wydatki na reklamę - wiadomości i porady tematyczne
-
2 mld USD na reklamę internetową
13:51 02.11.2006
... na rekamę internetową w ramach tego typu serwisów w USA w 2007 roku. Na MySpace sięgną one poziomu 525 mln dolarów. Natomiast całkowite wydatki na tego typu promocję wyniosą w przyszłym roku 1,1 mld dolarów, o ok. 655 mln dolarów więcej niż w roku bieżącym. W 2010 roku natomiast globalne wydatki na reklamę ...
Tematy: reklama internetowa, rynek reklamy internetowej, serwisy społecznościowe, wydatki na reklamę -
Reklama radiowa IX 2006
00:21 29.10.2006
... Program I - z 31,9 do 32,9 mln zł. Liderem zysków reklamowych wśród stacji o zasięgu ponadregionalnym jest Radio Wawa z wynikiem 14,1 mln zł. Na dalszych pozycjach plasują się: Radiostacja (7,6 mln zł), Tok FM (5,2 mln zł) oraz RMF Classic (1,8 mln zł).
Tematy: reklama w radio, stacje radiowe, reklama radiowa, wydatki na reklamę -
Reklama w prasie IX 2006
00:19 25.10.2006
... 2005 roku - wynika z danych firmy Expert Monitor. Drugą pozycję zajął Fakt, który zanotował przychody reklamowe na poziomie 16,7 mln zł, o 2 mln zł mniej niż rok wcześniej. Trzecie miejsce przypadło Rzeczpospolitej, ... to spadek o prawie 3 mln zł w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku. Dziennik znalazł się na czwartym miejscu, a jego wpływy ...
Tematy: prasa, reklama w prasie, dzienniki, wydatki na reklamę -
Mniejsze wydatki na reklamę
00:17 17.10.2006
Wydatki na reklamę w roku 2006 zmniejszają się - dotyczy to zarówno rynku amerykańskiego, jak i globalnego. Najnowsze badania wskazują również na zmianę stosunku poziomu wydatków na reklamę do poziomu inflacji. Po raz pierwszy stopa inflacji wyprzedziła stopę wzrostu wydatków na reklamę. Badania potwierdzają, że nacisk na poziom wydatków na reklamę ...
Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, rynek reklamy internetowej -
Reklama w prasie VIII 2006
00:04 24.09.2006
... analogicznym okresie 2005 roku. Drugi jest Fakt, który zanotował przychody reklamowe na poziomie 12,0 mln zł, o 3 mln zł więcej niż rok wcześniej. Trzecie miejsce przypadło ... prawie 4 mln zł), a czwarte zajął Super Express z wpływami na poziomie 5,95 mln zł (wobec 7,1 mln zł rok wcześniej). Na piątym miejscu znalazł się Dziennik Bałtycki, a jego ...
Tematy: prasa, reklama w prasie, dzienniki, wydatki na reklamę -
Reklama w motoryzacji VIII 2006
10:41 22.09.2006
Pierwsze miejsce na liście największych reklamodawców w mediach wśród firm rynku samochodów osobowych zajęła w sierpniu spółka Toyota Motor Poland - podaje Samar, powołując się na dane firmy Expert-Monitor . Wydatki na reklamę w telewizji i radiu oraz w gazetach i magazynach wyniosły prawie 4 mln zł. Drugą pozycję zdobyła firma Peugeot Polska, ...
Tematy: branża motoryzacyjna, wydatki na reklamę, reklama w motoryzacji -
Reklama mobilna przyszłością branży
11:13 20.09.2006
Informa Telecoms & Media przewiduje, że przed rokiem 2011 wydatki na reklamę na kanałach mobilnych osiągną wartość ponad 11,35 miliarda dolarów. Według raportu kolejne dwanaście miesięcy to początek gwałtownych zmian w wydatkach na reklamę mobilną, ponieważ rozprzestrzenianie się tanich, wysokiej jakości multimedialnych telefonów komórkowych i ...
Tematy: reklama mobilna, wydatki na reklamę, technologie mobilne, telewizja mobilna -
Reklama w motoryzacji VII 2006
13:24 23.08.2006
Pierwsze miejsce na liście największych reklamodawców w mediach wśród firm rynku samochodów osobowych zajęła w lipcu spółka Toyota Motor Poland - wynika z danych Expert-Monitor przytaczanych przez Samar. Wydatki na reklamę w telewizji i radiu oraz w gazetach i magazynach wyniosły ponad 4,1 mln zł. Drugą pozycję zdobyła firma General Motors Polska, ...
Tematy: branża motoryzacyjna, wydatki na reklamę, reklama w motoryzacji -
Outdoor zyskuje, telewizja traci
10:39 24.07.2006
Dom mediowy PRO Media House opublikował cykliczny raport podsumowujący wydatki na telewizję i media PRO (prasa, radio, outdoor, kino). Najwyższy przyrost wydatków reklamowych w I półroczu 2006 r. względem analogicznego okresu w roku 2005 zanotował outdoor. Wydatki na reklamę zewnętrzną wzrosły o 31 proc. (z ponad 377,6 mln zł do 495,4 mln ...
Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, outdoor, reklama telewizyjna -
Optymistyczna przyszłość reklamy
00:01 14.07.2006
... będą meble drewniane (18,4 proc.), alkohole (16,8 proc.) oraz jedzenie i produkty pokrewne (11,9 proc.). Oczekuje się, iż w roku 2007 najwięcej na reklamę wyda przemysł motoryzacyjny. Na drugim miejscu uplasuje się przemysł farmaceutyczny, którego wydatki na reklamę mają wzrosnąć o 10,5 proc.
Tematy: reklama, wydatki na reklamę, media