eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › e-reklama
  • Reklama internetowa w Polsce XII 2009

    Reklama internetowa w Polsce XII 2009

    13:40 19.03.2010

    Co trzecią kreacją reklamową w polskim internecie korzystającą z systemu gemiusDirectEffect jest double billboard. Najwyższym wskaźnikiem CTR cieszy się toplayer, z kolei największa liczba wyświetlanych kreacji reklamowych należy do podmiotów reprezentujących branżę telekomunikacyjną oraz finansową. Oto wnioski płynące z grudniowego raportu o ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, skuteczna reklama internetowa, reklama, gemiusAdMonitor
  • Rynek reklamy online w Polsce I poł. 2009

    Rynek reklamy online w Polsce I poł. 2009

    01:10 09.11.2009

    Wartość polskiego rynku reklamy online osiągnęła w I półroczu 2009 roku 658 milionów złotych - wynika z badania firm PricewaterhouseCoopers (PwC) oraz IAB Polska. Oznacza to 12-procentowy wzrost w porównaniu do pierwszej połowy roku 2008, wykazywany w badaniu przeprowadzonym na 27 podmiotach porównywanych rok do roku. Suma przychodów największych ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Rynek reklamy online w Polsce w 2008 r.

    Rynek reklamy online w Polsce w 2008 r.

    00:12 28.03.2009

    Wartość rynku reklamy internetowej w Polsce wyniosła w 2008 roku 1,174 mld złotych. Tym samym Internet prześcignął inne dotąd popularne kanały reklamowe: radio i outdoor, stając się drugim po telewizji nośnikiem przyciągającym największe budżety reklamowe. Autorzy badania AdEx analizującego wydatki na reklamę online - firma doradcza ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Rynek reklamy online 2009: będą cięcia

    Rynek reklamy online 2009: będą cięcia

    13:50 13.01.2009

    Zdaniem firmy zanox dekoniunktura w światowej gospodarce będzie miała negatywny wpływ na rynek reklamy online w 2009 roku. Kwestią otwartą pozostaje: jak mocno ją odczujemy oraz kto wyjdzie z tej potyczki z tarczą? Firma zanox zauważa, że perturbacje na rynku reklamy w dobie spowolnienie gospodarczego na świecie, a także w Polsce są czymś ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Serwisy społecznościowe: kryzys reklamy

    Serwisy społecznościowe: kryzys reklamy

    13:39 15.12.2008

    Mimo, że zainteresowanie użytkowników Internetu stronami zrzeszającymi społeczności internetowe kwitnie - reklama na tego rodzaju portalach nie dotrzymuje mu kroku. Ożywienia nie przyniosło też wypuszczenie na rynek w 2008 r. nowych formatów reklamowych. Firma eMarketer opublikowała raport, w którym przedstawiła prognozę wyraźnego zmniejszenia ... WIĘCEJ

    Tematy: społeczność internetowa, serwisy społecznościowe, serwis społecznościowy, social networking
  • Reklama internetowa odporna na kryzys

    Reklama internetowa odporna na kryzys

    13:29 31.10.2008

    W ostatniej prognozie, opublikowanej w sierpniu 2008 r., firma eMarketer przewidywała wzrost wydatków na reklamę online w USA z 24.5 miliarda USD w 2008 r. do 28.5 miliarda USD w 2009 r. eMarketer porównywał swoje prognozy wydatków na reklamę online z kwartalnymi raportami Związku Pracodawców Branży Internetowej (ang. Interactive Advertising ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • IAB o polskiej e-reklamie

    IAB o polskiej e-reklamie

    00:03 31.03.2004

    26 marca 2004 roku, w ramach Strategy Council IAB, odbyło się w Londynie kolejne spotkanie przedstawicieli europejskich oddziałów Interactive Advertising Boureau, należących do IAB Europe. Spotkania takie odbywają się 2-3 razy w roku, a ich głównym celem jest wymiana informacji oraz wspólne rozwiązywanie problemów, na które narodowe organizacje ... WIĘCEJ

    Tematy: e-reklama, reklama internetowa, iab, rynek reklamy
  • Optymistycznie w e-reklamie

    Optymistycznie w e-reklamie

    12:23 14.06.2003

    Wpływy z reklamy internetowej w ostatnim kwartale ubiegłego roku osiągnęły w Stanach Zjednoczonych poziom 1,6 mld USD - były więc o 6,7% wyższe, niż w analogicznym okresie roku 2001 i o 9% wyższe niż w trzecim kwartale 2002. Raport przygotowany przez PricewaterhouseCoopers na zamówienie Interactive Advertising Bureau pokazuje, że wzrost wpływów z ... WIĘCEJ

    Tematy: e-reklama, rynek reklamy, reklama w internecie, reklama

poprzednia  

1 ... 5 6



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: