-
Najbardziej poszukiwane zawody i kompetencje 2017
... linki: Oferty pracy Specjaliści ze znajomością języków obcych (np. obsługa klienta, księgowość) Wraz z prężnym rozwojem polskiego sektora nowoczesnych usług dla biznesu, ... Ich zadaniem jest planowanie strategii zatrudnienia, która odpowie na realne potrzeby biznesowe. Od kandydatów oczekuje się biznesowego nastawienia oraz umiejętności jednoczesnej ...
-
Skoda Rapid Spaceback 1.2 TSI Joy. Po prostu samochód
... będą potrzebne, bo dziś liczby, które łatwo będzie przeliczyć w pamięci. Mamy do czynienia z wersją Joy, która wydaje się najlepiej odzwierciedlać potrzeby polskiego klienta, jeśli chodzi o wyposażenie, a nawet stwierdziłbym, że sięga nieco wyżej. Za egzemplarz, który pręży się przed oczami trzeba zapłacić 65 ...
-
W co inwestować po 60-tce?
... na polskim rynku wynosi zazwyczaj 3-5 lat, w razie potrzeby można też wyjść z inwestycji wcześniej sprzedając obligacje na rynku wtórnym. Wybierając papiery konkretnego emitenta lub jednostki danego funduszu dobrze zasięgnąć rady eksperta, który pomoże skomponować portfel odpowiadający profilowi ryzyka danego klienta. Konrad Grzelec,
-
Jak kupować innowacje?
... niszy, która powstała na rynku. Niemal 3 na 10 dostawców przepytanych na potrzeby badania KPMG uważa, że rozwój innowacji to także sposób na redukcję kosztów. ... Powyższe czynniki są istotniejsze niż długoterminowa współpraca, zaangażowanie kadry zarządzającej klienta czy podział ryzyka pomiędzy partnerów. Praktyki innych rynków wskazują wręcz ...
-
Rynek pracy ożywa, czyli już wiosna
... pracodawcy z dłuższym wyprzedzeniem szukają kandydatów do pracy, by zdążyć zaspokoić swoje rekrutacyjne potrzeby. – Już na początku zimy część pracodawców rozpoczęła rekrutacje z myślą o wiośnie ... handlowcy, specjaliści IT, inżynierowie, księgowi, z branży produkcyjnej, obsługi klienta, logistycznej, finansowej i administracyjnej. W tej grupie są też ...
-
Wynajęcie mieszkania w kosztach uzyskania przychodu firmy
... zainteresowana ma trudności ze znalezieniem zleceń w miastach A i B. Dlatego też została zmuszona do poszukiwania klientów w innych obszarach kraju. Wnioskodawczyni znalazła klienta w miejscowości C. Jest to jej jedyny klient. Z uwagi na dużą odległość pomiędzy miejscowościami A i C (350 km), wnioskodawczyni wynajęła mieszkanie w miejscowości ...
-
Kredyt hipoteczny bez wkładu własnego?
... finansowego wkładu własnego oferuje klientom kilka banków. Dzięki ich elastyczności i otwartości na potrzeby klientów, można skredytować nawet 100% wartości nieruchomości - tłumaczy ekspertka z Alex T. Great Doradcy ... kwestią bardzo indywidualną. Wiele zależy tu nie tylko od możliwości i aktualnej sytuacji życiowej klienta, ale również od jego ...
-
Branża motoryzacyjna: najważniejsze trendy 2017
... Wskazało na niego aż 953 respondentów (50%) z 42 krajów, których przebadano na potrzeby „Global Executive Survey 2017”. Tym samym elektromobilność po raz pierwszy ... wyłącznie na podstawie ilości sprzedanych samochodów, ale również na podstawie wartości klienta w całym cyklu życia danego produktu – mówi Mirosław Michna, partner w dziale doradztwa ...
-
Czy negocjacje z deweloperem mają sens?
... mieszkania, czy z programu Spłacamy Twoje Raty. Przygotowujemy również rozbudowany program Klubu Klienta „Zadomowieni”, który obejmie ofertę zniżkową na urządzanie wnętrz, zakup mebli, ... sytuacji rynkowej zainteresowanie zakupem jest tak duże, że nie ma potrzeby organizowania specjalnych promocji. Janusz Miller, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu ...
-
GDPR już wkrótce, a do zrobienia pozostało jeszcze wiele
... ochronę. Rozwiązania do zarządzania danymi pozwalają łączyć dane bez potrzeby przenoszenia ich pomiędzy poszczególnymi zbiorami, co znacznie zmniejsza ryzyko zagrożeń ... danych. Twórcy rozporządzenia podkreślają, że wykorzystywanie informacji do tworzenia profilu klienta nie może w żaden sposób dyskryminować go i ograniczać jego dostępu do ...
-
Mieszkanie Plus: czy deweloperzy obawiają się zmian?
... mieszkaniowe realizowane w ramach ww. programu kierowane są do zupełnie innego klienta niż oferta komercyjna deweloperów. Ponadto sama konstrukcja programu nie jest ... lokali przyjmujemy z zainteresowaniem i uważnie obserwujemy. Od przemiany ustrojowej potrzeby mieszkaniowe Polaków w głównej mierze zaspokajane są przez deweloperów i nie przewidujemy ...
-
Firmowa strona internetowa. Czego chcą klienci?
... badanie potwierdza, że przedsiębiorcy przywiązują do niej niezwykle dużą wagę. Chcą, aby stała się rodzajem interaktywnego narzędzia komunikacji z klientami, których potrzeby coraz lepiej identyfikują. Firmowa strona internetowa, czyli budujemy od podstaw Analiza zapytań złożonych na łamach serwisu Oferteo.pl, internetowego pośrednika ...
-
Mikrofirmy a ochrona prawna
... rządowej i samorządowej. Ubezpieczenie ochrony prawnej pokryje też, w razie potrzeby, koszty sądowe, w tym koszty udziału biegłych i rzeczoznawców czy przegranego ... do prokuratury. Prokuratura stawia Ci zarzuty po tym, jak zdiagnozowano u klienta zatrucie salmonellą, którego skutkiem była ciężka choroba. Klient przyczyny swojej choroby upatruje ...
-
Femvertising. 8 sposobów na reklamę, którą pokochają kobiety
... Real Morning Report Kluczowe dla każdej marki powinno być pokazanie, że zna potrzeby swoich konsumentów. Oglądając niektóre reklamy można mieć wrażenie, że ... szybko utrwalając się w świadomości konsumentów ze szczerym i bezpośrednim otwarciem na klienta. 8. Patrz w przyszłość Microsoft - Girls Do Science Pozytywny wizerunek marki można budować już ...
-
Upadłości firm I kw. 2017
... (to jest bardzo istotne – sprawna dystrybucja części bezpośrednio do klienta, warsztatów), oferujących także lepsze programy lojalnościowe. Handel paliwami zawsze ... firm produkcyjnych, których kłopoty zakończyły się niewypłacalnością, wytwarzała na potrzeby budownictwa wyroby metalowe, z tworzyw sztucznych, drewniane, maszyny i urządzenia. Oprócz ...
-
Jak wycenić luksusowe nieruchomości?
... zł. Zasadność przyjęcia ceny transakcyjnej powyżej 1 mln zł – na potrzeby analizy rynku nieruchomości premium i luksusowych dokonanej w raporcie Luxury Realty Map –wynika przede wszystkim z doskonale znanej Poland Sotheby’s International Realty charakterystyki klienta tego segmentu rynku. Znaczącym odnośnikiem stała się również globalna definicja ...
-
Ubezpieczenie firmy od cyberprzestępcy. Co obejmuje?
... audytu infrastruktury teleinformatycznej oraz zbiorów danych tak by określić rzeczywiste potrzeby oraz właściwie oszacować ryzyko ewentualnych strat. Na rynku pojawia się ... w doborze odpowiedniej polisy. Jego zadaniem jest identyfikacja ryzyk biznesu klienta oraz przedstawienie propozycji gwarantującej ich zabezpieczenie, wsparcie merytoryczne ...
-
Dlaczego warto pokochać VoIP?
... zrealizowania za pomocą telefonii stacjonarnej czy mobilnej. Dlaczego VoIP? Dla typowego klienta indywidualnego, telefonia VoIP ma bardzo ważną zaletę: bardzo niskie ceny ... na infrastrukturze technicznej którą i tak większość firm już posiada. Nie ma potrzeby zakupu nowych urządzeń, czy to telefonów czy centralek. Wystarczy tylko łącze internetowe i ...
-
Era nieznanych niewiadomych w biznesie
... że jest inaczej inaczej. Prawdziwy kierunek procesu polega na czynnościach dobrych dla klienta – odkładając politykę na bok. Rzuć wyzwanie modelowaniu danych: zrozum, ... informacje są rzadkie, a ciśnienie w dostarczaniu jest wysokie. Zbuduj test lakmusowy na potrzeby konsumentów i trafność danego rozwiązania. Również uważaj, że ludzie mają tendencję ...
-
Czym kierujemy się, podejmując decyzje zakupowe?
... modelu B2B (business to business) i B2C (business to consumer). Te pierwsze wytwarzają produkty i usługi przeznaczone dla klienta biznesowego: firmy lub instytucji. Druga grupa kieruje swoją ofertę do szerokiego konsumenta. Zdaniem Dawida ... to Human, gdzie na pierwszym miejscu jest adresat komunikacji sprzedażowej i jego indywidualne potrzeby ...
-
Pokolenie Millenium napędza dobra luksusowe
... skupić się na swoich klientach, tak aby móc lepiej przewidywać i zaspokajać ich potrzeby. Kluczowe znaczenie będzie miało młodsze pokolenie konsumentów, ponieważ do 2025 roku ... rynku do 280-290 mld euro. - Marki powinny wręcz obsesyjnie dbać o klienta i przestawić się na sposób myślenia, które prezentuje pokolenie Millenium- zachęca Poświata z Bain ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 23/2017
... skupić się na swoich klientach, tak aby móc lepiej przewidywać i zaspokajać ich potrzeby. Kluczowe znaczenie będzie miało młodsze pokolenie konsumentów, ponieważ do 2025 roku millennialsi ... rynku do 280-290 mld euro. - Marki powinny wręcz obsesyjnie dbać o klienta i przestawić się na sposób myślenia millenialsów - zachęca Poświata z Bain & Company. ...
-
Akcje marketingowe: obniżone ceny towarów w rozliczeniu VAT
... usługobiorcy i ujmowanych przejściowo przez podatnika w prowadzonej przez niego ewidencji na potrzeby podatku. Stosownie do art. 29a ust. 10 ustawy podstawę opodatkowania, z zastrzeżeniem ... danej czynności, to cena, z uwzględnieniem rabatów, zapłacona faktycznie przez klienta stanowi podstawę opodatkowania podatkiem VAT i winna zostać wykazana na ...
-
Branded content - reklama bez reklamy?
... artystycznej wizji kreacji, reżysera i scenarzysty z potrzebami oraz konkretnymi celami klienta, będącego właściwym nadawcą komunikatu. – wyjaśnia Magdalena Czmuda z domu ... przez Sputnik Studio, filmów reklamowych pt. „Historie na kartę”. Wykonane na potrzeby firmy telekomunikacyjnej spoty zasadniczo nie zawierają lokowania produktu. Informacja o ...
-
Rynek pracy w II kwartale 2017 r.
... regionie to HR, praca fizyczna, przemysł i produkcja oraz informatyka i programowanie. W których obszarach zawodowych są największe potrzeby rekrutacyjne? Niezmiennie najczęściej poszukiwani są pracownicy do sprzedaży i obsługi klienta – takich ogłoszeń w II kwartale br. portal Praca.pl odnotował blisko 24 000. Najwięcej ogłoszeń z tego obszaru ...
-
Jeśli wakacje samochodem, to caravaning. Kampery bez tajemnic
... czy Itineo, obok kamperów skupia się ostatnio także na produkcji domków holenderskich na potrzeby ośrodków wypoczynkowych, a jej przychody wyniosły w 2016 roku 350 mln euro. Obcemu ... sprawę, że czasem konkurencja między markami jest pozorna. Coraz częściej walka o klienta odbywa się pomiędzy dealerami różnych marek należących do tego samego koncernu, ...
-
Multitasking, czyli wszystko i nic?
... wielozadaniowości, wspieranej przez pełne bodźców środowisko pracy oraz naszej własnej potrzeby zajmowania się kilkoma rzeczami na raz, możemy tracić nawet 28% ... odbierania maili i telefonów (poza stanowiskami, które na tym bazują np. obsługa klienta). Kolejnym dobrym pomysłem jest wprowadzenie do firm standardu zarządzania spływającymi ...
-
Lato deweloperów. Czy sprzedaż mieszkań wyhamowała?
... na promocje cenowe po zakupie mieszkania. Rozwijany przez nas Klub Klienta Zadomowieni oferuje rabaty do 30 proc. na produkty i usługi związane z urządzaniem ... Sprzyja nam również dostępność kredytów, a także w dalszym ciągu niezaspokojone potrzeby mieszkaniowe. Obecnie oferujemy klientom rodzinne mieszkania trzypokojowe o świetnych układach z gotową ...
-
Zawody przyszłości. Jedyna szansa?
... ludzkich działań. Znikną również zawody tłumaczy, czy pracownicy działów obsługi klienta – mówi Michał Młynarczyk, Prezes Devire. Z kolei w Wielkiej ... możliwości. Zawody przyszłości powstają właśnie teraz Zmieniające się potrzeby konsumentów oraz innowacyjne rozwiązania, wymagają pracowników wyspecjalizowanych w nowych dziedzinach. Uczestnicy ...
-
Kolizja na drodze - jak zgłosić szkodę ubezpieczycielowi?
... orzeczenia sprawcy wypadku powinniśmy mieć zawsze w samochodzie, żeby w razie potrzeby móc z niego skorzystać i mieć pewność, że nie zapomnieliśmy o żadnym ważnym punkcie. ... wymaga od nas żadnych dodatkowych działań. Firmy takie jak nasza wspierają klienta w kontakcie z ubezpieczycielem, pomagając mu wyegzekwować zapisy polisy. Jesteśmy moderatorem ...
-
Oswajamy kredyt hipoteczny
... nie wszystko. Jeśli bank wyda negatywną decyzję kredytową, będzie musiał poinformować klienta o przyczynach odmowy - dodaje Izabela Saternus. Nie wszystkie osoby zaciągające kredyt hipoteczny ... , to tylko pozory. Każdy kredyt hipoteczny jest inny. Podobnie jak potrzeby zaciągających go klientów. Warto pamiętać, że proces kredytowy nie musi być ...
-
Cross-border e-commerce. Gdzie drzemie potencjał?
... e-sprzedawcy mogą dotrzeć na nowe rynki i odpowiedzieć na potrzeby międzynarodowych konsumentów, którzy szukają dla siebie najlepszych warunków transakcyjnych ... . Polacy oczekują od cross-border e-commerce całodobowej dostępności do obsługi klienta, dostawy door-to-door i transparentności procesu sprzedaży. Najpopularniejsze obszary zakupowe to Dom i ...
-
Branża transportowa w 2017 i plany na 2018 rok
... w administracji działa Aleksandra Lesińska, dziale obsługi przewoźnika – Kamila Romaniuk, a dziale obsługi klienta – Joanna Jędruchniewicz. Rok do roku rośniemy średnio 40 do 50 procent. ... umów o ubezpieczenie floty, by umowy były konstruowane pod ich potrzeby i danej floty. W mojej ocenie wyższe ceny polis spowodują także zwiększone zainteresowanie ...
-
Polskie firmy, czyli ogon cyfrowej Europy
... zmiany, usprawniać wewnętrzne procesy czy też kierować spersonalizowany i trafiający w zainteresowania i potrzeby klientów przekaz marketingowy. - Polskie firmy powinny zdawać sobie sprawę, że bez wykorzystania danych nie da się dzisiaj dobrze obsłużyć klienta ani prowadzić skutecznych działań marketingowych. Czy tego chcemy czy nie, żyjemy ...
-
Wigilia i sylwester, czyli randki, zdjęcia i lans
... internetowych z pozostałymi informacjami dostępnymi w hurtowniach danych, to uzyskamy 360 stopniowy profil klienta i będziemy mogli dopasować ofertę do jego indywidualnych zainteresowań, odpowiadając w czasie rzeczywistym na jego bieżące potrzeby i reagując na ważne życiowe wydarzenia. Potencjał jest ogromny, a przedsiębiorstwa, które korzystać ...