eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematymarketing i reklama

marketing i reklama - wiadomości i porady tematyczne

  • Rynek reklamy: wzrost o 6 proc. i dobre prognozy na przyszłość

    Rynek reklamy: wzrost o 6 proc. i dobre prognozy na przyszłość

    09:35 25.05.2023

    ... miliarda złotych, co oznacza wzrost o 7,9 proc. w porównaniu z ubiegłym rokiem. Reklama telewizyjna również zanotowała wzrost o 4 proc., pomimo spadającej oglądalności. Reklama radiowa zwiększyła się o 8,2 proc., reklama zewnętrzna o 5,6 proc., natomiast reklama prasowa zmniejszyła się o 4,1 proc. Warto zauważyć, że udział internetu w rynku reklamy ...

    Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online
  • Reklama w internecie, telewizji i w radio. Media Expert atakuje

    Reklama w internecie, telewizji i w radio. Media Expert atakuje

    09:15 23.05.2023

    Pojawiły się wyniki najświeższego badania gemiusAdReal rzucającego światło na rodzimy rynek reklamy internetowej, telewizyjnej oraz radiowej. Działania prowadzone online dotarły do blisko 90% Polaków. A jak było w innych kanałach reklamowych? Poniżej odpowiedzi na to i inne pytania. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Które marki działały ...

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, reklama w telewizji
  • Wzrosły wydatki na reklamę telewizyjną

    Wzrosły wydatki na reklamę telewizyjną

    12:00 11.05.2023

    Jak wynika z najnowszych doniesień Publicis Groupe, w pierwszym kwartale bieżącego roku mieliśmy do czynienia ze wzrostem wydatków na reklamę telewizyjną. Fakt ten może być o tyle zaskoczeniem, że w całym 2022 roku notowano pod tym względem spadki. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Z czego wynika wzrost wydatków na reklamę telewizyjną? Które kanały ...

    Tematy: reklama, marketing i reklama, telewizja, media
  • Reklama w internecie i telewizji. Kto jest liderem?

    Reklama w internecie i telewizji. Kto jest liderem?

    09:13 24.04.2023

    Pojawiły się wyniki gemiusAdReal - cross-mediowego badania rynku reklamy. Jego autorzy wzięli pod lupę kreacje reklamowe, które pojawiły się w telewizji i internecie w marcu bieżącego roku. Oto, do jakich wniosków prowadzi ich analiza. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jaki zasięg miały podejmowane ostatnio przez reklamodawców działania reklamowe ...

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, reklama w telewizji
  • Rynek reklamy napędzany przez online

    Rynek reklamy napędzany przez online

    08:01 28.11.2022

    ... ,5%. W roku ubiegłym po trzech kwartałach internet wyprzedzał TV zaledwie o 0,9 pkt. proc. Obecnie ta różnica wynosi blisko 5 pkt proc. Najszybciej rosła reklama video – o 16,2%, nieco wolniej w wyszukiwarkach – o 11,9%, w reklamie display obserwujemy spowolnienie dynamiki do 3,7%. Inne formy reklamy zanotowały spadek w wysokości -25,8%. Trzeci ...

    Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online
  • Ulga na ekspansję a reklama i sprzedaż w Internecie

    Ulga na ekspansję a reklama i sprzedaż w Internecie

    12:14 29.08.2022

    Wraz z początkiem 2022 roku do ustawy PIT oraz CIT wprowadzona została ulga na ekspansję, nazywana również ulgą prowzrostową. Idea ulgi opiera się na założeniu, że w następstwie poniesienia określonych wydatków, stanowiących koszty uzyskania przychodów, dojdzie do zwiększenia przychodów ze sprzedaży produktów. Stosowanie przepisów art. 18eb ustawy ...

    Tematy: ulga na ekspansję, ulga prowzrostowa, ulgi podatkowe, wydatki na reklamę
  • Rynek reklamy rośnie, ale będzie gorzej?

    Rynek reklamy rośnie, ale będzie gorzej?

    00:10 27.08.2022

    ... mln zł. Z analiz wolumenu wydatków wynika, że budżety internetowe wzrosły o 178,8 mln zł, reklama radiowa zanotowała wzrost o 7,8 mln zł, zaś przychody reklamowe w prasie wzrosły ... 41% rosły wydatki na reklamę zewnętrzną, która nadal odbudowuje się po pandemii. Reklama online wygenerowała budżet w wysokości ponad 2,3 mld zł i osiągnęła dynamikę na ...

    Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online
  • Rynek reklamy w I kw. 2022 r. Wojna i inflacja hamują wzrosty?

    Rynek reklamy w I kw. 2022 r. Wojna i inflacja hamują wzrosty?

    08:40 30.05.2022

    ... 2021 r. Wzrósł także udział internetu w rynku reklamy: z 44% do 44,9%. Wzrosły wydatki na wszystkie formy reklamy, najszybciej rosła reklama w wyszukiwarkach – o 15%, nieco wolniej reklama video – o 8% i display (6,8%). Inne formy reklamy zanotowały 12,5% spadku. Już w czwartym kwartale wyniki finansowe publikowane przez Meta Inc. wprawiły ...

    Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online
  • Reklama łapie oddech, reklamodawcy nie szczędzą pieniędzy

    Reklama łapie oddech, reklamodawcy nie szczędzą pieniędzy

    10:01 01.03.2022

    ... -2,5%). KANAŁY KOMUNIKACJI W roku 2021 dwucyfrowe wzrosty zanotowały Internet, telewizja, radio, reklama zewnętrzna oraz kina. Dodatnią dynamikę miała również prasa. Najszybciej rosły wydatki ... i 11,4%. W 2021 roku dwucyfrowe wzrosty zanotowały wszystkie media z wyjątkiem prasy. Reklama online wygenerowała budżet w wysokości blisko 4,5 mld zł i ...

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Reklama online prawie 30% w górę w II kw. 2021

    Reklama online prawie 30% w górę w II kw. 2021

    00:35 10.11.2021

    ... obraz polskiego tortu reklamowego online nie uległ zmianie. Nadal dominuje reklama graficzna (obejmująca statyczny display oraz wideo), osiągając 45% udziałów. ... Dentsu Aegis, Facebook (częściowo szacowane), Freshmail, GK Digitree Group, Google – wyszukiwarka, reklama kontekstowa, YT, GDN i mobile (częściowo szacowane), GroupM, Grupa Allegro, Grupa ...

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama

poprzednia  

1 ... 4 5 6 ... 12

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: