Matka Polka Instagramowa
2016-03-29 13:22
Przeczytaj także: Matka Polka Internetowa: czego matki szukają w sieci
Matki lubią dzielić się z innymi swoimi emocjami. Aby ich wpisy nie ograniczały się zasięgiem jedynie do grona znajomych, stosują hashtagi. Tematem przewodnim instagramowych wpisów młodych matek są dzieci (prawie 80% treści). Nieco ponad 20% postów skupia się nad samymi mamami. Przedmiotem wpisów są wydarzenia z życia codziennego, jak np. relacje z kreatywnych zabaw z dzieckiem.Prawie co piąte zdjęcie przedstawiało wizerunek kobiety. We wpisach o sobie samej, kobieta najczęściej pisze o tym, w jaki sposób dba o siebie (porusza zarówno kwestie wyglądu, sportu jak i odżywiania). W tym kontekście wyróżniają się szczególnie wpisy prezentujące #fitmum, w których matki pokazują, w jaki sposób wracają do formy po porodzie.
Dla części kobiet ważne jest, aby mimo przybierania na wadze w czasie ciąży, podkreślać swoją kobiecość (#sexymum). Dla części matek Instagram jest też sposobem na pochwalenie się własną aktywnością (rękodzieło, własny biznes).
Wśród najczęściej stosowanych przez matki hashatagów pojawiały się anglojęzyczne opisy (#instababy, #baby, #love). Chętnie używano opisów płci dziecka (#babyboy, #babygirl). Do wpisów podkreślających atrakcyjność kobiety dodawano hashtag #polishgirl
fot. mat. prasowe
Co jest widoczne na zdjęciu?
Głównym tematem zdjęć są dzieci (45%).
![Social media 2024. Kto i jak korzysta? [© Joshua Miranda z Pixabay] Social media 2024. Kto i jak korzysta?](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/social-media/Social-media-2024-Kto-i-jak-korzysta-260606-150x100crop.jpg)
oprac. : eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
W czym lepsi są drobni influencerzy i jak z nimi współpracować?
-
Jak wykorzystać media społecznościowe w rekrutacji?
-
Czy to koniec zbiórek crowdfundingowych na Facebooku i Instagramie?
-
Politycy w social mediach: posłowie czy już influencerzy?
-
O wynikach II tury wyborów współdecydują media społecznościowe
-
Wybory samorządowe: prezydenci miast jak influencerzy?
-
10 wskazówek, jak rozpoznać fałszywych znajomych w social mediach
-
Aplikacja Threads - 100 mln użytkowników w 5 dni
-
Social media opanowane przez kobiety i reklamy?
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)