eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › marketing
  • Marketing na diecie

    Marketing na diecie

    20:07 14.11.2004

    ... działania. 2. Nie rzucaj wszystkiego na jedną szalę. Nie przeznaczaj całego budżetu na jedną spektakularną akcję lub formę komunikacji, na przykład, marketing bezpośredni. Jest to kosztowne, mało skuteczne i nie motywuje do szukania nowych form komunikacji. 3. Pomyśl, "Co będę z tego miał?"Tak właśnie ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, komunikacja marketingowa, plan marketingowy
  • eSperto - marketing i zabawa

    eSperto - marketing i zabawa

    00:01 11.11.2004

    ... marketingowym archiwum i nie jest natrętny - jak się nim nie interesujemy, grzecznie... zasypia. Mówimy o nowym narzędziu marketingu desktopowego, udostępnionym przez Wydawnictwo Marketing w Praktyce na stronach portalu firmowego portalu. Postać eSperto stworzyła Agencja Interaktywna Adv.pl. Aplikacje typu screen mate, popularne w krajach, gdzie ... WIĘCEJ

    Tematy: Adv.pl, screen mate, marketing, eSperto
  • Blog jako narzędzie marketingowe

    Blog jako narzędzie marketingowe

    12:44 30.09.2004

    ... specjalistą w zakresie e-PR oraz badaczem zjawiska wirtualnych społeczności i społeczeństwa informacyjnego, kontakt: grzegorz.mazurek@k2.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce WIĘCEJ

    Tematy: blogi, marketing, narzędzia marketingowe, wirtualne dzienniki
  • PRL w marketingu

    PRL w marketingu

    13:39 30.08.2004

    Mogłoby się wydawać, że propaganda serwowana nam przez PRL odeszła już dawno do lamusa i nikt za nią nie tęskni. Tymczasem okazało się, że motywy socjalistyczne doskonale odnalazły swoje miejsce w reklamie i święcą triumfy popularności. Jak to się stało? Reklamodawcą, który zdecydował się podjąć ryzyko i wykorzystać na szeroką skalę elementy ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, socjalizm, NetArt, onet.pl
  • E-klient - zachowania nabywców

    E-klient - zachowania nabywców

    14:55 23.08.2004

    ... komputerów. Przekaz reklamowy w Internecie prawdopodobnie już niedługo będzie przypominał rodzaj interaktywnej reklamy telewizyjnej serwowanej jedynie osobom z danego segmentu docelowego. Marketing w Internecie to przede wszystkim szereg działań mających na celu pielęgnowanie relacji pomiędzy firmą a indywidualnym klientem. Pozwala mu również na ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, promocja w Internecie, zakupy w Internecie, skep internetowy
  • Konkurs na najlepszą reklamę

    Konkurs na najlepszą reklamę

    00:02 06.08.2004

    Już tylko niespełna 4 tygodnie pozostały polskim firmom i agencjom marketingu internetowego, aby zgłosić się do międzynarodowego konkursu na najlepszą kampanię internetową AD:TECH Awards. Do udziału w konkursie zaproszone są wszystkie firmy, które mogą pochwalić się interaktywnym projektem WWW zrealizowanym po 1 maja 2003. Główny cel ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, konkurs reklamy, marketing, reklama
  • Niedostępny dział marketingu

    Niedostępny dział marketingu

    16:11 04.07.2004

    Idea istnienia działu marketingu w firmie nie powinna być przypadkiem, gdyż ma on do spełnienia bardzo ważne zadania. Dobrze działający marketing ma zapewnić dostosowanie produktów lub usług do oczekiwań rynku, dbać o dobry wizerunek przedsiębiorstwa, posługując się ceną, produktem, promocją i dystrybucją. W długiej ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, dział marketingu, strategia marketingowa, obsługa klienta
  • Marketing relacji z klientem

    Marketing relacji z klientem

    13:59 10.06.2004

    ... wartościowych relacji z obecnymi i przyszłymi klientami. Kluczowe słowo w tym zdaniu? Relacje. Jeżeli myślisz o skutecznej promocji online, marketing relacji staje się kluczem do sukcesu. CZYM JEST MARKETING RELACJI? Marketing relacji to proces budowania bliskich relacji z obecnymi i nowymi klientami. Polega on na stałym dialogu w określonym czasie ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, relacje z klientem, pr
  • Nowe oblicze reklamy?

    Nowe oblicze reklamy?

    02:27 09.06.2004

    Przez lata marketing w Internecie opierał się głównie na konwencjonalnych banerach. Teraz agencje reklamowe pracują nad materiałami reklamowymi, które Internauci sami będą chcieli oglądać, ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, marketing, banery, rynek reklamy
  • Skuteczny link sponsorowany

    Skuteczny link sponsorowany

    13:21 07.06.2004

    ... Research, czerwiec 2003, http://www.iab.net/ 3 za Google, więcej: https://adwords.google.com/select/faq/network.html#1 Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce wejdź .WIĘCEJ

    Tematy: marketing, reklama, linki sponsorowane

poprzednia  

1 ... 10 ... 17 18 19

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: