eGospodarka.pl
bezpłatny program PIT 2019

eGospodarka.plWiadomościMedia › Najczęściej cytowane media II 2020. Onet znów liderem

Najczęściej cytowane media II 2020. Onet znów liderem

2020-03-27 00:36

Najczęściej cytowane media II 2020. Onet znów liderem

Onet liderem rankingu mediów © BillionPhotos.com - Fotolia.com

PRZEJDŹ DO GALERII ZDJĘĆ (10)

Onet po raz kolejny został najbardziej opiniotwórczym medium. Portal prowadzi w zestawieniu od marca ubiegłego roku. Z analizy przeprowadzonej w lutym 2020 roku przez Instytut Monitorowania Mediów wynika, że na podium znalazły się także Rzeczpospolita i RMF FM. Na kolejnych pozycjach uplasowały się kolejno "Gazeta Wyborcza" i Wirtualna Polska.
W lutym wzrost liczby cytowań, w stosunku do stycznia 2020, odnotowały: "Gazeta Wyborcza", "Rzeczpospolita", "Dziennik Gazeta Prawna", RMF FM, TVN i "Fakt".

Prasa


W lutym 2020 roku najczęściej cytowanym tytułem prasowym była "Rzeczpospolita". "Gazeta Wyborcza" na miejscu drugim. Na trzecim "Dziennik Gazeta Prawna". Znaczący wzrost ilości cytowań w porównaniu do ubiegłego miesiąca odnotowały: "Wprost” oraz "Gazeta Wyborcza”.

Wśród najczęściej cytowanych tygodników lutego liderem zostaje tygodnik "Wprost". Stało się tak za sprawą publikacji wywiadu z prezydentem RP Andrzejem Dudą. "Do Rzeczy" na miejscu drugim. "Gazeta Polska" na pozycji trzeciej.

Na podium wśród najczęściej cytowanych miesięczników znalazł się "Forbes". "Perspektywy" ma miejscu drugim, "Press" na miejscu trzecim. Spadek liczby cytowań w porównaniu do stycznia odnotowały "Perspektywy", "Elle" oraz miesięcznik "Zwierciadło".

fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze media

W tym miesiącu najbardziej opiniotwórczym medium okazał się Onet.


fot. mat. prasowe

Prasa

Wśród mediów prasowych na pierwszym miejscu pod względem częstotliwości cytowania uplasowała się „Rzeczpospolita".


fot. mat. prasowe

Tygodniki

Najbardziej opiniotwórczymi tygodnikami i dwutygodnikami tego miesiąca, były: „Wprost”, „Do Rzeczy” oraz „Gazeta Polska”.


fot. mat. prasowe

Miesięczniki

Na podium pod względem cytowanych miesięczników pojawiły się kolejno „Forbes” ze 164 wzmiankami, „Perspektywy” oraz „Press”.


Telewizja


Wśród stacji telewizyjnych w lutym 2020 liderem została TVN24. Kolejne miejsca na podium to TVN i Polsat News. TVP Info poza podium. W porównaniu do stycznia br. największe spadki łącznej ilości cytowań odnotowały: Polsat, TV Republika, TVP 3 oraz TVP 1.

fot. mat. prasowe

Telewizja

Najczęściej powoływano się na TVN24.


Radio


RMF FM zostało liderem cytowalności wśród stacji radiowych. Rozgłośnia wyprzedziła Radio ZET oraz Program Pierwszy Polskiego Radia. Rzadziej niż w zeszłym miesiącu cytowano stacje: Radio ZET, Program Pierwszy, TOK FM, Program 24, Program Trzeci, Radio Maryja, Radio Poznań oraz Radio Szczecin.

fot. mat. prasowe

Radio

W kategorii „Stacje Radiowe” niezmiennie prowadzi RMF FM z liczbą 2395 wzmianek.


Portale internetowe


Najczęściej cytowanym portalem internetowym został Onet.pl z łączną ilością 4163 cytatów. Kolejną pozycję zajęła Wirtualna Polska oraz WPolityce.pl. Każdy z dziesięciu najczęściej cytowanych portali odnotował spadek liczby cytowań w stosunku do zeszłego miesiąca.

fot. mat. prasowe

Portale internetowe

Wśród portali internetowych bezkonkurencyjny pozostaje Onet.pl z łączną ilością 4163 cytatów.


Media ekonomiczne


Wśród mediów ekonomicznych liderem lutego 2020 została "Rzeczpospolita". Na miejscu drugim uplasował się "Dziennik Gazeta Prawna". Na najniższym stopniu podium - portal Money.pl.

fot. mat. prasowe

Media ekonomiczne

Prowadzi „Rzeczpospolita” z 2570 wzmiankami.


Media regionalne


Wśród mediów regionalnych na pierwszym miejscu w lutym 2020 znalazł się "Dziennik Zachodni", drugie miejsce należy do "Głosu Wielkopolski", a trzecie do "Dziennika Wschodniego".

fot. mat. prasowe

Media regionalne

W mediach regionalnych na prowadzeniu znalazł się „Dziennik Zachodni”.


Analizę częstotliwości cytowań poszczególnych mediów przez inne media przeprowadzono na podstawie 35876 przekazów pochodzących z monitoringu prasy, radia i telewizji, oraz portali internetowych, w których pojawiały się nazwy mediów prasowych; portali internetowych; stacji radiowych i telewizyjnych lub tytuły ich programów. Badanie dotyczy okresu 1-29 lutego 2020 roku.

oprac. : eGospodarka.pl

Oceń

1 0

Podziel się

Poleć na Wykopie

Poleć artykuł znajomemu Wydrukuj

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

bezpłatny program PIT 2019

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: