eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › marketing
  • Marketing mobilny w Australii

    Marketing mobilny w Australii

    15:11 09.10.2005

    ... zrobić” wykorzystując marketing mobilny, bez brania pod uwagę innych opcji i praw rządzących przedsiębiorstwem. Strategie marketingu mobilnego Dla firmy iTouch Australia mobilny marketing ... butelek i zamieszanie spowodowane przedłużeniem oferty - z końca marca do 30 kwietnia. Marketing mobilny to wielki rynek nie tylko w Australii, ale również na ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing mobilny, marketing
  • Etyka w reklamie

    Etyka w reklamie

    13:04 06.10.2005

    O etyce w reklamie oraz możliwości zwalczania nieuczciwego i sprzecznego z dobrymi obyczajami przekazu komercyjnego na drodze samoregulacji dyskutowali w siedzibie "Rzeczpospolitej" przedstawiciele Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Europejskiego Stowarzyszenia Norm w Reklamie, środowisk akademickich, a także organizacji zrzeszających ... WIĘCEJ

    Tematy: etyka w reklamie, reklama, marketing, akcje reklamowe
  • Marketing

    Marketing

    15:30 01.08.2005

    Zespół działań mających na celu zidentyfikowanie i zaspokojenie potrzeb klientów.WIĘCEJ

    Tematy: reklama, marketing
  • DAGMAR - Defining Advertising Goals for Measured Advertising Results

    DAGMAR - Defining Advertising Goals for Measured Advertising Results

    22:49 30.07.2005

    Model określania celów reklamy służący do oceny jej rezultatów. Zasadniczo jest złożony z trzech części. Bada oddziaływania na konsumentów poszczególnych czynników kampanii promocyjnej (nazwa towaru, opakowanie, reklama itp.). Czynniki te konfrontuje z czynnikami przeciwnymi (zakłócającymi kampanię promocyjną) np. konkurencją. W tym celu tworzy ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, marketing, DAGMAR, Defining Advertising Goals for Measured Advertisin
  • Firmy europejskie i marketing

    Firmy europejskie i marketing

    00:03 15.05.2005

    ... bardziej ograniczony niż w USA; • Europejscy szefowie działów marketingu preferują tradycyjne media do osiągania różnorodnych celów marketingowych, natomiast firmy z USA stosują marketing internetowy do pozyskiwania nowych klientów i przywiązywania ich do marki i produktu (tzw. trial & repeat); • Firmy europejskie koncentrują się silniej na ... WIĘCEJ

    Tematy: Internet w marketingu, firmy europejskie, marketing
  • Wykorzystać potencjał (i próżność) konsumenta

    Wykorzystać potencjał (i próżność) konsumenta

    09:27 02.05.2005

    ... wszystkich reklamy word-of-mouth... Zjawisko angażowania konsumenta w proces powstawania produktów i usług oraz w zarządzanie marką z całą pewnością będzie przybierało na sile. Marketing przyszłości nie będzie miał nic wspólnego z wciąż dzisiaj popularną formułą monologu przedsiębiorstwa skierowanego do konsumentów. Obowiązującą formułą stanie się ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, przewaga konkurencyjna, potrzeby wyższego rzędu, rozwój przedsiębiorstwa
  • Reklama "pod" zysk czy sprzedaż?

    Reklama "pod" zysk czy sprzedaż?

    13:38 09.04.2005

    ... zauważyć, co przed chwilą napisałem – „budować markę”. To ciekawe, że marketing zaczął posługiwać się pewnymi wskaźnikami, które są trudno przekładalne na wartości ... brandu? Tu wchodzimy w ślepą uliczkę. Do czego jednak zmierzam? Współczesny marketing, tworząc swój metajęzyk i metodologię położył nacisk na wskaźniki, których zadaniem jest zrobienie ... WIĘCEJ

    Tematy: skuteczność kampanii reklamowej, marketing, reklama, kampanie reklamowe
  • Fałszywa darmowa reklama

    Fałszywa darmowa reklama

    00:05 01.04.2005

    Do UOKiK napływa coraz więcej skarg na działalność zagranicznych firm wysyłkowych, które przesyłają do polskich przedsiębiorców oferty rzekomo darmowej reklamy, nie informując, że w rzeczywistości wiąże się ona z kosztami. Urząd przestrzega przed tego rodzaju praktykami. Przedsiębiorcy, którzy zdecydują się na udzielenie odpowiedzi i wypełnienie ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, marketing, firmy wysyłkowe, Tele Verzeichnis Verlag
  • Reklamy powinny być cool

    Reklamy powinny być cool

    13:12 17.03.2005

    ... . Mirosław Laszczak jest wykładowcą Akademii Techniczno-Humanistycznej w Bielsku-Białej. Specjalizuje się w zarządzaniu strategicznym. kontakt: miroslawlaszczak@wp.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce WIĘCEJ

    Tematy: reklama, marketing, kampanie reklamowe, kreowanie marki
  • Marketing dla MSP - segmentacja rynku

    Marketing dla MSP - segmentacja rynku

    00:03 10.02.2005

    ... , angliści postanowili wykorzystać tę niszę rynkową i skupić swą uwagę wyłącznie na grupie dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Artykuł jest fragmentem książki "Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw" wydanej przez BL Info Polska Sp. z o.o. Bratumiła Pawłowska jest pracownikiem wydawnictwa BL Info Polska i zajmuje się ... WIĘCEJ

    Tematy: grupy nabywców, nisza rynkowa, segmentacja rynku, MSP

poprzednia  

1 ... 10 ... 16 17 18 19

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: