eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościMedia › Najczęściej cytowane media XI 2014

Najczęściej cytowane media XI 2014

2014-12-20 01:10

Przeczytaj także: Najczęściej cytowane media X 2014


Radio


Spośród rozgłośni radiowych najczęściej powoływano się na informacje podawane na antenie RMF FM. Dalej uplasowało się Radio ZET.

fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze stacje radiowe

Wśród stacji radiowych tytuł lidera należy do RMF FM, drugie miejsce zajęło Radio ZET


Portale internetowe


Wśród najczęściej cytowanych portali na pierwszym miejscu sklasyfikowano onet.pl, na drugim – sportowefakty.pl.

fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze portale internetowe

W listopadzie liderem zestawienia został onet.pl


Media ekonomiczne


Najczęściej przywoływanym prasowym medium ekonomicznym był Puls Biznesu, z kolei najczęściej cytowanym portalem został bankier.pl.

fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotórcze media biznesowe

Puls Biznesu wygrał z dużą przewagą nad drugim bankier.pl


Media regionalne


Dziennik Polski był w analizowanym czasie najczęściej cytowanym medium regionalnym.

fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze media regionalne

Dziennik Polski, podobnie jak w październiku, był najczęściej cytowanym medium regionalnym


Informacje o badaniu


Badanie przeprowadzono na podstawie 4 585 przekazów z mediów (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu 1 do 30 listopada 2014 r. Dziennikarze odnosili się do wiadomości z innych mediów 4 656 razy (2946 razy w prasie, 1097 w telewizji i 613 w radio).

Analiza obejmuje ponad 900 gazet i czasopism oraz stacje telewizyjne (TVP1, TVP2, TVPinfo, TVN, TVN24, TVN CNBC, TVN TURBO, POLSAT, Polsat News, TV BIZNES, TV4) i wybrane programy w rozgłośniach radiowych (PR1, PR3, PR4, Radio Dla Ciebie / RDC, Radio Maryja, Radio PiN, Radio RMF FM, Radio Zet, Radio TOK FM).
Badanie wykonano na podstawie materiałów z monitoringu prasy, radio i telewizji, w których pojawiały się nazwy mediów: prasowych, portali internetowych, stacji radiowych i telewizyjnych lub tytuły ich programów.

UWAGA: Badanie nie obejmuje cytowań opublikowanych w internecie. Natomiast pod uwagę brane są cytowania mediów internetowych, jeśli pojawiły się one w prasie, radio bądź w telewizji.


poprzednia  

1 2

oprac. : Agata Fąs / eGospodarka.pl eGospodarka.pl

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: