-
7 kompetencji miękkich, które przydadzą się w branży IT
... w kwestiach technicznych z umiejętnością zarządzania własnym czasem, sprawną komunikacją interpersonalną, czy po prostu zwykłą ludzką życzliwością. Kompetencje miękkie ... Umiejętności organizacyjne – obowiązkiem każdego pracownika jest właściwa organizacja pracy i odpowiednie zarządzanie czasem, zarówno swoim, jak i członków zespołu, szczególnie w ...
-
Praca zdalna w praktyce. Co radzi pracownikom HR?
... radzeniu sobie z tymi wyzwaniami szczególną rolę odgrywają odpowiednie narzędzia, wspierające zarządzanie czasem i planowanie działań. Na rynku dostępnych jest wiele bezpłatnych, ... zależy na utrzymaniu relacji między pracownikami. Działy zajmujące się komunikacją wewnętrzną, HR, menadżerowie szukają różnorodnych rozwiązań tej sytuacji. Najczęściej ...
-
Budżet domowy Polaka: płacimy czynsz i kredyty, gaz i woda mogą poczekać
... proc.). Na równi z nimi znajduje się Internet, telewizja, telefon, wywóz śmieci i przejazdy komunikacją publiczną (we wszystkich przypadkach po 2 proc.). Wydatki od kuchni ... robi tak co dziesiąty badany, świadczy to o poważnym problemie społecznym. Zarządzanie wydatkami przy ograniczonym budżecie domowym nie jest łatwe, ale można sporządzić listę ...
-
Wynagrodzenia przyszłości: payroll, czyli nowe trendy listy płac
... przez użytkowników niewidomych i słabo widzących. Za tą wygodą i komunikacją na linii człowiek – aplikacja stoi postępująca integracja systemów w ... proc. w ubiegłym roku). Integracja ma zasadnicze znaczenie dla skrócenia czasu poświęcanego na zarządzanie przepływem danych między listą płac a pozostałymi systemami biznesowymi. Payroll musi ...


7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem