-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy III kw. 2014
13:21 25.09.2014
... reklamowe w sieci stają się coraz bardziej efektywne. Do 2016 roku globalne wydatki na reklamę w Internecie będą rosły średnio o 16% rocznie. Reklama display (której szeroka definicja obejmuje poza "tradycyjnym" displayem również media społecznościowe i video online) rośnie najszybciej – o 21% rocznie, częściowo dzięki błyskawicznemu ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, rynek reklamy -
Wydatki na reklamę I-V 2014 r. - firmy kosmetyczne
11:38 31.07.2014
... internetowych. Jeżeli trend się utrzyma, to w okresie dwóch najbliższych lat wydatki na reklamę w sieci prześcigną te w magazynach. Badania pokazują, że reklama internetowa i spot telewizyjny cechują się porównywalnym wpływem na świadomość odbiorców. Należy jednak zaznaczyć, że w przypadku młodych grup przewaga internetowego wideo ...
Tematy: firmy kosmetyczne, reklama, reklama internetowa, marketing i reklama -
Wydatki na reklamę I–IV 2014 r. - sektor finansowy
10:55 17.07.2014
... %), podnosząc m.in. różnego rodzaju opłaty i prowizje za prowadzenie rachunków bankowych. Obawa przed mniejszymi wpływami znajduje odzwierciedlenie w cięciach wydatków na marketing i reklamę. „Porównanie sumy wydatków reklamowych branży finansowej w okresie I-IV 2014r. wskazuje na co najmniej „zadyszkę” w porównaniu z analogicznym okresem w roku ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, rynek reklamy -
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie 2014
01:10 21.06.2014
... na reklamę w wyszukiwarkach będą rosły średnio o 14% rocznie do 2016 roku, a reklama ogłoszeniowa − zaledwie o 7%. Wydatki na mobile (reklama w urządzeniach mobilnych – smartfonach i tabletach), rosną 5,5 raza szybciej niż reklama na urządzeniach stacjonarnych (desktop). ZenithOptimedia prognozuje, że dzięki coraz większej popularności smartfonów ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, rynek reklamy -
Reklamy piwa I kw. 2014
11:50 14.05.2014
W trzech pierwszych miesiącach bieżącego roku wyemitowano aż 274 nowe reklamy piwa. Ich zgodność z etyką przeanalizował Instytut Monitorowania Mediów, który cyklicznie już monitoruje zgodność przekazów reklamowych piwa z Kodeksem Etyki Reklamy. Okazuje się, że żaden ze spotów nie wzbudza zastrzeżeń. Jak już wspomniano we wstępie, raport ...
Tematy: reklama, marketing i reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę -
Wydatki na reklamę jednak w górę
12:30 08.04.2014
... wyszukiwania, oraz rozwiązania typu „click-to-call” i geotargetowanie. Natomiast reklama ogłoszeniowa będzie rosła średnio zaledwie o 6% do 2016 roku. Wydatki na mobile (reklama w urządzeniach mobilnych – smartfonach i tabletach), rosną 6 razy szybciej niż reklama na urządzeniach stacjonarnych (desktop). ZenithOptimedia prognozuje, że dzięki coraz ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, rynek reklamy -
Branża farmaceutyczna a wydatki na reklamę 2013
00:55 23.03.2014
Sektor farmaceutyczny nie skąpi na reklamę - w minionym roku budżety reklamowe podskoczyły do poziomu 3,7 miliarda złotych, co oznacza 20-procentowy wzrost względem roku 2012. Liderem rynku pozostaje Aflofarm, który wydał aż 859 milionów złotych czyli 8 procent wydatków całej branży. Takie wnioski płyną z najnowsze analizy przeprowadzonej przez ...
Tematy: branża farmaceutyczna, wydatki na reklamę, marketing i reklama, farmaceuci -
Reklamy piwa IV kw. 2013
13:18 13.02.2014
IV kwartał upłynął pod znakiem najmniejszej - w skali roku - aktywności reklamowej browarów – wynika z raportu przygotowanego przez Instytut Monitorowania Mediów. W miesiącach październik – grudzień polscy piwowarzy wyemitowali łącznie 244 nowe reklamy - niemal o połowę mniej niż w kwartale poprzedzającym. Raport analizujący aktywność reklamową ...
Tematy: reklama, marketing i reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę -
Wydatki na reklamę: prognozy 2014
00:40 19.01.2014
Wydatki reklamowe w 2014 powinny wzrosnąć po raz pierwszy od 3 lat – oceniają analitycy domu mediowego Equinox Polska. Chociaż reklamodawcy nadal będą ostrożnie przyglądać się czynnikom gospodarczym i całemu rynkowi, jest szansa na realny wzrost rynku reklamowego. Najwięcej - około 10 % - zyska w tym roku Internet. Jak podkreśla Jakub Potrzebowski ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, rynek reklamy -
Przedświąteczne wydatki na reklamę 2013
00:33 21.12.2013
... postawił na promocję w stacjach telewizyjnych. W badanym okresie jego łączny budżet wyniósł cennikowo ponad 53 mln zł, a najczęściej emitowaną kreacją była reklama "Rozmów bez limitu" z akcją toczącą się w windzie pełnej pasażerów. Tym samym marka T-Mobile znalazła się na szczycie rankingu brandów, na ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, rynek reklamy