eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › wydatki na reklamę
  • Reklama w motoryzacji I 2005

    Reklama w motoryzacji I 2005

    00:02 19.02.2005

    ... się na badania firmy Expert-Monitor. Według zestawienia przygotowanego przez Samar, styczniowe wydatki tego francuskiego producenta na reklamę wyniosły ponad 6 mln zł, co stanowi 16,2 procent wszystkich nakładów wyasygnowanych na reklamę samochodów osobowych w mediach. Drugą pozycję zajęła spółka General Motors Polska, która przeznaczyła na reklamę ... WIĘCEJ

    Tematy: wydatki na reklamę, reklamy samochodów, branża motoryzacyjna
  • Kampanie launchingowe w TV 2004

    Kampanie launchingowe w TV 2004

    00:27 18.02.2005

    ... na reklamę MIX PLUS GSM wydał 22 345 160 zł, a na wprowadzenie marki Sami Swoi 21 404 170 zł. Na czwartym miejscu uplasował się PTK Centertel, który na reklamę Jednej Idei wydał 21 102 443 zł. Patrząc na branże, najwięcej na ... WIĘCEJ

    Tematy: Kampanie launchingowe, reklama telewizyjna, wydatki na reklamę, nowe produkty
  • Reklama internetowa 2004 wg IAB

    Reklama internetowa 2004 wg IAB

    00:25 17.02.2005

    ... sektorem gospodarki, który inwestuje pieniądze na reklamę w Internecie jest branża finansowa (27% całości wydatków na reklamę online), na drugim miejscu znajduje się branża telekomunikacyjna (20%), a na dalszych pozycjach FMCG (15%) oraz transportowa (12%). Znaczący udział w wydatkach na reklamę internetową mają firmy z pozostałych sektorów ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, rynek reklamy internetowej, wydatki na reklamę, internet w Polsce
  • Sprzedaż w dół, reklama w górę

    Sprzedaż w dół, reklama w górę

    00:01 21.12.2004

    ... ). Wydatki na reklamę samochodów w listopadzie stanowiły 5,7 procent wszystkich nakładów na reklamę w mediach. Dla porównania, w listopadzie roku 2003 udział wydatków na reklamę aut osobowych w stosunku do całości nakładów na reklamę wyniósł 4,6 procent. W ciągu pierwszych jedenastu miesięcy bieżącego roku budżet przeznaczony na reklamę samochodów ... WIĘCEJ

    Tematy: sprzedaż samochodów, reklama, branża samochodowa, wydatki na reklamę
  • Motoryzacyjni reklamodawcy

    Motoryzacyjni reklamodawcy

    00:07 19.11.2004

    ... - wynika z monitoringu firmy analitycznej Expert-Monitor. Wydatki czeskiego producenta na reklamę w Polsce wyniosły 14 mln 478 tysięcy złotych, co stanowi 16,8 procent wszystkich nakładów przeznaczonych na reklamę samochodów osobowych w mediach. Drugą pozycję zajęła spółka General Motors Polska, która przeznaczyła na reklamę 12 mln 676 tys. zł (14 ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, reklama samochodów, branża samochodowa
  • Reklama w motoryzacji X 2004

    Reklama w motoryzacji X 2004

    06:28 15.11.2004

    ... . zł). Wydatki na reklamę samochodów w październiku stanowiły 7,2 procent wszystkich nadkładów na reklamę w mediach. Dla porównania, w październiku 2003 r. udział wydatków na reklamę aut osobowych w stosunku do całości nakładów na reklamę wyniósł 6,3 procent. W ciągu pierwszych dziesięciu miesięcy br. budżet przeznaczony na reklamę samochodów (484 ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama samochodów, wydatki na reklamę, rynek motoryzacyjny
  • TelePolska: 2 mln na reklamę

    TelePolska: 2 mln na reklamę

    00:03 31.10.2004

    ... marca przyszłego roku obejmie 2/3 Polski. Spółka podpisuje obecnie umowy z TP SA na udostępnienie nowych punktów styku, których do końca tego roku będzie miała 8. Z technicznego punktu widzenia TelePolska może przyjąć rolę operatora ogólnopolskiego już na początku roku. Brakuje jej natomiast silnego wizerunku marki. Właśnie kampania ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, operatorzy telekomunikacyjni, TelePolska, wydatki na reklamę
  • Reklama w motoryzacji VIII 2004

    Reklama w motoryzacji VIII 2004

    13:13 30.09.2004

    ... na liście największych reklamodawców zajęły firmy: Fiat Auto Poland - 6,06 mln zł (20 procent), General Motors Polska - 2,49 mln zł (8,2 procent), Peugeot Polska - 2,4 mln zł (7,9 procent) oraz Ford - 2,12 mln zł (7 proc.). Łącznie na reklamę ... motoryzacyjnej). Dane pochodzą z mediów objętych monitoringiem Expert-Monitor, a wszystkie podane wydatki ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek reklamy, reklama w motoryzacji, rynek motoryzacyjny, wydatki na reklamę
  • Reklama w motoryzacji VII 2004

    Reklama w motoryzacji VII 2004

    10:22 20.08.2004

    ... 10 mln 849 tys. zł). Wydatki na reklamę samochodów w lipcu stanowiły 5,7 procent wszystkich nadkładów na reklamę w mediach. Dla porównania, w lipcu 2003 r. udział wydatków na reklamę aut osobowych w stosunku do całości nakładów na reklamę wyniósł 4,1 procent. W porównaniu z danymi w lipcu 2003 r. wydatki na reklamę samochodów zwiększyły się o ponad ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek reklamy, wydatki na reklamę, samochody, auta osobowe
  • 5,6 mld PLN na reklamę

    5,6 mld PLN na reklamę

    11:58 16.07.2004

    ... i wysokości rabatów te stacje mogły nie uzyskać tak wielkiego rzeczywistego spadku. Największy dynamikę wzrostu przychodów uzyskały: HALLMARK, C+ NIEBIESKI i TELE5. Wydatki na reklamę w Radiu przekroczyły 0,5 mld złotych i wyniosły 505,13 mln. W porównianiu z porównywalnym okresem zeszłego roku zanotowaliśmy wzrost wydatków w wysokości 18,04 ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, wydatki na reklamę, rynek reklamy, media

poprzednia  

1 ... 10 ... 20 ... 29 30 31

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: