marketing i reklama - wiadomości i porady tematyczne
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: Media Expert nie daje o sobie zapomnieć
09:51 22.01.2024
Jest już najnowsza odsłona badania gemiusAdReal - opracowania, które rzuca światło na rynek reklamy w trzech ważnych mediach: w internecie, telewizji i radio. Najświeższe doniesienia dotyczą grudnia 2023 r. Wynika z nich m.in., że marką, która nie dawała o sobie zapomnieć, inwestując w reklamę niemały budżet, był Media Expert. Z tego tekstu ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, reklama w telewizji -
Reklama w internecie, telewizji i w radio: Media Expert i Lidl na czele
10:29 18.12.2023
Najświeższe badanie gemiusAdReal to już tradycyjnie rzuca światła na kreacje reklamowe marek w telewizji, internecie i radiu. Najświeższe dane dotyczą listopada 2023 roku i potwierdzają, że u progu świąt Bożego Narodzenia zdecydowanie najbardziej aktywnym reklamowo sektorem okazał się handel. Czego jeszcze dowiadujemy się z najnowszej analizy? Z ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, reklama w telewizji -
Rynek reklamy większy o ponad 7 proc.
08:50 27.11.2023
... w rynku reklamy wzrósł do 44,8%, a różnica między udziałem internetu a telewizji wyniosła 6 punktów procentowych. Najszybciej rosła reklama video – o 20,1%, wolniej w wyszukiwarkach – o 11,4%, a reklama display odnotowała natomiast niewielki spadek dynamiki o 0,4%. W okresie od stycznia do września 2023 65% adkontaktów wygenerowanych przez reklamę ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online -
Firmy nie szczędzą pieniędzy na reklamę telewizyjną
07:00 07.11.2023
Jest już najnowsza odsłona raportu o Rynku Reklamy autorstwa Publicis Groupe. Opracowanie rzuca światło na budżety przeznaczane na reklamę telewizyjną w pierwszych trzech kwartałach bieżącego roku, poświęcając również uwagę statystykom zmianom oglądalności TV. Oto, do jakich wniosków prowadzi. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Które sektory w ...
Tematy: reklama, marketing i reklama, telewizja, media -
Reklama w internecie, telewizji i w radio: handel znowu na czele
10:05 11.10.2023
Najświeższe badanie gemiusAdReal tradycyjnie przygląda się kreacjom reklamowym marek w telewizji, internecie i radiu. Ostatnia analiza poświęcona została wrześniowym działaniom reklamodawców i potwierdziła m.in., że do najaktywniejszych z nich należy sektor handlowy. Do jakich jeszcze wniosków prowadzi? Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Które marki ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, reklama w telewizji -
Rynek reklamy VIII 2023. Kinder detronizuje Media Expert w TV
09:46 14.09.2023
Z najnowszego badania gemiusAdReal, w którym poddano analizie sierpniowe działania reklamowe wynika, że w internecie i radiu najaktywniejsze były marki z branży "Trade", natomiast w telewizji - "Pharmaceuticals". Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jakie marki były najaktywniejsze reklamowo w sierpniu 2023? Kto by najbardziej aktywnym reklamodawcą ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, reklama w telewizji -
Rynek reklamy: wzrost o 6,7 proc. i solidne podstawy na przyszłość
08:31 28.08.2023
... rynku reklamy wzrósł do 44,8%, a różnica między udziałem internetu a telewizji utrzymała się powyżej 5 punktów procentowych. Najszybciej rosła reklama video – o 20,1%, wolniej w wyszukiwarkach – o 11,4%, w reklama display odnotowała natomiast niewielki spadek dynamiki do -0,9%. Udział urządzeń mobilnych w przychodach reklamowych, rośnie wolniej niż ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online -
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Media Expert bierze wszystko?
08:37 14.08.2023
Są już rezultaty najnowszego badania gemiusAdReal, opracowanie, które tradycyjnie już rzuca światło na kreacje reklamowe pojawiające się w telewizji, internecie i radiu. Tym razem pod lupę wzięto lipcowe działania reklamodawców. Analiza potwierdziła, że w minionym miesiącu wyjątkową aktywnością charakteryzowała się sieć Media Expert, jednak na ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, reklama w telewizji -
Reklama telewizyjna: wydatki rosną, a oglądalność spada?
06:30 09.08.2023
Pojawił się najnowszy Raportu o Rynku Reklamy autorstwa Publicis Groupe. Opracowanie bierze pod lupę wydatki na reklamę telewizyjną w I półroczu bieżącego roku, pochylając się jednocześnie nad statystykami oglądalności TV. Oto, do jakich wniosków prowadzi. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Co przesądza o wzroście wydatków na reklamę telewizyjną? ...
Tematy: reklama, marketing i reklama, telewizja, media -
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Duże roszady wśród reklamodawców?
09:52 14.07.2023
Są już najnowsze wyniki badania gemiusAdReal – cross-mediowego badania rynku reklamowego, które tradycyjnie już przygląda się kreacjom reklamowym w internecie, radiu i telewizji. Najnowsze doniesienia z czerwca 2023 roku wskazują, że tym razem w dwóch pierwszych z wymienionych mediów dominowały marki reprezentujące branżę „Trade”. I wprawdzie ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, reklama w telewizji
Podobne tematy:
- rynek pracy
- koszty podatkowe
- podatek od firmy
- podatek dochodowy
- ulgi podatkowe
- e-commerce
- monitoring mediów
- media
- podatek CIT
- rok 2016
- sklepy internetowe
- reklama
- podatek PIT
- czas pracy
- wydatki na reklamę
- reklama internetowa
- reklama online
- badania pracowników
- odliczenia podatkowe
- działania marketingowe


Elektromobilność dojrzewa. Auta elektryczne kupujemy z rozsądku, nie dla idei