atmosfera w firmie - wiadomości i porady tematyczne
-
Asertywność w pracy
10:34 31.10.2011
Znikające z lodówki mleko lub szynka, wiedza na temat przypadłości chorobowych kolegi zza biurka, plotki, brak higieny czy magicznie znikające dokumenty to tylko niektóre z sytuacji, które doprowadzają pracowników do szału. Jak poradzić sobie ze współpracownikiem, którego zachowanie nas irytuje radzi serwis rekrutacyjny Praca.pl. Międzynarodowy, ...
Tematy: asertywność, atmosfera w pracy, atmosfera w firmie, relacje między pracownikami -
Atmosfera w pracy zależy od szefa
10:12 31.08.2011
... atmosfera w pracy może powodować frustrację. Na tę odpowiedź wskazało 46 proc. respondentów. 26 proc. ankietowanych uznało, iż atmosfera jest kluczową sprawą. Mniej osób uważa, że atmosfera ... . Kolejną ważną przyczyną, która ma wpływ na budowanie atmosfery w firmie, są współpracownicy. W tym przypadku kluczowa jest więc jakość komunikacji, odpowiedni ...
Tematy: rynek pracy, atmosfera w pracy, praca, atmosfera w firmie -
Jak ważna jest atmosfera w pracy?
10:19 01.07.2010
... proc. ankietowanych stwierdziło, że atmosfera w pracy wpływa wyłącznie na stosunki między pracownikami, a nie na ich lojalność wobec pracodawcy. Dla 4 proc. ankietowanych atmosfera w pracy nie ma żadnego znaczenia. Uciekniemy z firmy, w której jest źle Badanie szybkopraca.pl wskazuje również, że atmosfera w firmie może być przyczyną dobrowolnej ...
Tematy: badania pracowników, atmosfera w pracy, atmosfera w firmie, relacje między pracownikami
1 2
Podobne tematy:
- rynek pracy
- wynagrodzenia
- tendencje na rynku pracy
- sytuacja na rynku pracy
- praca
- badania pracowników
- pracownicy
- atmosfera w pracy
- warunki pracy
- środowisko pracy
- relacje w pracy
- inżynierowie
- miejsce pracy
- dobrostan psychiczny
- komunikacja w firmie
- wellbeing
- relacje między pracownikami
- szef
- relacje przełożony - podwładny
- mobbing


7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem