-
TVN zwycięzcą Randstad Award 2012
... Piwowarska SA Philips Lighting Poland SA PGNiG SA Żywiec SA Telewizja Polska SA L'Oreal w Polsce Polska Grupa Farmaceutyczna SA LG Electronics Mława Sp. z ... zestawieniu ostatnią pozycję. Te trzy pierwsze kanały najchętniej wykorzystywane są przez kobiety. Mężczyźni natomiast częściej do szukania zatrudnienia wybierają spotkania biznesowe oraz media ...
-
Nowy kredyt dla firm od PKO BP
... Doradztwo właścicielami firm MSP częściej są mężczyźni (54,1 proc.) niż kobiety (45,9 proc.). Największe grupy przedsiębiorców stanowią osoby w wieku 41-50 i 31-40 lat ... banku pilnującego milionów, pożyczanych małym i średnim firmom. Kluczowym medium kampanii jest telewizja. Spoty są emitowane m.in. w stacjach głównych, niszowych oraz biznesowych. ...
-
Polish Businesswoman Congress 2014 - RELACJA
... paneli dyskusyjnych i eksperckich. Wśród prelegentów kongresu znalazły się zarówno kobiety sukcesu jak i nieliczni, ale równie inspirujący do działania ... Most Wanted, Women Leaders, Fashion Law Business, Europejska Unia Kobiet, Franchising.pl, Telewizja Warszawa, Inventi Consulting, Moda&Sukces, Wrocław na Obcasach, 4All Women, Wenusjanki, Kobieta ...
Tematy: Polish Businesswoman Congress -
Pożyczka na wnuczka, kłopoty dla dziadków
... i opłaty za prąd, wodę i gaz. Na kolejnych miejscach telefony i mandaty za jazdę bez biletu – po ok. 12% i telewizja – nieco ponad 8%. 64% zadłużonych emerytów to kobiety. Pożyczka „na wnuczka” Wysoki odsetek długów, które trafiły do wierzycieli, to dowód na to że seniorzy nie ...
-
Sieci handlowe w social mediach I poł. 2016
... social mediów „lajkuje” różne marki. Nieco częściej robią to kobiety niż mężczyźni (6 p.p. przewagi). Niemal co drugi polski internauta śledzi marki ... raportu Reuters Institute for the Study of Journalism. W jednej z grup wiekowych (18-24 lata) telewizja przegrywa bitwę na newsowym rynku z portalami internetowymi i z mediami społecznościowymi ...
Tematy: Boże Narodzenie, sieci handlowe, IMM, monitoring mediów, Biedronka, Tesco, Lidl, social media -
Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I kw. 2017 r.
... widać wzrost zainteresowania reklamą w magazynach o 62% w stosunku do pierwszego kwartału ubiegłego roku. Telewizja pozwala skutecznie zbudować zasięg kampanii w relatywnie krótkim czasie. Na uwagę ... po niemal wszystkie typy leków OTC i suplementy diety częściej sięgają kobiety niż mężczyźni, co może wpływać na wzrost popularności magazynów chętniej ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 6/2018
... , gdyby bierność zawodowa wynikała z tego, że młodzi mężczyźni częściej wyręczają kobiety w obowiązkach domowych, pozwalając im rozwijać karierę zawodową. Tak jednak nie jest. ... wolnego czasu. Bierni zawodowo młodzi mężczyźni na relaks czy odpoczynek (sen, telewizja, filmy, spotkania ze znajomymi) przeznaczają ok. 150 godzin tygodniowo. Aktywni ...
-
4 powody niskiej aktywności zawodowej Amerykanów
... , gdyby bierność zawodowa wynikała z tego, że młodzi mężczyźni częściej wyręczają kobiety w obowiązkach domowych, pozwalając im rozwijać karierę zawodową. Tak jednak nie jest. ... wolnego czasu. Bierni zawodowo młodzi mężczyźni na relaks czy odpoczynek (sen, telewizja, filmy, spotkania ze znajomymi) przeznaczają ok. 150 godzin tygodniowo. Aktywni ...
-
Jak zakłady bukmacherskie napędzają stacje telewizyjne?
... głównie o mężczyzn, ponieważ stwierdzenie, że kobiety nie są najwierniejszymi fankami sportu sprawdza się tu dość dobrze - chociaż jedną transmisję sportową obejrzała w minionym roku tylko co czwarta Amerykanka w wieku 18-24 lat i 37 proc. w wieku 25-34 lat. Tradycyjna telewizja rzeczywiście ma coraz większe kłopoty ...
-
Pokojowy Marsz Równości w Białymstoku w mediach
... wzmianek poświęconych Marszowi Równości w Białymstoku, akcji #jestemLGBT i #LGBTtoja. Internet, prasa, radio i telewizja odpowiadały łącznie za 12 066 materiałów, media społecznościowe opublikowały ... na Facebooku, a temat bardziej aktywizował mężczyzn (52 proc.) niż kobiety (48 proc.) Czołówkę liderów opinii w mediach społecznościowych, biorąc pod ...
-
Zachowania konsumentów inne niż przed pandemią. Co się zmieniło?
... online, a także gier. W czwartej fali badania pod koniec maja telewizja i portale horyzontalne coraz rzadziej są wymieniane przez konsumentów jako media ... w segmencie 45-54) i oczekiwania wobec postaw influencerów w trakcie pandemii. Ponadto, młode kobiety stanowią najliczniejszą grupę wśród bardziej zaangażowanych obserwujących. PLANY WAKACYJNE ...
-
Zdrowie psychiczne w mediach. Kto i jak mówi na ten temat?
... badania, w okresie od 1 stycznia 2019 do 30 czerwca 2020, prasa, internet, radio i telewizja poświęciły zdrowiu i chorobom psychicznym106 tys. materiałów, które – jak się szacuje – ... trend wzrostowy. Liczba reakcji pod postami sięgnęła 4,3 mln. Co istotne, to kobiety głównie zabierały głos w dyskusji – 62 proc. przekazu. Internauci nie postrzegali ...
-
Jak rok z koronawirusem wpłynął na polskich konsumentów?
... korzysta z maseczki w miejscach publicznych. Bardziej rygorystycznie zasad sanitarnych przestrzegają kobiety i osoby z najstarszej grupy wiekowej (powyżej 55 roku życia) – częściej myją ręce ... się w Internecie, a 29% badanych brało udział w tego typu wydarzeniu. YouTube, telewizja i duże portale horyzontalne to media, po które w ostatnim ...
-
Streaming i VOD. Kto walczy o popularność z Netflixem?
... wzmiankowany 63,3 tys. razy, z zasięgiem na poziomie 239 mln wyświetleń. Kobiety stanowią tylko 19 proc. autorów wszystkich wzmianek. Internauci sporo rozmawiali m.in. o serialach „ ... sama produkcja szeroko omawiana. Ipla i jej rebranding do Polsat Box Go Telewizja internetowa Polsat Box Go ze streamingiem, która powstała z połączenia serwisów Ipla i ...
1 2