklamę, reklama internetowa
  • Reklama w motoryzacji IV 2005

    Reklama w motoryzacji IV 2005

    12:25 17.05.2005

    ... mln zł). Wydatki na reklamę samochodów w kwietniu stanowiły 6,2 procent wszystkich nakładów na reklamę w mediach. Dla porównania, w kwietniu roku 2004 udział wydatków na reklamę aut osobowych w stosunku do całości nakładów na reklamę wyniósł 4,9 procent. W pierwszych czterech miesiącach roku łączny budżet przeznaczony na reklamę samochodów (202 ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama w motoryzacji, wydatki na reklamę, branża motoryzacyjna

poprzednia  

1 ... 10 ... 20 ... 28 29 30 31

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: