eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › marketing
  • Jaka reklama działa na matki?

    Jaka reklama działa na matki?

    01:20 16.11.2006

    Zaledwie 20 proc. matek uważa, że reklamodawcy skutecznie do nich docierają ze swoimi przekazami. Okazuje się że podczas podejmowania decyzji zakupowych, większość z nich najchętniej korzysta z rekomendacji i informacji innych mam. 70 proc. matek uważa, iż reklamy nie są adresowane do nich, a 30 proc. podkreśla, że niektóre nawet je obrażają, ... WIĘCEJ

    Tematy: ciąża, matki, preferencje zakupowe, reklama
  • Plotka kontra reklama

    Plotka kontra reklama

    13:51 04.11.2006

    Czy rzeczywiście można tak powiedzieć? A może raczej plotka to też reklama? Umiejętnie wykorzystana, kontrolowana plotka może być nieocenionym elementem kampanii reklamowej. Doskonałym przykładem produktu rozreklamowanego dzięki plotce, bez wykorzystania innych kanałów komunikacji, jest stworzona w latach 60. w USA chusta-nosidełko. Służąc w ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, kampanie reklamowe, marketing szeptany, plotka
  • Marketing bezpośredni zwalnia

    Marketing bezpośredni zwalnia

    00:04 04.11.2006

    ... marketing bezpośredni w Stanach Zjednoczonych zwalnia - wynika z raportu stworzonego przez Direct Marketing Association. Niemniej jednak sprzedaż związana z tym ... Stanach Zjednoczonych, będzie jednak od niego stosunkowo niższy. Według DMA wydatki na marketing bezpośredni w 2007 sięgną 175,2 mld dolarów, co oznacza 5,2 proc. wzrost w porównaniu z 166,5 ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing bezpośredni, marketing, wydatki na reklamę, wydatki na marketing
  • Skuteczna kampania reklamowa

    Skuteczna kampania reklamowa

    11:09 11.10.2006

    ... w samolotach. A przecież to tylko kolejne mutacje (megaprecyzyjnego) outdooru, który jest często dodatkowo uzupełniany o działania ambientowe, marketing bezpośredni, event marketing, sponsoring, produkt placement, POS marketing czy PR. Jak w tym gąszczu, nadmiarze (a może niedomiarze?) danych i kanałów komunikacji zaplanować skuteczną kampanię? Jak ... WIĘCEJ

    Tematy: kampanie reklamowe, reklamy telewizyjne, marketing i reklama, nośniki reklamy
  • Product placement w grach wideo

    Product placement w grach wideo

    11:47 28.06.2006

    ... pokaźna, nawet jeśli porównamy ją z kosztem produkcji całej gry. Podobnie jak na rynku filmowym Entertainment Marketing Association (EMA)15, na rynku elektronicznej rozrywki United Talent Agency, Massie Inc. i wiele innych ... Piotr Ratajczyk pracuje w Katedrze Marketingu Produktu AE Poznań. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ... WIĘCEJ

    Tematy: product placement, gry wideo, marketing internetowy, marketing
  • Pięć błędów marketingu internetowego

    Pięć błędów marketingu internetowego

    00:04 26.04.2006

    ... Internecie nie jest wyjątkiem. Niemal każdy błąd jako możesz popełnić w sieci wywodzi się z podstawowego założenia, że projektowanie i budowanie strony internetowej, marketing Twojego produktu/usługi i mierzenie efektów są osobnymi, oddzielonymi od siebie działaniami. Najlepiej byłoby, gdyby Twoi graficy, projektanci IT, programiści, konsultanci ds ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, marketing internetowy, marketing sieciowy, reklama w internecie
  • Tanio tylko w reklamie

    Tanio tylko w reklamie

    14:07 18.04.2006

    Obietnice łatwego kredytu, wysoko oprocentowanej lokaty czy darmowych rozmów telefonicznych to tylko zagrywka marketingowa, sposób w jaki firmy wabią klientów - czytamy w "Rzeczpospolitej". Jako przykład stosowanej filozofii dziennik cytuje przedstawiciela jednego z operatorów, który w czasie prezentacji nowych abonamentów powiedział: "Nowe taryfy ... WIĘCEJ

    Tematy: Reklama, reklamy, marketing, chwyt marketingowy
  • Jak zostać mistrzem marketingu

    Jak zostać mistrzem marketingu

    01:16 17.03.2006

    ... środowiska jest marketing. Pojęcie to od 15 lat robi w Polsce zawrotną karierę. W księgarniach można znaleźć bogaty wybór książek: ... reklamy, posłuchaj sloganów, przyjrzyj się napisom na ciężarówkach. Ciągle ktoś coś "zmienia" i "robi różnicę". To marketing nie tylko leniwy, ale i krótkowzroczny. Czy autorzy tych reklam nie zauważyli, że skoro każdy ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, techniki sprzedaży, klienci, klient
  • Opakowanie - niemy sprzedawca

    Opakowanie - niemy sprzedawca

    13:50 25.01.2006

    ... artykuł. Kinga Szydzińska pracuje jako Strategic Project Manager w firmie FDT. kontakt: k.szydzinska@fdt.com.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce WIĘCEJ

    Tematy: opakowanie produktu, zarządzanie produktem, opakowanie, promocja produktów
  • Czas na integrację

    Czas na integrację

    10:23 14.12.2005

    ... Czajkowska -Więcaszek jest specjalistą ds. marketingu interaktywnego w firmie Webtel – Interactive Solutions. kontakt: kcw@webtel.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce WIĘCEJ

    Tematy: integracja systemów informatycznych, integracja, platforma reklamowa, marketing

poprzednia  

1 ... 10 ... 15 16 17 ... 19

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: