-
Rynek reklamy z największym spadkiem od ponad 10 lat
09:22 08.03.2021
... zaobserwowaliśmy wzrost, dzięki dużym wydatkom PKN Orlen. KANAŁY KOMUNIKACJI Po dwunastu miesiącach 2020 r. spadki zanotowały wszystkie media z wyjątkiem internetu. Reklama online wygenerowała wpływy większe o 4,6%. Telewizja i radio straciły odpowiednio 10,1% oraz 9,5%, zaś dzienniki i magazyny 29,6% i 37,4%. Najsilniejszą ujemną dynamikę ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
IAB Polska: reklama online przezwyciężyła pandemię?
12:15 02.02.2021
... reklamy online. Analizując wyniki badania warto zwrócić także uwagę na kategorię „reklama natywna oraz content marketing”, dotychczas nie prezentowaną w badaniu AdEx. Jej wartość na tyle urosła, że przegoniła pod względem udziału e-mail marketing. W ostatnim podsumowaniu badania została więc wyodrębniona jako oddzielna kategoria w drzewku ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
IAB Polska: historyczny spadek wartości reklamy online
10:17 16.11.2020
... segment komunikacji reklama sprzedawana w urządzeniach mobilnych (+11%) oraz w modelu programmatic (+15%). Pomimo tych zmian ogólny obraz rynku nie uległ drastycznej zmianie – dominuje nadal reklama graficzna, obejmująca formaty statyczne oraz wideo, z udziałem na poziomie 44% (spadek rok do roku o prawie 4 p.p.), jednak marketing w wyszukiwarkach ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Reklamy piwa IV kw. 2015
10:44 23.02.2016
W trzech ostatnich miesiącach minionego roku wyemitowano 112 nowych reklam piwa, tj. o niemal połowę mniej niż kwartał wcześniej. Instytut Monitorowania Mediów przyjrzał się im pod kątem zgodności z Kodeksem Etyki Reklamy. Wyniki analizy okazały się zadowalające - żaden ze spotów nie wzbudził zastrzeżeń natury etycznej. Okres jesienno-zimowy ...
Tematy: reklama, marketing i reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę -
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy 2016
12:33 09.12.2015
W nadchodzącym roku wydatki na reklamę w naszym kraju mają być o 3,2 procenta wyższe niż w roku bieżącym - prognozuje dom mediowy ZenithOptimedia Group. Z kolei globalne wydatki mają wspiąć się o 4,7 procenta, co byłoby wynikiem o 0,8 p.proc. wyższym od osiągniętego na koniec tego roku. Okazuje się również, że głównym motorem wzrostu globalnych ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, rynek reklamy -
Reklamy piwa I kw. 2015
15:30 11.05.2015
Instytut Monitorowania Mediów już po raz dziesiąty sprawdził, czy emitowane w naszym kraju reklamy piwa pozostają w zgodzie z Kodeksem Etyki Reklamy. Analizie poddanych zostało 148 nowych przekazów reklamowych, które pojawiły się w trzech pierwszych miesiącach bieżącego roku, czyli w okresie bezpośrednio poprzedzającym tegoroczny sezon piwny. ...
Tematy: reklama, marketing i reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę -
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy IV kw. 2014
15:39 11.12.2014
... (desktop). ZenithOptimedia prognozuje, że dzięki coraz większej popularności smartfonów i tabletów w latach 2014-2017 wydatki na mobile będą rosły średnio o 38,3% rocznie. Reklama desktop będzie natomiast rosła w tempie 6,7% rocznie. Obecnie mobile jest największym motorem wzrostu wydatków na reklamę. ZenithOptimedia szacuje, że w latach 2014 ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, rynek reklamy -
Reklama leków nie trafia w target?
09:21 23.10.2014
... i niewątpliwa obietnica, jaką niosą, to czynniki wpływające na ich popularności. Intensywna reklama w mediach to kolejna przyczyna tak dużej sprzedaży w tej kategorii. Branża ... w strukturze wydatków – z 4,54% w 2013 roku do 10,06% w 2014 roku. Reklama w magazynach to 5,48% (niewielki spadek o niecały procent w stosunku do porównywalnego okresu ...
Tematy: branża farmaceutyczna, wydatki na reklamę, marketing i reklama, farmaceuci -
Branża AGD a wydatki na reklamę w I poł. 2014 r.
10:54 26.09.2014
W I połowie bieżącego roku firmy z branży AGD nie szczędziły pieniędzy na reklamę - z analizy Equinox Polska wynika, że w badanym okresie wydatki na ten cel wzrosły aż o 30 procent. Najczęściej reklamowanym sprzętem są niezmiennie pralki, ale trzeba przyznać, że akurat w ich przypadku budżety reklamowe uległy dość dużemu uszczupleniu. Po ...
Tematy: AGD, wydatki na reklamę, marketing i reklama, sprzęt agd -
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy III kw. 2014
13:21 25.09.2014
... reklamowe w sieci stają się coraz bardziej efektywne. Do 2016 roku globalne wydatki na reklamę w Internecie będą rosły średnio o 16% rocznie. Reklama display (której szeroka definicja obejmuje poza "tradycyjnym" displayem również media społecznościowe i video online) rośnie najszybciej – o 21% rocznie, częściowo dzięki błyskawicznemu ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, rynek reklamy