Optymistyczna branża e-commerce
2011-12-08 11:33
Przeczytaj także: 10 kluczowych zmian w e-commerce, które przyniosła pandemia
Czym skusić klienta?
Specjalne oferty świąteczne dla swoich klientów przygotowuje aż 64,5% ankietowanych, natomiast 35,5 % sklepów internetowych nie planuje wprowadzenia żadnej specjalnej oferty w tym okresie.
fot. mat. prasowe
Czy Pana/Pani sklep przygotowuje specjalne oferty świąteczne dla klientów?
Czy Pana/Pani sklep przygotowuje specjalne oferty świąteczne dla klientów?
W ankiecie, Shoper dopytywał również o sposoby przyciągania klientów do sklepów internetowych. Pytanie to było wielokrotnego wyboru.
fot. mat. prasowe
W jaki sposób stara się Pan/Pani zainteresować klientów ofertą sklepu w okresie świątecznym?
W jaki sposób stara się Pan/Pani zainteresować klientów ofertą sklepu w okresie świątecznym?
fot. mat. prasowe
Co według Pana/Pani przyciąga klientów do danego sklepu?
Co według Pana/Pani przyciąga klientów do danego sklepu?
Zakupy online. 7 (przedświątecznych) wskazówek dla e-sprzedawcy
oprac. : Aleksandra Baranowska-Skimina / eGospodarka.pl








7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem
