Co trzeci dolar dla e-Mikołaja
2002-10-03 23:22
Przeczytaj także: easySHOP w ofercie Pro-Creation
Dwa ostatnie miesiące roku generują 32 procent wszystkich obrotów sektora e-handlowego business-to-customer.Są szanse na bardzo dobry interes bożonarodzeniowy - mówi Ken Cassar, analityk z Jupitera. - Należy jednak liczyć się z tym, że ogólna liczba internautów kupujących w sieci nie wzrośnie w tym roku. Sklepy internetowe powinny się zatem skupić na czynnikach, które mogą zadecydować o sukcesie - chodzi tu przede wszystkim o atrakcyjne ceny oraz dogodne warunki dostaw zakupionych towarów.
W tym roku nie zmieni się grupa najchętniej kupowanych towarów-prezentów. Będą to książki, muzyka, odzież oraz zabawki.
Jupiter Research szacuje, że w okresie świąt do kas e-sklepów spłynie 13,1 miliarda dolarów.
oprac. : Jerzy Piątek / CentrumPrasowe.net
Przeczytaj także
-
Akt o usługach cyfrowych. Jak wpłynie na e-commerce?
-
Dyrektywa Omnibus wciąż sporym problemem dla e-commerce
-
Jak AI zmieni e-commerce? Trendy 2024
-
Sprzedaż e-commerce ruszyła za granicę. Skąd ten pęd?
-
Oto najlepsze blogi e-commerce w kategorii "Dom i ogród"
-
E-commerce: Polacy pokochali platformy marketplace
-
Trendy w e-commerce 2024
-
Boże Narodzenie coraz bliżej. Na co uważać podczas zakupów online?
-
Na Black Friday czekają sklepy, klienci i cyberprzestępcy