eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościTelekomunikacja › Usługi telefoniczne w UPC

Usługi telefoniczne w UPC

2005-11-29 01:08

UPC Polska wprowadza usługi telefonii cyfrowej, stając się tym samym dostawcą potrójnej usługi: telewizji, Internetu i telefonii. Pierwsi klienci UPC mogą zamawiać nową usługę w Bydgoszczy, Katowicach, Krakowie, Lublinie, Szczecinie, Trójmieście, Warszawie i Wrocławiu. Nowa usługa oferuje m.in. możliwość dzwonienia bez ograniczeń po południu i wieczorami w ramach niskiego abonamentu miesięcznego.

Przeczytaj także: Telefonia cyfrowa ASTER

Wprowadzenie usług telefonicznych jest kontynuacją strategii triple play UPC, czyli oferowania trzech usług za pośrednictwem jednej sieci kablowej. Z usługi telefonii cyfrowej UPC korzystają już klienci w Holandii, Francji i na Węgrzech.

UPC Polska świadczy usługi telefoniczne w oparciu o platformę technologiczną, wykorzystującą protokół SIP. Platforma ta stwarza duże możliwości rozwoju usług dodatkowych w przyszłości, takich jak np. wideotelefonia, personal call manager czy unified messaging.

UPC wprowadza nową usługę jednocześnie w ośmiu największych miastach, w których działa, tzn. w Bydgoszczy, Katowicach, Krakowie, Lublinie, Szczecinie, Trójmieście, Warszawie i Wrocławiu. Skorzystają z niej klienci mieszkający w zasięgu sieci przystosowanej do świadczenia usług zintegrowanych. Do końca 2005 roku w zasięgu potrójnej usługi UPC ma być blisko milion gospodarstw domowych.

Usługa telefoniczna UPC charakteryzuje się zbliżoną funkcjonalnością do tradycyjnej telefonii stacjonarnej. Aby z niej korzystać, użytkownik nie potrzebuje komputera ani łącza internetowego. Wystarczy przełączyć aparat telefoniczny z gniazda dotychczasowego operatora telefonicznego do gniazda UPC przy użyciu modemu dostarczonego i zainstalowanego przez UPC.

UPC oferuje również praktyczne usługi dodatkowe, takie jak m.in. prezentacja numeru abonenta wywołującego, blokada połączeń wychodzących, itp.

Klienci mogą łączyć usługi w pakiety, np. telewizyjnej i telefonicznej, internetowej i telefonicznej lub wszystkich trzech.

Z chwilą uruchomienia usług telefonicznych UPC Polska oferuje dwie taryfy telefoniczne: „Tanie Rozmowy UPC” i „Darmowe Rozmowy UPC”.

Taryfa „Tanie Rozmowy UPC” to rozwiązanie dla osób, które lubią rozmawiać i nie chcą płacić wysokiego abonamentu. Miesięczny abonament wynosi od 29,90 zł brutto. Realizując połączenia lokalne, międzymiastowe, międzynarodowe i do sieci komórkowych użytkownik płaci za każdą rozpoczętą minutę połączenia. Po godzinie 18.00 w dni powszednie oraz w weekendy UPC oferuje atrakcyjne stawki dla połączeń międzymiastowych i do sieci komórkowych.

Z kolei taryfa „Darmowe Rozmowy UPC” to oferta dla osób, które dużo rozmawiają wieczorami i w weekendy. Miesięczny abonament wynosi od 64,90 zł brutto. W ramach tego abonamentu można dzwonić bez ograniczeń i za darmo w weekendy, a w dni powszednie od 18:00, do abonentów wszystkich sieci stacjonarnych w Polsce. Dodatkowo w ramach taryfy „Darmowe Rozmowy UPC” wszystkie połączenia krajowe w ramach sieci UPC, czyli między klientami UPC, są bezpłatne.

oprac. : eGospodarka.pl eGospodarka.pl

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: