eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › badania marketingowe
  • Cele i wartość marketingu

    Cele i wartość marketingu

    01:15 04.09.2009

    ... dają im wydatki marketingowe" - Philip Kotler, Marketing and the CEO: Why CEOs are fed up with Marketing Rzeczywiście, jak wynika z badania ANA/Booz Allen ... , postrzegają je jak analityczny program komputerowy, do którego można wprowadzić wydatki marketingowe jako nakłady, a rezultaty sprzedaży jako wyniki. Oczywiście, w porównaniu z sytuacją, w ... WIĘCEJ

    Tematy: strategia marketingowa, marketing, badania marketingowe, działania marketingowe
  • Analiza otoczenia biznesowego firmy

    Analiza otoczenia biznesowego firmy

    14:24 06.07.2009

    ... (dla mnie to zawsze najlepszy wybór), czyli takich, które ustanawiają nowe wzorce do naśladowania przez innych. Warto uwierzyć, że jeśli badania i cała analiza marketingowa została przeprowadzona nader skrupulatnie, to rozwiązania unikatowe mogą przynieść o wiele większe efekty i zostać dzięki temu zauważone przez ... WIĘCEJ

    Tematy: strategia marketingowa, marketing, otoczenie biznesowe, otoczenie firmy
  • Ankiety internetowe z Gadu-Gadu

    Ankiety internetowe z Gadu-Gadu

    00:30 08.11.2008

    ... badawczym. W projekcie znajduje się około 4700 zrealizowanych wywiadów w 9 badaniach i 1900 osób w panelach badawczych. GaduSonda przeprowadza standardowe badania internetowe, jak również badania realizowane on-line wewnątrz firm i instytucji. Usługa ta została przeznaczona zarówno dla producentów towarów, usługodawców, jak i reklamodawców, którzy ... WIĘCEJ

    Tematy: Gadu-Gadu, GaduSonda, badania marketingowe, branża badawcza
  • Badania rynkowe i marketingowe - paradoksy

    Badania rynkowe i marketingowe - paradoksy

    14:01 21.01.2008

    ... przekroczyły pewien pułap dochodów i zdają sobie sprawę, że pieniądze wydane na badania marketingowe zwracają się zwykle z nawiązką. Z drugiej jednak strony – właściciele, czy szefowie wielu mniejszych, średnich firm kojarzą błędnie badania marketingowe z badaniami opinii publicznej czy z badaniami społecznymi, a respondenci, którzy są obiektem ... WIĘCEJ

    Tematy: instytucje badania rynku i opinii, badania rynkowe i marketingowe, badania marketingowe, badania rynku
  • Jak wspólnie realizować badania

    Jak wspólnie realizować badania

    11:29 24.08.2006

    ... podstawę zaufania do wyników i do samej agencji badawczej. Jest to zatem element dodatkowo motywujący do właściwej realizacji badania. Obszar 3. Kontrola stanu realizacji badania Wspólna platforma informatyczna to również pełna informacja o stanie i postępach prac nad realizowanym projektem. W powszechnie wykorzystywanych systemach informatycznych ... WIĘCEJ

    Tematy: badania rynku, badania marketingowe, instytucje badania rynku i opinii
  • Marketing internetowy w spółkach giełdowych 2004-2005

    Marketing internetowy w spółkach giełdowych 2004-2005

    11:50 03.03.2006

    ... kierunkiem dr Grzegorza Mazurka z WSPiZ im. L. Koźmińskiego przeprowadził kompleksowe badania nad zastosowaniem marketingu internetowego w spółkach giełdowych. Badaniu poddano całe spektrum ... ." Ankietowani w większości zgodzili się z tezą, iż działania marketingowe w Internecie wymagają dokonania przez nich inwestycji w nowe technologie. Z ... WIĘCEJ

    Tematy: Spółki giełdowe, marketing internetowy, relacje z klientem, strona firmowa
  • Testy i badania w e-marketingu

    Testy i badania w e-marketingu

    11:36 24.02.2005

    ... i oczekiwań użytkowników. Badania powinny bowiem odpowiadać na pytania marketera nie tylko co do witryny www, ale całej komunikacji e-marketingowej. Wycinkowe badanie skupione tylko na ocenie funkcjonalności i odbioru strony www są konsekwencją błędnego założenia, iż obecność firmy w sieci i jej działania marketingowe z tym związane ... WIĘCEJ

    Tematy: e-marketing, badania marketingowe, testy

poprzednia  

1 2



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: