eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozy › Branża PR w mediach XI 2007

Branża PR w mediach XI 2007

2007-12-18 12:09

Branża PR w mediach XI 2007

Kontekst, w jakim pisano o PR i ocena publikacji. © fot. mat. prasowe

PRZEJDŹ DO GALERII ZDJĘĆ (2)

W listopadzie najczęściej poruszanym tematem był PR Polski - w zestawieniu znajdują się 104 publikacje o tej tematyce. W listopadowym raporcie wyszczególniono dwa nowe tematy, które często pojawiały się w przekazach medialnych: relacje inwestorskie i temat nieudanej współpracy krakowskiej Straży Miejskiej z agencją Event Factory. Firma ta jednocześnie znalazła się wśród najczęściej wzmiankowanych w listopadzie agencji. Co ciekawe, temat CSR-u, bardzo popularny w poprzednich miesiącach, został w listopadzie poruszony zaledwie dwa razy - wynika z raportu opublikowanego przez PRoto.

Przeczytaj także: Branża PR w mediach IX 2007

Z analizy 210 publikacji wynika, że większość (156) listopadowych przekazów o branży PR miała wydźwięk neutralny, 21 materiałów było pozytywnych, a 33 publikacje miały charakter negatywny.

fot. mat. prasowe

Kontekst, w jakim pisano o PR i ocena publikacji.

Kontekst, w jakim pisano o PR i ocena publikacji.









W listopadzie 77 razy cytowano i 31 razy wzmiankowano osoby w kontekście public relations. Natomiast firmy, instytucje i agencje wzmiankowano w analizowanych publikacjach 67 razy.

Trzy najczęściej cytowane osoby w listopadzie to: Piotr Czarnowski, Adam Łaszyn i Mateusz Zmyślony, w mediach powoływano się na każdego z nich po trzy razy. Wśród osób najczęściej wzmiankowanych w kontekście PR-u znalazła się Agnieszka Liszka, rzeczniczka nowego rządu, o której wspominano 9 razy.
Wśród najczęściej cytowanych/wzmiankowanych w kontekście PR-u agencji zwyciężyła firma Eskadra PR, która była wzmiankowana cztery razy i wyprzedziła Event Factory, Liberty Group oraz ITBC Communication - wszystkie wzmiankowane po trzy razy. Wśród firm i instytucji najczęściej wymieniano Polską Organizację Turystyczną (siedem razy), PAIiIZ i ZFPR – po cztery razy.

W listopadzie 2007 roku opublikowano 210 artykułów dotyczących branży public relations. 22 z nich to materiały z radia i telewizji, pozostałe - to publikacje prasowe.

Wśród mediów najczęściej poruszających tematykę PR-owską na pierwszym miejscu znalazła się ponownie Gazeta Wyborcza, która na łamach swojego ogólnopolskiego wydania oraz dodatków regionalnych opublikowała 38 artykułów związanych tematycznie z branżą PR.

Przeczytaj także: Branża PR w mediach IV 2010 Branża PR w mediach IV 2010

oprac. : Aleksander Walczak / eGospodarka.pl eGospodarka.pl

Więcej na ten temat: monitoring mediów, media, branża PR, raport PRoto

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: