eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › marketing i reklama
  • Rynek reklamy napędzany przez online

    Rynek reklamy napędzany przez online

    08:01 28.11.2022

    ... ,5%. W roku ubiegłym po trzech kwartałach internet wyprzedzał TV zaledwie o 0,9 pkt. proc. Obecnie ta różnica wynosi blisko 5 pkt proc. Najszybciej rosła reklama video – o 16,2%, nieco wolniej w wyszukiwarkach – o 11,9%, w reklamie display obserwujemy spowolnienie dynamiki do 3,7%. Inne formy reklamy zanotowały spadek w wysokości -25,8%. Trzeci ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online
  • Ulga na ekspansję a reklama i sprzedaż w Internecie

    Ulga na ekspansję a reklama i sprzedaż w Internecie

    12:14 29.08.2022

    Wraz z początkiem 2022 roku do ustawy PIT oraz CIT wprowadzona została ulga na ekspansję, nazywana również ulgą prowzrostową. Idea ulgi opiera się na założeniu, że w następstwie poniesienia określonych wydatków, stanowiących koszty uzyskania przychodów, dojdzie do zwiększenia przychodów ze sprzedaży produktów. Stosowanie przepisów art. 18eb ustawy ... WIĘCEJ

    Tematy: ulga na ekspansję, ulga prowzrostowa, ulgi podatkowe, wydatki na reklamę
  • Rynek reklamy rośnie, ale będzie gorzej?

    Rynek reklamy rośnie, ale będzie gorzej?

    00:10 27.08.2022

    ... mln zł. Z analiz wolumenu wydatków wynika, że budżety internetowe wzrosły o 178,8 mln zł, reklama radiowa zanotowała wzrost o 7,8 mln zł, zaś przychody reklamowe w prasie wzrosły ... 41% rosły wydatki na reklamę zewnętrzną, która nadal odbudowuje się po pandemii. Reklama online wygenerowała budżet w wysokości ponad 2,3 mld zł i osiągnęła dynamikę na ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online
  • Rynek reklamy w I kw. 2022 r. Wojna i inflacja hamują wzrosty?

    Rynek reklamy w I kw. 2022 r. Wojna i inflacja hamują wzrosty?

    08:40 30.05.2022

    ... 2021 r. Wzrósł także udział internetu w rynku reklamy: z 44% do 44,9%. Wzrosły wydatki na wszystkie formy reklamy, najszybciej rosła reklama w wyszukiwarkach – o 15%, nieco wolniej reklama video – o 8% i display (6,8%). Inne formy reklamy zanotowały 12,5% spadku. Już w czwartym kwartale wyniki finansowe publikowane przez Meta Inc. wprawiły ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online
  • Reklama łapie oddech, reklamodawcy nie szczędzą pieniędzy

    Reklama łapie oddech, reklamodawcy nie szczędzą pieniędzy

    10:01 01.03.2022

    ... -2,5%). KANAŁY KOMUNIKACJI W roku 2021 dwucyfrowe wzrosty zanotowały Internet, telewizja, radio, reklama zewnętrzna oraz kina. Dodatnią dynamikę miała również prasa. Najszybciej rosły wydatki ... i 11,4%. W 2021 roku dwucyfrowe wzrosty zanotowały wszystkie media z wyjątkiem prasy. Reklama online wygenerowała budżet w wysokości blisko 4,5 mld zł i ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Reklama online prawie 30% w górę w II kw. 2021

    Reklama online prawie 30% w górę w II kw. 2021

    00:35 10.11.2021

    ... obraz polskiego tortu reklamowego online nie uległ zmianie. Nadal dominuje reklama graficzna (obejmująca statyczny display oraz wideo), osiągając 45% udziałów. ... Dentsu Aegis, Facebook (częściowo szacowane), Freshmail, GK Digitree Group, Google – wyszukiwarka, reklama kontekstowa, YT, GDN i mobile (częściowo szacowane), GroupM, Grupa Allegro, Grupa ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • IAB Polska: reklama w internecie znowu zaskakuje

    IAB Polska: reklama w internecie znowu zaskakuje

    09:23 20.08.2021

    ... . SEM nadal pozyskuje jedną trzecią tortu reklamowego online, a jego wartość w pierwszym kwartale 2021 wzrosła o kilkanaście procent. Wysoki indeks osiągnęła też reklama sprzedawana w modelu programmatic (wzrost wartości o prawie jedną trzecią) oraz w urządzeniach mobilnych (15%). Biorąc pod uwagę podział branżowy – ranking reklamodawców nie ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Rosną wydatki na reklamę. Rynek już wraca do formy?

    Rosną wydatki na reklamę. Rynek już wraca do formy?

    07:53 01.06.2021

    ... w pierwszym kwartale 2021 r. o 11,7 mln zł, czyli 1,3%. Mimo lekkiego spadku, reklama telewizyjna bardzo dobrze radzi sobie w nowej pandemicznej rzeczywistości. Po załamaniu ... ciągu pierwszego kwartału 2021 r. spadki zanotowały wszystkie media z wyjątkiem internetu i radia. Reklama online wygenerowała budżet w wysokości 956 mln zł i osiągnęła dynamikę ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • IAB Polska: reklama w internecie wygrała z kryzysem?

    IAB Polska: reklama w internecie wygrała z kryzysem?

    09:03 05.05.2021

    ... Nadal nad Wisłą dominuje reklama graficzna (display oraz wideo) z prawie połową udziałów w torcie reklamowym online. Marketing w wyszukiwarkach nadal pozyskuje około ... e-mail marketing, który dotychczas notował konsekwentne spadki, w kryzysowym okresie wzrósł o ponad 3%. Z kolei największymi wygranymi roku 2020 okazały się mobile marketing oraz ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Pomimo kryzysu telekomunikacja nie rezygnuje z reklamy. Wydatki będą rosnąć

    Pomimo kryzysu telekomunikacja nie rezygnuje z reklamy. Wydatki będą rosnąć

    09:16 23.03.2021

    ... będzie zwiększać swoje wydatki na reklamę digital w latach 2019-2023 w tempie średnio 5% rocznie. Stała dynamika wzrostu pozwala założyć, że do 2023 r. reklama digital będzie stanowić 54% wszystkich reklam telekomunikacyjnych. COVID-19 pokazał, jak bardzo jesteśmy uzależnieni od dobrych, szybkich i niezawodnych połączeń internetowych. Firmy ... WIĘCEJ

    Tematy: rekama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online

poprzednia  

1 2 3 4 ... 10

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: