eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościMedia › Najczęściej cytowane media VIII 2014

Najczęściej cytowane media VIII 2014

2014-09-26 13:38

Najczęściej cytowane media VIII 2014

Najczęściej cytowane media VIII 2014 © gstockstudio - Fotolia.com

PRZEJDŹ DO GALERII ZDJĘĆ (10)

Jak wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów, najczęściej cytowanymi mediami w sierpniu 2014 r. były: Wprost, Rzeczpospolita i Gazeta Wyborcza. Za nimi uplasował się Dziennik Gazeta Prawna. Wśród stacji radiowych nowym liderem został TOK FM, który zepchnął RMF FM na pozycję drugą.

Przeczytaj także: Monitoring mediów: cytowania VIII 2014

Prasa


W rankingu najczęściej cytowanych mediów w dalszym ciągu przodują tytuły prasowe. Pierwsze miejsce zajął tygodnik Wprost, na drugiej pozycji znalazła się Rzeczpospolita, na trzeciej – Gazeta Wyborcza.

fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotórcze media

Najczęściej cytowanym medium w sierpniu, podobnie jak przed miesiącem, był tygodnik Wprost


fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotórcze tytuły prasowe

Wśród tytułów prasowych liderem sierpniowego zestawienia został Wprost przed Rzeczpospolitą i Gazetą Wyborczą


Wśród najczęściej cytowanych tygodników i dwutygodników pierwsze miejsce zajmuje Wprost. Natomiast miesięcznikiem, na który najczęściej powoływały się inne media, był Forbes.

fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze tygodniki i dwutygodniki

Wprost był w sierpniu najbardziej opiniotwórczym tytułem w kategorii "tygodniki i dwutygodniki". Drugie miejsce zajął "Do rzeczy"


fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotórcze miesięczniki

Najczęściej cytowanym miesięcznikiem w sierpniu był Forbes. Drugie miejsce należało do Twojego Stylu.


Telewizja


W kategorii stacje telewizyjne najczęściej powoływano się na informacje podawane na antenie TVN24. Na drugim miejscu znalazło się TVPinfo.

fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze stacje telewizyjne

Wśród stacji telewizyjnych najczęściej powoływano się na informacje podawane na antenie TVN24.


Radio


Spośród rozgłośni radiowych, inaczej niż miesiąc wcześniej, najczęściej powoływano się na informacje podawane na antenie TOK FM. RMF FM spadł na pozycję drugą.

fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze stacje radiowe

W kategorii "stacje radiowe" zwycięzcą został TOK FM przed RMF FM


Portale internetowe


Wśród najczęściej cytowanych portali na pierwszym miejscu sklasyfikowano onet.pl, natomiast na drugim – tvn24.pl.

fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze portale internetowe

W sierpniowym zestawieniu nadal przewodzi onet.pl


Media ekonomiczne


Najczęściej przywoływanym medium ekonomicznym był Puls Biznesu przed miesięcznikiem Forbes i portalem money.pl.

fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotórcze media biznesowe

Najczęściej przywoływanym medium ekonomicznym był w sierpniu Puls Biznesu


Media regionalne


Polska Gazeta Wrocławska była w analizowanym okresie najczęściej cytowanym medium regionalnym.

fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze media regionalne

Polska Gazeta Wrocławska była w sierpniu najczęściej cytowanym medium regionalnym


Informacje o badaniu


Badanie przeprowadzono na podstawie 4 005 przekazów z mediów (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu 1 do 31 sierpnia 2014 r. Dziennikarze odnosili się do wiadomości z łamów innych mediów 4 089 razy (2563 razy w prasie, 781 w telewizji i 745 w radio).

Analiza obejmuje ponad 1000 gazet i czasopism oraz stacje telewizyjne (TVP1, TVP2, TVPinfo, TVN, TVN24, TVN CNBC, TVN TURBO, POLSAT, Polsat News, TV BIZNES, TV4) i wybrane programy w rozgłośniach radiowych (PR1, PR3, PR4, Radio Dla Ciebie / RDC, Radio Maryja, Radio PiN, Radio RMF FM, Radio Zet, Radio TOK FM).
Badanie wykonano na podstawie materiałów z monitoringu prasy, radia i telewizji, w których pojawiały się nazwy mediów: prasowych, portali internetowych, stacji radiowych i telewizyjnych lub tytuły ich programów.

UWAGA: Badanie nie obejmuje cytowań opublikowanych w internecie. Natomiast pod uwagę brane są cytowania mediów internetowych, jeśli pojawiły się one w prasie, radio bądź w telewizji.


oprac. : Agata Fąs / eGospodarka.pl eGospodarka.pl

Przeczytaj także

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: