-
Outsourcing usług magazynowania - 5 ważnych kwestii
... nadzoru Państwowej Inspekcji Sanitarnej oraz Inspektoratu Weterynarii. Zawsze wybieraj firmy, które dbają również o procedury przechowywania i przetwarzania danych oraz informacji na ... z którą chcesz współpracować oferuje takie wsparcie i postaraj się zweryfikować, czy inni klienci nie narzekali na ten element kooperacji. Wachlarz usług → Zwróć ...
-
Impreza integracyjna a koszty i przychody podatkowe
... brak jednoznacznego „klucza” wskazującego sposób obliczania kosztu pracodawcy Warte podkreślenia jest, że jeżeli w imprezie uczestniczą rodziny pracowników lub klienci firmy – związane z nimi koszty nie mogą zostać zakwalifikowane jako koszty uzyskania przychodu pracodawcy. Najpopularniejszym sposobem na obliczenie wartości świadczenia na ...
-
Umowa przez telefon? Najpierw czytaj, potem podpisuj!
... często przykrywką dla oszustów, którzy - podszywając się pod różnego rodzaju firmy i instytucje - próbują np. wyłudzać dane osobowe swoich ofiar. – Następstwem ... rocznie. Podobne sytuacje dotyczą wykupienia usług telekomunikacyjnych, w tym również Internetu mobilnego. Klienci przekonani o tym, że zamówili tanią usługę, otrzymują faktury czterokrotnie ...
-
Smart home, czyli o mieszkaniu sterowanym smartfonem
... a opuszczą się, gdy w pokoju zapali się sztuczne światło. Wojciech Chronowski z firmy Fakro zwraca uwagę na możliwość sterowania markizami zamontowanymi na oknach fasadowych ... pomogą zoptymalizować zarządzanie m.in. energią grzewczą i elektryczną w mieszkaniu. Klienci, widząc konkretne korzyści – od zwiększonego poczucia bezpieczeństwa i wygody, po ...
-
Rynek dóbr luksusowych: czołowe marki 2018
... Klienci ci są pod silnym wpływem nowoczesnych technologii i oczekują kontaktów z markami niezależnie od czasu i miejsca, w którym się znajdują. Zmusza to sprzedawców produktów luksusowych do inwestycji w rynek cyfrowy – mówi Kamil Kucharczyk, Dyrektor w dziale doradztwa finansowego Deloitte. Obecnie niemal wszystkie firmy ... się firmy w tej branży ...
-
Jednoosobowa działalność gospodarcza, czyli 5 mld zł do oddania
... czyli głównie Francji, Niemiec i Wielkiej Brytanii – zauważa Andrzej Kulik, ekspert Rzetelnej Firmy. Największy kłopot to kredyt Lista wierzycieli, którym przedsiębiorcy prowadzący ... zwiększać sprzedaż. Niestety ich spłata jest uzależniona od tego, czy i kiedy klienci zapłacą. Nasze dane pokazują, że zaległe zobowiązania wobec branży finansowej ma ...
-
Branża leasingowa w I poł. 2019 r.
... w rynku leasingu. Pozostałe segmenty rynku leasingu osiągnęły dodatnie wyniki. W I połowie roku klienci firm leasingowych przy pomocy leasingu i pożyczki inwestycyjnej sfinansowali środki transportu ... organizacji leasingowej www.leasing.org.pl. O tym, że firmy korzystające z leasingu są zadowolone z tej formy finansowania (92%) i deklarują ...
-
To już moda na leasing wózków widłowych?
... mogą spodziewać się bardziej atrakcyjnej oferty, wypracowanej w relacjach firmy leasingowej z dostawcami. Leasing na 107% W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie finansowaniem wózków widłowych, EFL przygotował specjalną ofertę „Leasing 107%”. Obecni i nowi klienci firmy mogą skorzystać z leasingu operacyjnego i podpisać umowę w oparciu o zmienną ...
-
Polskie MŚP bardziej optymistyczne niż reszta?
... klienci, ale w krótkim horyzoncie czasowym sytuacja ta ma niezwykle szkodliwy wpływ na poziom płynności finansowej – mówi David Postings, Global Chief Executive w Bibby Financial Services. Z badania Global Business Monitor wynika, że firmy ... UOKiK) będzie nakładał kary administracyjne na firmy, które najbardziej opóźniają się z regulowaniem zobowiązań ...
-
Produkcja w Polsce w kontekście Czwartej Rewolucji Przemysłowej
... firmy niemieckie, gdzie idea inteligentnej fabryki już od dłuższego czasu jest wdrażana w życie. Bliskie powiązania z Zachodem to także kolejny czynnik wpływający na potencjał adaptacji Przemysłu 4.0 w Polsce. Przedsiębiorcy, zwłaszcza ci więksi, doskonale wiedzą, że w epoce gospodarki na żądanie, ich partnerzy i klienci ... całej firmy. Drugą ...
-
PZWLP: CFM w III kw. 2019 r.
... mogłyby zmienić planowane publiczne dopłaty do zakupu aut elektrycznych. Liczymy, że klienci wynajmu długoterminowego będą mogli w świetle planowanych przepisów stać się beneficjentami dopłat do samochodów elektrycznych. Nowe samochody zakupione przez firmy PZWLP na potrzeby wynajmu długoterminowego w samym trzecim kwartale roku były bardziej ...
-
Lepiej niż w domu. Jak zadbać o komfortowe i twórcze środowisko pracy
... , w którym pracownicy przez cały dzień przypadkowo „wpadają” na siebie, wdając się w krótkie, nieplanowane rozmowy. W tokijskim Innovation Hubie firmy Accenture pracownicy i klienci firmy wspólnie prowadzą doświadczenia i pracują nad nowymi rozwiązaniami. W nowym warszawskim biurze Coca-Cola HBC zrezygnowano z zamkniętych pokoi, a liderzy, w tym ...
Tematy: -
Chatboty, voiceboty, AI dla firm. 5 kluczowych trendów 2020
... mogą też np. wziąć udział w debacie na tematy społeczne – jak w projekcie Debater firmy IBM. Co więcej – najnowszy chatbot od Google – Meena – stworzono na ... robotów na infoliniach Ze względu na postęp technologiczny w rozpoznawaniu mowy (speech recognition), klienci dzwoniąc na infolinię nie będą już pewni czy rozmawiają z konsultantem, czy robotem ...
-
6 sposobów na sprawny onboarding online
... muszą się przestawić na nowe myślenie i podjąć niestandardowe działania. Firmy nadal aktywnie prowadzą procesy rekrutacyjne, a pracownicy potrzebują skutecznego onboardingu i ... wiele narzędzi umożliwiających również wieloosobowe spotkania w sieci. Nawet nasi najwięksi klienci korporacyjni dość łatwo zaadaptowali się do takiej formy funkcjonowania. ...
-
Otwarta komunikacja z klientem, czyli budowanie zaufania do marki w czasach pandemii
... potrzebują jednak bardziej regularnej lub szczegółowej komunikacji. Mogą to być klienci o wysokich wydatkach, ale też o określonych potrzebach lub wzorcach zakupowych. ... kolejnych ułatwień dla pacjentów. Na każdym z tych etapów działań biznesowych firmy te prowadzą skuteczną komunikację w mediach ogólnopolskich i regionalnych, własnych kanałach ...
-
Filantropia: jesteśmy hojni i tego samego oczekujemy od biznesu
... , co składania firmy do skutecznych, regularnych i przede wszystkim konstruktywnych działań z obszaru CSR. Z badania jasno wynika, że społeczeństwo – a więc klienci, konsumenci, pracownicy i inwestorzy mają wysokie oczekiwania od firm. Jeśli uda nam się zidentyfikować i zlikwidować bariery prawno-podatkowe, z którymi firmy się mierzą w realizacji ...
-
Adwokat nie zaliczy zakupu garnituru do kosztów podatkowych
... naszywek na takiej odzieży oraz butach z logiem swojej firmy, bowiem wygląda to nieestetycznie, jak też klienci często sobie nie życzą, aby takie logo ... powinien uniemożliwiać wykorzystywanie jej do celów osobistych np. mundur, odzież robocza charakterystyczna dla firmy poprzez barwę, krój, logo itp. W związku z tym, ubiorem służbowym będzie taki ...
-
Magazyny z sukcesem w roku 2020. Obiecujące prognozy na 2021 rok
... w ciągu ostatnich miesięcy. Klienci, którzy dotąd nie korzystali z internetowego kanału sprzedażowego, chcą jak najszybciej nadrobić braki. Podobnie firmy, które do tej ... umocnili swoje pozycje w Polsce. W Gliwicach ruszyło ósme i zarazem największe centrum logistyczne firmy Amazon w naszym kraju, zaś Zalando na lokalizację swojego trzeciego w ...
-
Prognozy 2021. Zmiany w podatkach pogorszą konkurencyjność polskich firm
... w reżim opodatkowania CIT-em. Podobnie, niewiele czasu miały firmy zainteresowane skorzystaniem od 2021 r. z nowej preferencji podatkowej, tzw. estońskich zasad opodatkowania ... o silniejszej pozycji rynkowej. W niektórych przypadkach nawet dwa razy wyższą cenę zapłacą klienci za napój z dużą zawartością cukru. Podatek handlowy spowoduje podniesienie ...
-
Czy pandemia zmieniła marki luksusowe?
... roku luksusowi giganci odnotowali lepsze wyniki wartości zysku netto niż pozostałe firmy. Z kolei pięć z nich może pochwalić się dwucyfrowym wzrostem sprzedaży w ujęciu rocznym – ... dolarów już w 2026 roku. Eksperci Deloitte wskazują, że nie tylko klienci zdają sobie sprawę z rosnących klimatycznych zagrożeń. Ekskluzywne domy mody, które chcą ...
-
Prywatność w sieci: korzyść, za którą zapłacimy?
... uczenie federacyjne będą coraz powszechniej stosowane, podobnie jak technologia przetwarzania na brzegu sieci . Ponieważ firmy coraz lepiej orientują się, jakiego rodzaju dane są im potrzebne, a klienci sprzeciwiają się niekontrolowanemu gromadzeniu informacji, powstają i rozpowszechniają się bardziej zaawansowane narzędzia prywatności, podczas gdy ...
-
Długi Polaków wobec telekomów wzrosły w czasie pandemii o 280 mln zł
... nie pomaga płatnościom. Z danych Rejestru Dłużników BIG InfoMonitor wynika, że firmy telekomunikacyjne przekonały się o tym dotkliwie. Gdy liczba dłużników, zarówno firm jak i ... odporne na pandemię, bo usługi telekomunikacyjne stały się dobrem pierwszej potrzeby. Klienci nie rezygnują z zakupów i nie przechodzą też na oferty z niższej półki cenowej ...
-
Złośliwe wiadomości e-mail. Co zrobić, gdy dojdzie do ataku?
... ich ze skrzynek wszystkich użytkowników, których dotyczą oraz zautomatyzowanie procesów, które wzmocnią obronę przed przyszłymi zagrożeniami. Wdrażając zautomatyzowane przepływy pracy, klienci firmy Barracuda skrócili czas reakcji nawet o 95%, skracając czas rozprzestrzeniania się zagrożenia i uwalniając swoje zespoły IT, które mogą skupić się na ...
-
Strategia marketingowa - najważniejsze elementy
... trzeba się zmierzyć. Może nie będzie bezpośrednia, ale z pewnością spotkasz się z konkurencją dotyczącą jakiegoś aspektu Twojej firmy. Mogą to być po prostu alternatywne obszary, w których potencjalni klienci wydają pieniądze, wchodzą w interakcje w mediach społecznościowych lub czytają blogi zawierające treści podobne do Twoich. Elementy ...
-
Traci komunikacja miejska, zyskuje wynajem samochodu?
... 2 lat. Klienci mogą również liczyć na całodobowe wsparcie techniczne oraz pomoc assistance. Podróże służbowe Pandemia jeszcze się nie skończyła, ale firmy uruchamiają ponownie ... przypadku sezonowych projektów. Rozwiązania proponowane przez firmy oferujące wynajem samochodu są także sposobem na optymalizację finansów firmy – koszty wynajmu są zawsze, ...
-
4 sposoby na organizację dostaw w e-commerce
... która zajmuje się zarówno magazynowaniem, jak i organizuje dostawy do klientów – mówi Daniel Korbus z firmy XBS Group. – Zalet takiej współpracy jest wiele, a najważniejsze z nich to elastyczny dostęp ... koszyków po brzegi wypełnionych produktami, które ostatecznie nie zostały kupione, gdyż klienci „uciekli” do konkurencji już na ostatnim etapie. ...
-
E-commerce w Czechach w rozkwicie. To szansa dla polskich firm
... To także serwis online i obsługa klienta w języku czeskim, czego oczekują tamtejsi klienci. Eksport z Polski do Czech systematycznie rośnie w siłę Bliskość geograficzna i ... sobie na stosunkowo niewielkim rynku. Biznesowa pewność siebie sprawia, że czasami firmy nie doceniają konkurencji i trudności, które mogą napotkać, chcąc rozwinąć sprzedaż w ...
-
Branża gastronomiczna musi spłacić 754 mln zł zaległości
... pandemii W pierwszym roku z COVID-19, mimo dopłat i pomocy Państwa, wartość nieuregulowanych przez firmy gastronomiczne faktur i rat kredytów wzrosła o prawie 90 mln zł i ... , tych którzy przetrwali, na nogi mieli po pandemii postawić stęsknieni i wygłodniali klienci. Szczególnie, że jak wynika z badań zrealizowanych dla BIG InfoMonitor, przez ...
-
Zadłużenie branży motoryzacyjnej spada, ale 12 tys. firm wciąż ma problemy
... to zobowiązania mocno przeterminowane – o ich odzyskanie walczą wtórni wierzyciele, czyli firmy windykacyjne i fundusze sekurytyzacyjne. Niemal 100 mln zł to długi wobec ... w fabrykach i problemy z łańcuchami dostaw innych części i podzespołów, a z drugiej sami klienci wstrzymują swoje decyzje zakupowe. Według danych Cyfryzacji KPRM, w ciągu ...
-
Jak zadbać o User Experience (UX) w m-commerce? Najnowsze rekomendacje
... stabilność elementów witryny w trakcie jej ładowania). Na bazie tych wyników firmy otrzymały raport wraz z dokładnym omówieniem proponowanych wdrożeń, aby poprawić zarówno ... – dzięki temu użytkownik może uniknąć pomyłek oraz łatwiej zrozumieć prezentowane treści. Klienci chcą szybkich witryn internetowych - TOP 5 rekomendacji szybkości Smartfon, na ...
-
Usługi i budownictwo najbardziej potrzebują windykacji
... przygotowanej przez Ministerstwo Sprawiedliwości, która traktuje firmy windykacyjne pejoratywnie. Tymczasem badanie ukazuje zupełnie inną optykę. Firmy windykacyjne są postrzegane i ... , dla którego konieczna jest współpraca sektora usługowego z firmami windykacyjnymi to to, że klienci chętniej płacą za towary, niż za usługi, które uważają za mniej ...
-
Czterodniowy tydzień pracy w Polsce? Czy to trafiony pomysł?
... obecności managementu jeden dzień w tygodniu, co ma utrudnić pracę firmy (52% ankietowanych), obawa, że potencjalni klienci nie zostaną pozyskani i obsłużeni (47%), trudności z podziałem zadań w ... na dwie grupy: osobiste dla pracowników oraz wpływające na działania firmy. Konsekwencje dla funkcjonowania pracowników Zazwyczaj to pozytywny wpływ na ...
-
Sztuczna inteligencja w polskich firmach. Ciągle niewykorzystany potencjał?
... i marketing. Firmy z sektora life sciences przodują też pod względem planów digitalizacji obszaru operacji wewnętrznych (46%) i zarządzania operacyjnego (43%) zostawiając inne sektory wyraźnie w tyle. Firmy stają przed wyzwaniem dotyczącym zaspokojenia dynamicznie zmieniających się potrzeb użytkowników, którymi są zarówno ich klienci (Customer ...
Tematy: nowe technologie, sztuczna inteligencja, chmura, blockchain, metawersum, rozwój firmy, ChatGPT, CRM, ERP -
Od miedzianych monet po sztuczną inteligencję. Jak zmieniały się programy lojalnościowe?
... dekadą dla programów lojalnościowych. W okresie trudności gospodarczych i nadejścia ery cyfrowej firmy zwróciły się ku programom lojalnościowym jako strategicznemu narzędziu do utrzymania zaangażowania ... może działać jak przyspieszacz w cyklu życia klienta. Badania pokazują, że klienci już w pierwszym lub drugim roku swojej relacji z marką mogą ...
-
Skuteczna segmentacja rynku w e-commerce
... analitycznymi lub wbudowanymi panelami monitorującymi dane klientów. Te informacje pozwolą ci zidentyfikować, kim są twoi najbardziej aktywni klienci i do kogo powinieneś kierować komunikację i ofertę. Firmy mogą segmentować klientów na podstawie historii zakupów, zainteresowań, urządzeń, decyzji zakupowych, lokalizacji, płci, itp. Krok 3: analiza ...