eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › marketing i reklama
  • Wydatki na reklamę w Polsce spadną

    Wydatki na reklamę w Polsce spadną

    10:10 03.10.2012

    ... online będą stabilnie wzrastały z kilkuprocentową dynamiką. Swoją pozycję ugruntują marketing w wyszukiwarkach oraz VOD. Dzięki rosnącej popularności smartfonów i ... i video online. W mniejszym tempie rośnie reklama w wyszukiwarkach (prognozowany wzrost – 15% rocznie do 2014) i reklama ogłoszeniowa (6% rocznie). Wydatki na display stanowiły ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, rynek reklamy
  • Super i hipermarkety a wydatki na reklamę w I poł. 2012

    Super i hipermarkety a wydatki na reklamę w I poł. 2012

    13:58 13.09.2012

    Na tle kurczącego się rynku wydatków reklamowych w Polsce, w tym roku jedną z nielicznych odnotowujących wzrost jest kategoria sklepów wielobranżowych o małej i dużej powierzchni. Z monitoringu Kantar Media wynika, że kategoria ta od 3 lat dynamicznie rośnie - w 2011 inwestycje w reklamę zamknęły się na poziomie 616,7 mln zł (+36% wzrostu rdr) - ... WIĘCEJ

    Tematy: wydatki na reklamę, marketing i reklama, hipermarkety, supermarkety
  • Branża farmaceutyczna a wydatki na reklamę 2012

    Branża farmaceutyczna a wydatki na reklamę 2012

    00:12 27.08.2012

    Koncerny farmaceutyczne, w pierwszej połowie 2012 roku, zainwestowały w reklamę ponad 1,5 mld zł licząc w cenach cennikowych. Jednak pierwsze półrocze 2012 roku pokazuje, spadek dynamiki wydatków reklamowych w branży farmaceutycznej 5,1% vs. 20,8%, załamanie sprzedaży w I kwartale 2012 roku coraz bardziej daje się we znaki koncernom ... WIĘCEJ

    Tematy: branża farmaceutyczna, wydatki na reklamę, marketing i reklama, farmaceuci
  • Branża farmaceutyczna a wydatki na reklamę

    Branża farmaceutyczna a wydatki na reklamę

    10:03 27.12.2011

    Jak wynika z analizy Equinox Polska, w 2011 rynek farmaceutyczny notuje silne wzrosty wydatków na reklamę pomimo dużo niższej dynamiki sprzedaży. Obecnie dynamika sprzedaży branży farmaceutycznej prognozowana jest na poziomie 4%, a sama sprzedaż ma wynieść 31 mld zł. Pomimo większych wzrostów w kategorii OTC, na poziom dla całego rynku wpłynie ... WIĘCEJ

    Tematy: branża farmaceutyczna, wydatki na reklamę, marketing i reklama, farmaceuci
  • Jak wypromować sklep internetowy?

    Jak wypromować sklep internetowy?

    13:33 22.08.2011

    ... zysk dla firmy. E-sprzedawca powinien zatem utrzymywać więź z klientami i przypominać im o swoim sklepie i jego ofercie. Może to robić poprzez e-mail marketing – skuteczny sposób promocji e-sklepu. Priorytetowe jest przy tym zbudowanie bazy mailingowej, zawierającej adresy potencjalnych lub obecnych klientów i informowanie ich w starannie ... WIĘCEJ

    Tematy: sklep internetowy, założenie sklepu internetowego, e-sklepy, sprzedaż w internecie
  • Marketingowcy tracą czas pracy

    Marketingowcy tracą czas pracy

    12:45 22.08.2011

    44% pracowników firm marketingowych uważa, że często marnuje czas - wynika z raportu Barometr Project Management przygotowanego przez EasyProject. Jednocześnie tylko 9% firm decyduje się na stosowanie wspólnej metodyki dla wszystkich prowadzonych projektów. Z opublikowanego właśnie raportu Barometr Project Management wynika, że aż 44% pracowników ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing i reklama, branża marketingowa, badania pracowników, marketingowcy
  • Slogany reklamowe - wspieranie sprzedaży marki

    Slogany reklamowe - wspieranie sprzedaży marki

    11:23 15.07.2011

    Na każdym kroku atakują nas reklamy. Włączamy radio, telewizor i pojawia się spot za spotem. Czytając gazetę szukamy stron bez nagłówka "reklama". Idąc ulicą każdy skrawek budynku jest skutecznie zasłonięty bilboardami i szyldami. Setki, tysiące sloganów wtłaczają się w nasze mózgi. Slogan to krótkie ... WIĘCEJ

    Tematy: slogany reklamowe, slogan, działania marketingowe, marketing i reklama
  • Innowacje marketingowe

    Innowacje marketingowe

    12:55 29.09.2010

    ... nowsze i ciekawsze formy. Warto zatem pamiętać, iż pomysły mogą mieć swoje źródło w najdziwniejszych miejscach i czasie. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .WIĘCEJ

    Tematy: innowacje marketingowe, działania marketingowe, marketing i reklama, komunikacja marketingowa
  • Blog firmowy jako forma komunikacji marketingowej

    Blog firmowy jako forma komunikacji marketingowej

    13:13 22.09.2010

    ... do prowadzenia działań PR. I do takich działań w większości jest wykorzystywany. Marketing na blogu firmowym W początkowej fazie blogi firmowe były głównie wykorzystywane ... stwarzać wrażenie kanału komunikacji nieco mniej oficjalnego niż strona internetowa. Reklama Blog firmowy pozwala na prowadzenie działań marketingowych w sposób mniej szablonowy ... WIĘCEJ

    Tematy: blog firmowy, kreowanie marki, kreowanie wizerunku firmy, komunikacja marketingowa
  • Reklama i zmysły

    Reklama i zmysły

    13:16 28.07.2010

    ... smak - jest równie ważny, jeśli chodzi o percepcję bodźców, które do nas docierają. Reklama nie powinna o tym zapominać. Instytut Millward Brown prowadził przez 18 miesięcy ... w pojazdach sportowych dźwięk wysokich obrotów silnika. Dotyk Niewątpliwie live marketing może być też doskonałą formą prowadzenia sprzedaży. Choć w Polsce idea ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, reklamy, formy reklamy, marketing i reklama

poprzednia  

1 ... 6 7 8 ... 10

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: