wydatki na reklamę - wiadomości i porady tematyczne
-
Reklama radiowa IV 2007
00:57 02.06.2007
... reklam. Rozgłośnia zanotowała spadek przychodów o 0,85 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. Na drugim miejscu znalazło się Radio Zet, które zarobiło 28,66 mln zł ... przed rokiem. Trzecia pozycja przypadła radiowej Trójce. Wpływy rozgłośni kształtowały się na poziomie 4,69 mln zł (spadek o 10,77 proc.). Radiowa Jedynka miała 4.05 ...
Tematy: reklama w radio, stacje radiowe, reklama radiowa, wydatki na reklamę -
IAB: reklama online w USA bije rekordy
00:20 27.05.2007
W 2006 r. zysk z reklamy internetowej w USA wyniósł 16,9 mld dol. To aż o 35 proc. więcej niż w roku poprzednim - wynika z rocznego raportu sporządzonego przez Interactive Advertising Bureau oraz PricewaterhouseCoopers. Zysk z reklamy online w IV kwartale 2006 r. wyniósł 4,8 mld dol. i również był o 35 proc. wyższy niż w tym samym okresie 2005 r. ...
Tematy: rynek reklamy internetowej, wydatki na reklamę, reklama internetowa -
Starlink: rynek reklamowy I-III 2007
01:10 17.05.2007
... miesięcy nie kształtuje się zbyt pozytywnie. W medium tym na nowo rozpoczęła się wojna rabatowa. Tak jak dotychczas dużą część napływających na rynek pieniędzy przejmuje telewizja. Budżety z radia i dzienników odpływają ponadto do internetu - dodaje Chełmecki. Najwięcej na reklamę wydały branże: środki czystości (+20 proc.), finanse ...
Tematy: rynek reklamy, wydatki na reklamę, rynek reklamy internetowej, reklama telewizyjna -
Reklama w telewizji IV 2007
00:44 10.05.2007
... o niespełna milion więcej niż Polsat - wynika z danych AGB Nielsen Media Research. Najwięcej na reklamach zarobił w kwietniu tego roku TVN, który miał 210,84 mln zł wpływów reklamowych, czyli o 8,28 proc. więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Na drugim miejscu znalazł się Polsat z 209,93 mln zł. Kanał zarobił o 2, ...
Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama telewizyjna -
Reklama w prasie I-III 2007
13:20 24.04.2007
... 18 mln zł więcej niż przed rokiem. Gazeta Wyborcza zarobiła na reklamach w pierwszym kwartale tego roku 223,26 mln zł. W porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku dziennik ... miała 39,89 mln zł wpływów z reklam, czyli o 8,03 proc. więcej niż rok wcześniej. Na trzecim miejscu znalazł się Fakt z 37,53 mln zł (spadek o 19,8 proc.). Dziennik zarobił ...
Tematy: prasa, reklama w prasie, dzienniki, wydatki na reklamę -
Rynek reklamy telewizyjnej zyskuje na wartości
03:08 22.04.2007
... na wpływy z reklamy. Firmy zwiększyły w niej wydatki na reklamę zaledwie o 2,6 proc, przez co Polsat musiał się zadowolić przychodami w wysokości 509,5 mln zł. - Oferta programowa Polsatu nie poprawiła się jeszcze na tyle, aby w ciągu kilku miesięcy poprawić wizerunek stacji, co mogłoby się przełożyć na ...
Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama telewizyjna -
Reklama w telewizji I-III 2007
01:17 21.04.2007
... ,2 mln zł (więcej o ponad 1 mln), AXN - 33,9 mln zł, oraz TVN Siedem - 28,3 (więcej o 3,2 mln). Łącznie wszystkie stacje telewizyjne zarobiły na reklamach w pierwszym kwartale 2007 roku 1,89 mld zł. W analogicznym okresie roku ubiegłego było to 1,45 mld zł. Dane Expert Monitor ...
Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama telewizyjna -
Polski rynek reklamy 2007-2009
01:43 05.03.2007
... na skutek napływu podmiotów unijnych. Jak wynika z raportu, niemałe znaczenie dla dynamiki rynku reklamy w roku 2007 będzie miało wejście na rynek nowego operatora komórkowego pod marką „Play”, który dzięki swojemu budżetowi na reklamę i promocję może wskoczyć na ...
Tematy: rynek reklamy, reklama internetowa, reklamy internetowej, reklama telewizyjna -
Rynek reklamowy 2006
13:19 07.02.2007
... dynamikę w porównaniu z rokiem 2005 odnotowały: reklama internetowa (+59,3 proc.) oraz reklama kinowa (+21,3 proc.). Powyżej średniej rynkowej rosły również nakłady na reklamę w telewizji (+12 proc.). Porównywalny przyrost odnotowały radio (+10,1 proc.) oraz reklama zewnętrzna (+10,4 proc.). Najgorzej radziły sobie segmenty reklamy w dziennikach ...
Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, rynek reklamy internetowej, reklama kinowa -
Reklama w telewizji XI 2006
00:03 02.01.2007
... zł. Oznacza to, że stacja w porównaniu z ubiegłym rokiem zarobiła o 51,73 proc. więcej. Na drugie miejsce spadł Polsat - dotychczasowy lider zestawienia. Jego wpływy wyniosły 204,86 mln zł ... mln zł, czyli o 9,69 mln zł więcej niż przed rokiem. Na dalszych miejscach znalazły się: TVP2 z wpływami na poziomie 127,41 mln zł (wzrost o 15,24 proc.), TVN24 ...
Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama telewizyjna