Telefony i multimedia
2005-01-26 00:17
Przeczytaj także: Kto pobiera multimedia na komórki
Jak się okazuje, w gospodarstwach domowych posiadających łącze internetowe aż 42% użytkowników telefonów komórkowych chętnie używałoby ich do słuchania muzyki, a 30% do oglądania filmów i programów telewizyjnych. Wśród najmłodszych ankietowanych – osób w wieku od 18 do 24 lat – wskaźniki te są jeszcze wyższe i wynoszą odpowiednio 60% i 46%.Osoby przyzwyczajone do mediów cyfrowych coraz częściej myślą o korzystaniu z „komórek” jako terminali umożliwiających dostęp do materiałów multimedialnych. Rozwój tego rynku uzależniony jest jednak w znacznej części od oferty, jaką dla użytkowników telefonów komórkowych przygotują producenci.
Jakie telefony komórkowe dla biznesu?
oprac. : 4Press
Przeczytaj także
Najnowsze w dziale Wiadomości
-
Elektroniczny nos wspomagany AI może zrewolucjonizować badania na cukrzycę i choroby serca
-
Koszyk świąteczny 2025 droższy o prawie 10%. Gdzie kupić najtaniej produkty na święta?
-
Shadow AI w polskich firmach - jak pracownicy narażają organizacje na wycieki danych?
-
Budowanie marki premium w Polsce: jakie kompetencje są dziś warte więcej niż kapitał?





2035 rok coraz mniej realny? Europa traci tempo w wyścigu o elektromobilność
