eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › promocja produktu
  • Co shopper ma w koszyku?

    Co shopper ma w koszyku?

    00:03 17.04.2006

    ... nad jej pozycjonowaniem i unikalnością. Tutaj zazwyczaj kluczowym elementem decydującym o wyborze produktu w sklepie jest cena. Patrząc w drugą stronę, konkretną markę planuje ... proporcja kupujących jest motywowana działaniami w sklepie, czyli typu „in – store” (promocja cenowa, ekspozycja, degustacje itp.), a jaka przed sklepem, czyli typu „pre – ... WIĘCEJ

    Tematy: preferencje konsumentów, popyt konsumencki, promocja produktu, preferencje nabywcze
  • Wygoda kusi klienta

    Wygoda kusi klienta

    13:31 28.02.2006

    ... nieco mniejsze pojemności oraz dzióbki, co umożliwia konsumentowi łatwe przenoszenie produktu oraz konsumpcję bez konieczności odkręcania zakrętki obiema rękami, co jest ... noszenie produktu ze sobą, przechowywanie w plecaku czy torbie bez obawy, że opakowanie się uszkodzi, jak i nie narzucają konieczności skonsumowania całości produktu od razu ... WIĘCEJ

    Tematy: preferencje konsumentów, popyt konsumencki, promocja produktu, preferencje nabywcze

poprzednia  

1 2 3



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: