eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › informacja o warunkach zatrudnienia
  • 5 rzeczy, które warto wiedzieć o regulaminie pracy

    5 rzeczy, które warto wiedzieć o regulaminie pracy

    10:08 23.10.2023

    ... o dodatkowych warunkach zatrudnienia. Oznacza to, że każdy pracodawca, niezależnie od liczby zatrudnianych pracowników, ma obowiązek przekazywania im informacji o dodatkowych warunkach zatrudnienia (wynikającej z art. 29 § 3 kodeksu pracy), w terminie 7 dni od dnia dopuszczenia pracownika do pracy. Informacja o warunkach zatrudnienia to dokument ... WIĘCEJ

    Tematy: regulamin pracy, zakładowy regulamin pracy, obowiązki pracodawcy, obowiązki pracownika
  • Umowy terminowe: ostatni dzień na zmianę informacji o warunkach zatrudnienia

    Umowy terminowe: ostatni dzień na zmianę informacji o warunkach zatrudnienia

    15:41 22.03.2016

    ... należy podanie każdemu pracownikowi informacji o warunkach zatrudnienia w ciągu 7 dni od dnia zawarcia umowy o pracę. W takiej informacji muszą znaleźć się m.in. obowiązująca pracownika norma dobowa i tygodniowa czasu pracy, wymiar urlopu czy właśnie długość okresu wypowiedzenia umowy o pracę. Informacja ta może zarówno zawierać odnośniki do ... WIĘCEJ

    Tematy: informacja o warunkach zatrudnienia, umowa o pracę na czas określony, umowa o pracę, umowa na czas określony
  • Informacja o warunkach zatrudnienia jednorazowo

    Informacja o warunkach zatrudnienia jednorazowo

    00:30 12.03.2013

    ... wydanie każdemu zatrudnionemu pracownikowi pisemnej informacji o warunkach zatrudnienia. Informację taką trzeba wydać nie tylko w związku z pierwszym zatrudnieniem pracownika, ale także przy zawieraniu każdej kolejnej umowy o pracę oraz w przypadku, gdy informacja o warunkach zatrudnienia ulega zmianie. W praktyce, wspomniany obowiązek aktualizacji ... WIĘCEJ

    Tematy: warunki zatrudnienia, informacja o warunkach zatrudnienia, obowiązki pracodawcy, warunki umowy o pracę
  • Obowiązek informacji o warunkach zatrudnienia

    Obowiązek informacji o warunkach zatrudnienia

    12:38 04.08.2010

    ... warunkach zatrudnienia (z art. 29 kp), poprzez zacytowanie w całości odpowiednich przepisów lub odesłanie do nich. Pozwala ... dotyczący długości urlopu (lub odesłać do niego), aby następnie nie było trzeba ponownie aktualizować informacji o warunkach zatrudnienia w chwili, gdy np. pracownik nabędzie prawo do 26 dni urlopu? Najczęściej przyjmowano, że ... WIĘCEJ

    Tematy: warunki zatrudnienia, informacja o warunkach zatrudnienia, obowiązki pracodawcy, warunki umowy o pracę
  • Informacja o warunkach zatrudnienia obowiązkowa

    Informacja o warunkach zatrudnienia obowiązkowa

    12:56 14.08.2008

    ... obowiązek przekazania pracownikowi informacji o warunkach zatrudnienia. Nie zawsze będzie to taka sama informacja jak ta, którą już wcześniej otrzymał, gdyż wraz z zawarciem nowej umowy może ulec zmianie np. długość okresu wypowiedzenia. Pamiętaj! Obowiązek poinformowania pracownika o warunkach zatrudnienia możesz spełnić również przez wskazanie ... WIĘCEJ

    Tematy: warunki zatrudnienia, informacja o warunkach zatrudnienia, obowiązki pracodawcy, warunki umowy o pracę


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: