eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › postępowanie reklamacyjne
  • Reklamacja na biuro podróży

    Reklamacja na biuro podróży

    12:50 28.08.2013 PORADA

    Jak chronić się przed nieuczciwymi biurami podróży? Chodzi dokładnie o sytuację, kiedy chcę złożyć reklamację. Hotel nie spełniał wymagań, które były podane w ofercie. Złożyłem reklamację pisemnie. Czy oprócz tego też można dołączyć zdjęcia itp.? WIĘCEJ

    Tematy: biuro podróży, reklamacja, wakacje, hotel
  • Odpowiedzialność sprzedawcy za towar niezgodny z umową a forma odpowiedzi sprzedawcy

    Odpowiedzialność sprzedawcy za towar niezgodny z umową a forma odpowiedzi sprzedawcy

    16:48 23.08.2013 PORADA

    Ustawa "mówi", że sprzedawca powinien udzielić skutecznej odpowiedzi na reklamację złożoną w ramach odpowiedzialności za towar niezgodny z umową. Czy odpowiedź taka musi być udzielona pisemnie czy dopuszczalna jest inna forma informacji, np.: firma telekomunikacyjna informuje klienta ... WIĘCEJ

    Tematy: odpowiedzialność sprzedawcy, reklamacja, niezgodność towaru z umową, postępowanie reklamacyjne
  • Wymiana produktu na wolny od wad. Od czego zacząć?

    Wymiana produktu na wolny od wad. Od czego zacząć?

    23:10 05.08.2013 PORADA

    Zakupiłem domek drewniany (ogrodowy). Od początku były problemy z jego budową,(krzywy dach, źle przybity gont, kolor), domek stoi niecałe 4 miesiące a już ma mnóstwo wypaczeń, szczelin między deskami, a sprzedawca zapewniał mnie, że drewno jest maksymalnie wysuszone. Gwarancje mam na ... WIĘCEJ

    Tematy: reklamacja, postępowanie reklamacyjne, prawo do reklamacji, niezgodność towaru z umową
  • Wymiana towaru czy naprawa?

    Wymiana towaru czy naprawa?

    11:04 12.07.2013 PORADA

    Czy sprzedawca może narzucić sposób rozwiązania reklamacji np. że dokona naprawy, a np. nie zgodzi się na wymianę towaru? WIĘCEJ

    Tematy: reklamacja, postępowanie reklamacyjne, prawa konsumenta, uprawnienia kupującego
  • Odesłanie towaru na gwarancję. Kto powinien ponieść koszty przesyłki?

    Odesłanie towaru na gwarancję. Kto powinien ponieść koszty przesyłki?

    15:41 09.07.2013 PORADA

    Kto ponosi koszty odesłania towaru na gwarancję? WIĘCEJ

    Tematy: gwarancja, postępowanie reklamacyjne, zwrot towaru, prawa konsumenta
  • Zwrot telefonu. Towar niezgodny z umową

    Zwrot telefonu. Towar niezgodny z umową

    16:42 18.06.2013 PORADA

    Witam, 14 dni temu oddałem telefon do salonu Orange (towar niezgodny z umowa, tel. oddałem już po raz 3.). Dziś mija 14 dni. Jakie mam prawa i co mogę zyskać w salonie? WIĘCEJ

    Tematy: niezgodność towaru z umową, reklamacja, postępowanie reklamacyjne, prawa konsumenta
  • Ile mam czasu na odesłanie produktu?

    Ile mam czasu na odesłanie produktu?

    16:00 13.06.2013 PORADA

    Ile jest czasu na odesłanie produktu, jeśli był to zakup przez internet i odstąpiono od umowy? WIĘCEJ

    Tematy: odesłanie produktu, reklamacja, zakupy przez internet, prawa konsumenta
  • Reklamacja zabawki. Co mogę zrobić, gdy sklep nie chce jej przyjąć?

    Reklamacja zabawki. Co mogę zrobić, gdy sklep nie chce jej przyjąć?

    20:01 05.06.2013 PORADA

    Witam, Spotkała mnie przykra sytuacja związana z zakupem zabawki i próbą jej reklamacji. Kupiłam tzw. "kota w worku", czyli nie kazałam wyciągnąć zabawki z opakowania sugerując się opisem i zapewnieniem, że działa. Wygląd opakowania - lekko zużyty - skłonił mnie do zapytania o ... WIĘCEJ

    Tematy: prawa konsumenta, niezgodność towaru z umową, reklamacja, wadliwy towar
  • Reklamacja a oryginalne opakowanie

    Reklamacja a oryginalne opakowanie

    11:20 12.04.2013 PORADA

    Czy w przypadku reklamacji towaru, który jest niezgodny z umową, sprzedawca może nie przyjąć reklamowanego produktu ze względu na brak oryginalnego opakowania? WIĘCEJ

    Tematy: reklamacja, zwrot towaru, opakowanie produktu, postępowanie reklamacyjne
  • Ile czasu ma sprzedawca na rozpatrzenie reklamacji?

    Ile czasu ma sprzedawca na rozpatrzenie reklamacji?

    22:13 03.04.2013 PORADA

    Kupiłam telefon w serwisie Allegro. Okazało się, że jest zepsuty, ustaliłam ze sprzedawcą, że mu go odeślę, a on odda go do serwisu. Po dwóch tygodniach ciszy zadzwoniłam do sprzedawcy i dowiedziałam się, że telefon jest w serwisie i nic więcej. Po 22 dniach od wysyłki okazało ... WIĘCEJ

    Tematy: reklamacja, postępowanie reklamacyjne, prawa konsumenta, niezgodność towaru z umową

poprzednia  

1 ... 3 4 5

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: