eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematywydatki na reklamę

wydatki na reklamę - wiadomości i porady tematyczne

  • Dealerzy samochodowi: więcej na reklamę online

    Dealerzy samochodowi: więcej na reklamę online

    12:29 04.07.2006

    ... roku statystyczny dealer przeznaczył 9 proc. budżetu reklamowego na tego typu promocję. Rok wcześniej udział ten wynosił 6,7 proc., a w 1995 r. wogóle nie korzystano z tej formy reklamy. W 2005 r. przeciętny dealer samochodowy wydał około 36 tys. dolarów na reklamę internetową, natomiast wśród większych dealerów, sprzedających rocznie ponad ...

    Tematy: reklama w motoryzacji, wydatki na reklamę w motoryzacji, wydatki na reklamę, kampanie reklamowe
  • Reklama internetowa 2005 wg IAB

    Reklama internetowa 2005 wg IAB

    00:06 21.04.2006

    ... wydatki na reklamę internetową. Wydatki na reklamę w sieci wyniosły 140 mln zł wobec 87 mln zł w roku 2004. Tym samym internet stanowi już 3 proc. wszystkich nakładów na reklamę w mediach w Polsce. IAB szacuje, że w 2006 roku dynamika ta utrzyma się do wartości około 210 mln zł. Na ...

    Tematy: rynek internetowy, reklama online, e-commerce, reklama internetowa
  • Reklama w motoryzacji 2005

    Reklama w motoryzacji 2005

    00:55 21.03.2006

    ... największe kwoty na reklamę aut osobowych przypadły gazetom (198,3 mln zł), które wyprzedziły kolejno stacje telewizyjne (171,5 mln zł), magazyny (118,9 mln zł) oraz radio (85,1 mln zł). Wydatki na reklamę samochodów osobowych stanowiły 5,2 procent wszystkich nakładów na reklamę w mediach. W porównaniu z rokiem 2004 wydatki na reklamę samochodów ...

    Tematy: branża motoryzacyjna, wydatki na reklamę, reklama w motoryzacji
  • Reklama w motoryzacji IX 2005

    Reklama w motoryzacji IX 2005

    00:32 25.10.2005

    ... (9,2 mln zł). Wydatki na reklamę samochodów stanowiły we wrześniu 5,8 procent wszystkich nakładów na reklamę w mediach. Dla porównania, we wrześniu roku 2004 udział wydatków na reklamę aut osobowych w stosunku do całości nakładów na reklamę wyniósł 6,6 procent. W porównaniu z danymi z września 2004 r. wydatki na reklamę samochodów skurczyły się ...

    Tematy: branża motoryzacyjna, wydatki na reklamę, reklama w motoryzacji
  • Reklama w motoryzacji VIII 2005

    Reklama w motoryzacji VIII 2005

    00:01 22.09.2005

    ... zł). Wydatki na reklamę samochodów stanowiły w sierpniu zaledwie 3,1 procent wszystkich nakładów na reklamę w mediach. Dla porównania, w sierpniu roku 2004 udział wydatków na reklamę aut osobowych w stosunku do całości nakładów na reklamę wyniósł 4,8 procent. W pierwszych ośmiu miesiącach roku łączny budżet przeznaczony na reklamę samochodów (375 ...

    Tematy: branża motoryzacyjna, wydatki na reklamę, reklama w motoryzacji
  • Wyborcze reklamy w TV 2005

    Wyborcze reklamy w TV 2005

    13:57 10.09.2005

    ... na kampanie wyborczą w telewizji przeznaczył dotychczas komitet wyborczy Prawa i Sprawiedliwości, który wydał ponad 7,3 mln zł. Na drugim miejscu pod względem wydatków na kampanię znalazła się partia Donalda Tuska – wydatki ponad 3,5 mln zł, na ...

    Tematy: reklamy wyborcze, wydatki na reklamę, wybory
  • Reklama w motoryzacji VII 2005

    Reklama w motoryzacji VII 2005

    10:56 19.08.2005

    ... Samar, powołując się na dane zebrane przez firmę Expert-Monitor. Wydatki na reklamę, poniesione przez tego japońskiego producenta wyniosły prawie 4 mln zł, co stanowi 12,7 procent wszystkich nakładów wyasygnowanych na reklamę aut osobowych w mediach. Drugą pozycję zdobyła firma Renault S.A.R.L. Polska, która przeznaczyła na reklamę 3,9 mln zł (12 ...

    Tematy: branża motoryzacyjna, wydatki na reklamę, reklama w motoryzacji
  • Reklama internetowa VII 2005

    Reklama internetowa VII 2005

    00:02 10.08.2005

    ... Telekomunikację Polską - 3,1%. W miesiącu lipcu dało się również zauważyć dużą aktywność Polskich Linii Lotniczych LOT oraz Open Finance. Dwa pierwsze miejsca na liście najintensywniej reklamowanych produktów zajmują media internetowe oraz handel elektroniczny - reklamy za którymi należy domniemywać nie stoją konkretne przepływy pieniędzy ...

    Tematy: reklama internetowa, monitoring, wydatki na reklamę, reklamodawcy
  • Reklama w motoryzacji VI 2005

    Reklama w motoryzacji VI 2005

    12:48 25.07.2005

    ... mln zł). Wydatki na reklamę samochodów stanowiły w czerwcu aż 6,4 procent wszystkich nakładów na reklamę w mediach. Dla porównania, w czerwcu roku 2004 udział wydatków na reklamę aut osobowych w stosunku do całości nakładów na reklamę wyniósł 5 procent. W pierwszych sześciu miesiącach roku łączny budżet przeznaczony na reklamę samochodów (324 mln ...

    Tematy: branża motoryzacyjna, wydatki na reklamę, reklama w motoryzacji
  • Reklama internetowa VI 2005

    Reklama internetowa VI 2005

    12:52 05.07.2005

    ... się reklamy samochodów osobowych oraz tradycyjnych wydań magazynów. Najintensywniej reklamowaną marką w czerwcu była Idea z udziałem 4,32% we wszystkich zarejestrowanych emisjach. Na kolejnych miejscach zostało zarejestrowane Allegro - 3,26% oraz Central Wings - 2,61%. W TOP 10 markach w czerwcu znalazły się 3 marki należące do instytucji ...

    Tematy: reklama internetowa, monitoring, wydatki na reklamę, reklamodawcy

poprzednia  

1 ... 10 ... 20 ... 29 30 31 ... 33

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: