eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościPublikacje › Znane marki a SEO

Znane marki a SEO

2013-01-29 10:17

Przeczytaj także: SEO i SEM. Jak maksymalizować sprzedaż?


Strategia SEO przypominająca polega na przypomnieniu klientom o naszym produkcie. Strategia wzmacniająca ma na celu wzmocnienie naszej pozycji w optymalnym okresie sprzedaży. W przypadku SEO należy to robić z dużym wyprzedzeniem. Działania w zakresie pozycjonowania strony w wyszukiwarkach zawsze związane są z pewnym opóźnieniem. Trzeba też pamiętać, że wiele innych firm będzie również starało się wykorzystać dobry czas na zwiększoną sprzedaż. Ostatnia strategia rozszerzająca w SEO będzie polegała na rozszerzeniu zakresu słów kluczowych - łączących okoliczności z produktem (np. kiełbasa na biwak, kosze biwakowe).

Wydawać by się mogło, że popularność firmy i marki w świecie realnym zawsze przekłada się na popularność w Internecie. Taka prosta prawidłowość nie istnieje. Choć oczywiście jest wiele firm, których popularność ze świata realnego przekłada się na popularność w sieci bez specjalnych działań marketingowych. Jednakże jest wiele przypadków w Internecie, gdzie małe firmy (często nieznane szerszej publiczności) są wyżej w wynikach wyszukiwania niż duże koncerny. Dla tych koncernów nie jest to sytuacja komfortowa. Nie poprawia ich wizerunku. Nie pomaga także w sprzedaży. Reasumując należy stwierdzić, że działania SEO to obecnie niezbędny element działań marketingowych, także dla firm i marek dobrze znanych i już rozpoznawalnych. Mówiąc potocznie „odpuszczenie” tego obszaru, firma może przypłacić poważnymi konsekwencjami.

poprzednia  

1 2

oprac. : Grupa TENSE Grupa TENSE

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: