Reklama w telewizji XI 2006
2007-01-02 00:03
Przeczytaj także: Reklama w telewizji XI 2006
Na drugie miejsce spadł Polsat - dotychczasowy lider zestawienia. Jego wpływy wyniosły 204,86 mln zł. To niewielki wzrost - rok wcześniej osiągnął on przychody niższe jedynie o 0,65 proc.Trzecia pozycja należy do TVP1. Za reklamy na antenie telewizyjnej Jedynki reklamodawcy zapłacili w listopadzie 154,41 mln zł, czyli o 9,69 mln zł więcej niż przed rokiem.
Na dalszych miejscach znalazły się: TVP2 z wpływami na poziomie 127,41 mln zł (wzrost o 15,24 proc.), TVN24, który zarobił blisko 19,28 mln zł (wzrost aż o 105,64 proc.), TV4 - 18,29 mln zł (wzrost o 19,57 proc.), MTV - 18,11 mln zł (wzrost o 63,35 proc.), Jetix - 15,12 mln zł, Tele5 - 12,92 mln zł (wzrost o 5,53 proc.), a TVN Siedem - 11,56 mln zł (co oznacza spadek o 18,72 proc.).
Wszystkie monitorowane kanały telewizyjne zarobiły w listopadzie tego roku 924,04 mln zł, co oznacza wzrost ich wpływów 21,2 proc. w porównaniu do roku 2005.
Dane Expert Monitor nie uwzględniają indywidualnie negocjowanych rabatów ani autopromocji.
oprac. : Mediarun.pl
Przeczytaj także
-
Reklamodawcy w TV: Lidl na czele rankingu marek
-
Reklamodawcy w TV: branża farmaceutyczna bez konkurencji?
-
Najbardziej dochodowe programy TV 2018 r.
-
Lidl liderem reklamy telewizyjnej
-
Reklamodawcy w TV: farmacja i długo długo nic
-
Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I kw. 2017 r.
-
Reklamodawcy w TV: w 2016 r. rządził Aflofarm, a kto z nim?
-
W telewizji rządzi Lidl, T-mobile i Orange
-
Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I-III kw. 2016 r.