marketing - wiadomości i porady tematyczne
-
Kreatywność w marketingu
11:01 28.09.2009
... , że jakieś istniejące już kanały komunikacji czy rozwiązania mogą z powodzeniem nadawać się do rozwiązywania problemu. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .
Tematy: komunikacja marketingowa, marketing, strategia marketingowa, marketing i sprzedaż -
Reklama tradycyjna a marketing internetowy
01:10 17.09.2009
... w ogóle jeszcze je zauważamy, to usuwamy je z naszej świadomości. Internet jest inny. Marketing internetowy nie przeszkadza odbiorcy – polega na dostarczaniu użytecznych treści dokładnie w ... grunt sieci.Mylą się. Postępują według wczorajszych zasad. Stare zasady marketingu Marketing znaczył tyle samo co reklama (i kreowanie marki). Reklama apelowała ...
Tematy: marketing, marketing internetowy, marketing i reklama, reklama -
Cele i wartość marketingu
01:15 04.09.2009
... Marketing and the CEO: Why CEOs are fed up with Marketing Rzeczywiście, jak wynika z badania ANA/Booz Allen Hamilton, zatytułowanego Marketing Department Priorities Often Differ from CEOs’ Agenda (Priorytety działu marketingu często są różne od celów prezesa), marketing ... P&G, ANA Marketing Accountability Summit, 9 września 2004 Nawet jeśli marketing ...
Tematy: strategia marketingowa, marketing, badania marketingowe, działania marketingowe -
Analiza otoczenia biznesowego firmy
14:24 06.07.2009
... zyski hurtownik pojedzie na wymarzone wakacje - wystarczy. Bo trzeba pamiętać, że marketing dzisiaj musi być zintegrowany ze sprzedażą. Reklama sproilowana Jeśli oferujemy ... , i to nie tylko z zarządem czy najważniejszymi działami firmy, jak marketing, sprzedaż czy kadry. Doświadczenie nauczyło mnie, że bezpośrednia rozmowa z obsługą klienta w ...
Tematy: strategia marketingowa, marketing, otoczenie biznesowe, otoczenie firmy -
Kreowanie marki na bazie emocji
13:17 13.06.2009
... innymi, na podstawie wniosków z warsztatów Akademii Marketingu organizowanych przez firmę Questus dla uczestników i absolwentów programów The Chartered Institute of Marketing, a w szczególności wystąpień dr. J. Pogorzelskiego (Prime Code), T. Żórawskiego (Universal McCann), A. Mykowskiego (TNS OBOP). Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika ...
Tematy: kreowanie marki, marketing, branding, lovemark -
Skuteczny marketing szeptany
11:52 22.04.2009
... pokazały, że 78 proc. konsumentów ufa samym sobie, czyli innym konsumentom (prosumentom). Tym samym marketing szeptany jest postrzegany w kategorii najbardziej efektywnego narzędzia sprzedażowego. W tym kontekście nie dziwią wyniki badania firmy ... działać jawnie, bez ukrywania związku z marką. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
Tematy: marketing szeptany, marketing, plotka, marketing wirusowy -
Działania marketingowe BTL 2008
12:20 13.04.2009
Z firm działających w Polsce - w 2008 r. więcej zwiększyło swoje budżety na działania BTL kierowane do klientów indywidualnych (B2C) i partnerów biznesowych (B2B), niż je zmniejszyło, w stosunku do roku poprzedniego. Prezentują to badania dotyczące komunikacji BTL, zlecone przez Sodexho Pass Polska i przeprowadzone przez ARC Rynek i Opinia. Badane ...
Tematy: działania marketingowe, działania BTL, marketing, b2c -
Marketerzy a kreatywność w reklamie
02:24 30.06.2008
Według badania ankietowego przeprowadzonego przez On Board PR we współpracy z Flashbook.pl wśród pracowników reklamy, specjalistów ds. marketingu i PR-owców, zaledwie 30% z nich wskazuje użyteczność jako jedno z kryteriów kreatywności. Pozostali uważają m.in., że kreatywność to umiejętność fantazjowania (33%) lub umiejętność wpadania na masę ...
Tematy: branża PR, public relations, marketing, reklama -
Komunikacja werbalna: nazwy, slogany i hasła reklamowe
09:36 12.12.2007
... . W starożytności istniały specjalne szkoły uczące retoryki czyli sztuki krasomówstwa. Dziś jedną z dziedzin, w których słowo może być skutecznym orężem jest marketing. Jednak aby posługiwanie się słowem przyczyniało się do odniesienia rynkowego sukcesu, konieczna jest znajomość charakteru i funkcji poszczególnych elementów komunikacji takich ...
Tematy: reklama, marketing, komunikacja marketingowa, nazwa handlowa -
Język ciała konsumentów a reklama produktu
00:46 08.09.2007
Dla konsumentów chcących kupić napój energetyczny ważne jest opakowanie, a dla tych poszukujących w sklepie kawy to, że mogą ją szybko znaleźć. Najnowsze badania Nielsena nad językiem ciała konsumentów wskazują, że marketerzy niepotrzebnie głowią się nad tym, jak odpowiednio zareklamować np. majonez, gdyż dla klientów sklepu najważniejsze jest to, ...
Tematy: marketing, marketing i reklama, język ciała, promocja produktu
Podobne tematy:
- rynek pracy
- zachowania konsumentów
- wynagrodzenia
- koszty podatkowe
- koszty uzyskania przychodu
- podatek od firmy
- tendencje na rynku pracy
- koszty uzyskania przychodów
- podatek dochodowy
- podatek VAT
- ulgi podatkowe
- e-commerce
- opodatkowanie VAT
- banki
- oferty pracy
- nowe technologie
- deweloperzy
- zakupy online
- media
- obowiązek podatkowy VAT


7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem