Pakiety bezpieczeństwa McAfee 2009
2008-10-17 12:59
Przeczytaj także: Antywirusy McAfee w nowych wersjach
Nowości w produktach z linii 2009 obejmują:- technologię aktywnej ochrony (Active Protection), która umożliwia rozpoznawanie nowych zagrożeń
- ochronę przeciwspamową klasy korporacyjnej
- ochronę sieci domowej, która ostrzega konsumentów w przypadku wykrycia intruzów
- ochronę m.in. plików zawierających informacje finansowe oraz ochronę przed kradzieżą tożsamości lub numeru karty płatniczej podczas zakupów online
McAfee VirusScan Plus, McAfee Internet Security i McAfee Total Protection zawierają funkcje, takie jak ochrona przed phishingiem i wirusami, ocena bezpieczeństwa stron internetowych, ochrona wrażliwych dokumentów, tworzenie kopii zapasowych dokumentów, optymalizacja komputera i wykrywanie intruzów w sieci domowej.
Nowe funkcje w wersji 2009:
- Ochrona przeciwkradzieżowa plików i danych: Dostępna jako bezpłatny bonus do McAfee Total Protection. McAfee Anti-Theft umożliwia konsumentom przeciągnięcie wrażliwych plików do „cyfrowego sejfu” na komputerze lub dysku USB, którego zawartość jest następnie szyfrowana. McAfee Anti-Theft jest dostępna jedynie w wersji angielskiej.
- McAfee SECURE: Jest częścią ochrony stron internetowych zapewniającą ochronę przed kradzieżą tożsamości i naruszeniem bezpieczeństwa kart płatniczych.
- Quick Scan: Skanowanie najbardziej wrażliwych obszarów komputera.
- Wsparcie techniczne: McAfee zapewnia bezpłatne wsparcie techniczne przez telefon, chat i email.
![Kaspersky Tablet Security [© bloomua - Fotolia.com] Kaspersky Tablet Security](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/Kaspersky-Tablet-Security/Kaspersky-Tablet-Security-107765-150x100crop.jpg)
oprac. : Regina Anam / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Najnowsze w dziale Wiadomości
-
Nowa aplikacja Koszyk Zakupowy: sprawdź, gdzie zrobisz taniej zakupy spożywcze w największych sieciach
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?