eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematyatmosfera w firmie

atmosfera w firmie - wiadomości i porady tematyczne

  • Asertywność w pracy

    Asertywność w pracy

    10:34 31.10.2011

    Znikające z lodówki mleko lub szynka, wiedza na temat przypadłości chorobowych kolegi zza biurka, plotki, brak higieny czy magicznie znikające dokumenty to tylko niektóre z sytuacji, które doprowadzają pracowników do szału. Jak poradzić sobie ze współpracownikiem, którego zachowanie nas irytuje radzi serwis rekrutacyjny Praca.pl. Międzynarodowy, ...

    Tematy: asertywność, atmosfera w pracy, atmosfera w firmie, relacje między pracownikami
  • Atmosfera w pracy zależy od szefa

    Atmosfera w pracy zależy od szefa

    10:12 31.08.2011

    ... atmosfera w pracy może powodować frustrację. Na tę odpowiedź wskazało 46 proc. respondentów. 26 proc. ankietowanych uznało, iż atmosfera jest kluczową sprawą. Mniej osób uważa, że atmosfera ... . Kolejną ważną przyczyną, która ma wpływ na budowanie atmosfery w firmie, są współpracownicy. W tym przypadku kluczowa jest więc jakość komunikacji, odpowiedni ...

    Tematy: rynek pracy, atmosfera w pracy, praca, atmosfera w firmie
  • Jak ważna jest atmosfera w pracy?

    Jak ważna jest atmosfera w pracy?

    10:19 01.07.2010

    ... proc. ankietowanych stwierdziło, że atmosfera w pracy wpływa wyłącznie na stosunki między pracownikami, a nie na ich lojalność wobec pracodawcy. Dla 4 proc. ankietowanych atmosfera w pracy nie ma żadnego znaczenia. Uciekniemy z firmy, w której jest źle Badanie szybkopraca.pl wskazuje również, że atmosfera w firmie może być przyczyną dobrowolnej ...

    Tematy: badania pracowników, atmosfera w pracy, atmosfera w firmie, relacje między pracownikami

poprzednia  

1 2



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: